Áhhh...hármat nem ér. 400-ért már veszel innnyektoros hatkilóst.
De megkérdezem a havert mennyit ér neki ,mert ő valami gyakorló gépet venni akar mindenképp mostanság.
A cbr el lehet szivni kiparolog az uszohazbol a benzin, es a tankbol nem tud kiszivni eleget az oninditozassal, elobb merul le az akku, igy egy palackbol elibb fel kell tolteni, normal 1-2 hetig nincs gond egy honapnal nagyobb allas okoz ilyet. Most is esedekes, csak inkabb hagyom a fenebe.
Soha nem volt gondom a téli állással!
Még prémium benzint sem rakok bele ,mert felesleges. Ha 10 fok felett van kint és van időm ,megyek iszok egy kávét a városban motorral. De ha szar az idő és nincs lehetőségem kerülni egyet ,akkor szépen beröffentem,a sebességeket végigpakolom mert bakon van ,mikor eléri az üzemi hőfokot meg leállítom. Akksi nincs ki szedve soha , rá van rakva nonstop töltésre.
Amugy hangsulyozom a jelen eghajlat alatt jellemzo 3-4 honap teli allas alatt nemigen fog a teletank gondot okozni, csak ha sokkal tobb ideig all.
Konkret tapasztalat az F3 as cbr el volt, 12 ben jesoloban vontak ki a forgalombol, hozzam 15
ev vegen kerult es tenyleg mindenhol rozsda volt.Ellenben a sugotol erkezett egy bontott evjarat es szinhelyes tank makulatlan belso allapotban, gyanithatoan allando hasznalatban lrhetett mert par csepp benzin lotyogott benne. Ezert is batorkodtam kovetkeztetest levonni hogy teli jobb nem extrem sokaig allva.
Van/volt szarazon garazsban tarolt angol tankom ami velhetoen bontoban ugyancsak szarazon tarolt, azon erkezes pillanatatol enyhe vakrozsda volt lathato, kisavazas utan jo lett, majd ujboli szaraz tarolast kovetoen megint megjelent a vakrozsda hetek mulva.A hasznalatban levo ugyanolyan tankon ez nem jelentkezett. Enbel is az a kovetkeztetesem hogy a folyamatosan uzemszeruen hasznalt tankokban nem okoz kart a biouzemanyag mert nincs ideje kicsapodni a felszivott viznek.A vakrozsda sem okozott gondot az inyektornak, volt hasznalva azzal is.
Ennyi, mindez sajat tapasztalat nem cikkek.
,, Az üzemanyaggal félig töltött tank belseje a hosszú állást követően. Sajnos a kép feltöltője azt elfelejtette mellékelni, hogy mikori gyártású motorról és mennyi ideig tárolt üzemanyagról van szó, mert a 20-30 évnél fiatalabb motorokban nem okoz ilyen elváltozást a benzin. Sőt mi több, ezeket csak teletankolva érdemes hosszabb időre letenni, hogy a tank belső oldalán lecsapódó pára ne okozhasson rozsdásodást!,,
Látszik, h még nem találkoztál sokat állt motorral.
Pont, h az üres tank belső fele fog nekiállni rozsdásodni a lecsapódó pára miatt.
A kipufogókat tudod miért dugják be? Nem a madarak miatt...
De megkérdezem a havert mennyit ér neki ,mert ő valami gyakorló gépet venni akar mindenképp mostanság.
Még prémium benzint sem rakok bele ,mert felesleges. Ha 10 fok felett van kint és van időm ,megyek iszok egy kávét a városban motorral. De ha szar az idő és nincs lehetőségem kerülni egyet ,akkor szépen beröffentem,a sebességeket végigpakolom mert bakon van ,mikor eléri az üzemi hőfokot meg leállítom. Akksi nincs ki szedve soha , rá van rakva nonstop töltésre.
https://www.olajwebshop.hu/liq...
Amugy hangsulyozom a jelen eghajlat alatt jellemzo 3-4 honap teli allas alatt nemigen fog a teletank gondot okozni, csak ha sokkal tobb ideig all.
Konkret tapasztalat az F3 as cbr el volt, 12 ben jesoloban vontak ki a forgalombol, hozzam 15
ev vegen kerult es tenyleg mindenhol rozsda volt.Ellenben a sugotol erkezett egy bontott evjarat es szinhelyes tank makulatlan belso allapotban, gyanithatoan allando hasznalatban lrhetett mert par csepp benzin lotyogott benne. Ezert is batorkodtam kovetkeztetest levonni hogy teli jobb nem extrem sokaig allva.
Van/volt szarazon garazsban tarolt angol tankom ami velhetoen bontoban ugyancsak szarazon tarolt, azon erkezes pillanatatol enyhe vakrozsda volt lathato, kisavazas utan jo lett, majd ujboli szaraz tarolast kovetoen megint megjelent a vakrozsda hetek mulva.A hasznalatban levo ugyanolyan tankon ez nem jelentkezett. Enbel is az a kovetkeztetesem hogy a folyamatosan uzemszeruen hasznalt tankokban nem okoz kart a biouzemanyag mert nincs ideje kicsapodni a felszivott viznek.A vakrozsda sem okozott gondot az inyektornak, volt hasznalva azzal is.
Ennyi, mindez sajat tapasztalat nem cikkek.
Idézet:
"Úgy tudom,hogy lehet kapni adalékot benzinbe,ami meggátolja a problémákat."
Ideírom még,hogy nem találkoztam ezzel az anyaggal.
Itt egy cikk.
https://hegylakok.hu/2015/09/t...
Mind a két fél tudja cikekkel alátámasztani állítását.
Azok hol maradnak?
Addig hozok popcornt.
Pont, h az üres tank belső fele fog nekiállni rozsdásodni a lecsapódó pára miatt.
A kipufogókat tudod miért dugják be? Nem a madarak miatt...