Szia,
Szimeringből:
All Balls Racing 56-137 a szett, vagy gyári aminek 51153-41G00 a száma.
Olajból Motul Fork Oil Factory Line 2.5W
ez felel meg a gyárinak, hogyha keményíteni akarsz akkor 5W.
Telóösszehuzatód meg szineringbeütőd legyen.
Betétből én Brembo SA-t használok már évek óta.
Tudja valaki hogy 2007-08-as GSX-R1000-hez milyen méretű teleszkópszimmering való pontosan?
Sajnos cserélnem kell és nem tudom a pontos méreteit. Ha esetleg márkát is és olaj viszkozitást is írtok azt is megköszönöm. :)
Illetve első fékbetétet is cserélnék lassan, ki milyet használ?
Üdv Urak!
Kérdésem kicsit korai lesz de azért érdeklődnék itt is. Szezon vége felé szeptembertől vennék magamnak motort és kétféle modell jöhet számításba. Egyik lenne a gsxr 1000 k8 és a zx10r 08-10. Van itt olyan aki tervezi a motor eladását a szezon végén? Engem érdekelne hátha találok de csak is kitűnő állapotú érdekel 2 max 2.5 millioig. Aki kérdezné mért szeptembertől, azért mert nem tudom hova rakni a motort de a megoldás szeptemberre kész lesz Szóval bármi hasznos információval is elláthattok mik a tapasztalatok ezekkel a motorokkal. Szóval aki eladná a motorját és patika az szóljon nekem.
Sziasztok. Van egy eladó Morse vezérműláncom k3-k4 1000hez. Bolti ára 22 ezer. 10 ért+ posta viheti aki szeretné. A motort eladtam, ez a szekrényben felejtődött. :)
Szerintem rosszul van kihézagolva a kosár axialisan, ha csak melegen csinálja. Elég hozzá, hogy ha az élőirt nyomatéktól többre van húzva a közepén az anya és meg tud vetemedni..
Nem. 400as vagy 600as vizpapir.
Reszelni nem szabad max amikor a nagyobb beverodeseket szeded le az elejen, de csak ovatosan, nehogy belehuzz az "ep" reszbe
Azt tudja valaki, hogy a K7 1000 kuplung-ot be lehet-e tenni a K5 1000-be? Ahogy nézem más a külső/belső kosár cikkszáma, de csomó dolog meg egyezik bennük. Pl a lamellák 90%-a is.
Pont azt néztem, hogy nem csak be vannak verődve hanem a széleken az anyag fel van gyűrődve, gondolom emiatt nem mozognak úgy a lamellák ahogy kellene.
Szimeringből:
All Balls Racing 56-137 a szett, vagy gyári aminek 51153-41G00 a száma.
Olajból Motul Fork Oil Factory Line 2.5W
ez felel meg a gyárinak, hogyha keményíteni akarsz akkor 5W.
Telóösszehuzatód meg szineringbeütőd legyen.
Betétből én Brembo SA-t használok már évek óta.
Tudja valaki hogy 2007-08-as GSX-R1000-hez milyen méretű teleszkópszimmering való pontosan?
Sajnos cserélnem kell és nem tudom a pontos méreteit. Ha esetleg márkát is és olaj viszkozitást is írtok azt is megköszönöm. :)
Illetve első fékbetétet is cserélnék lassan, ki milyet használ?
Köszi és üdv:
Daz
Kérdésem kicsit korai lesz de azért érdeklődnék itt is. Szezon vége felé szeptembertől vennék magamnak motort és kétféle modell jöhet számításba. Egyik lenne a gsxr 1000 k8 és a zx10r 08-10. Van itt olyan aki tervezi a motor eladását a szezon végén? Engem érdekelne hátha találok de csak is kitűnő állapotú érdekel 2 max 2.5 millioig. Aki kérdezné mért szeptembertől, azért mert nem tudom hova rakni a motort de a megoldás szeptemberre kész lesz Szóval bármi hasznos információval is elláthattok mik a tapasztalatok ezekkel a motorokkal. Szóval aki eladná a motorját és patika az szóljon nekem.
nem drága pár ezer forint. Üdv.
Keresném ill. megvásárolnám a képen nyíllal jelölt alkatrészt K7-K8 1000-hez, hiányában sajnos nem mér a km órám.
Tudna valaki segíteni?
Köszönöm:
Daz
Reszelni nem szabad max amikor a nagyobb beverodeseket szeded le az elejen, de csak ovatosan, nehogy belehuzz az "ep" reszbe
Pont azt néztem, hogy nem csak be vannak verődve hanem a széleken az anyag fel van gyűrődve, gondolom emiatt nem mozognak úgy a lamellák ahogy kellene.
Gyámánt tűreszelő (lapos) megfelelő a célra?