Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Miért csak a suzukié?
ddt500 neked 08 zx 10 van most nézem őket na annak oda van szögezve nem ingadozik semerre pedig az is 1000es.
Miért???
Köszönöm az építő jellegű hozzászólásokat.
Ez sem egyenletes pedig eléggé csontszéria.

http://youtu.be/ZDYzAvwPyeg?t=253
Szerintem gyári dobbal is ingadozik csak kevésbé hallatszik.
Jogos, de gyári dobbal a 120-150 lóerős motorok egyenletesen jártak. A sportdob megzavarja őket, a 180 lóerőstől mást várok el. A kx450 (2 éves) gyárilag direkt hullámoztatja hidegen az alapjáratot hogy hamarabb bemelegedjen a motor. Döntsétek el bug vagy feature.
És ez azért van mert ahhoz, hogy egy 1000ccm-es szívó blokkból kihozzanak 185-210Le-őr marha nagyot emelő, hegyes vezérműtengelyek kellenek. Amik nem fognak tudni teljesen egyenletes alapjáratot biztosítani.
Aztán lehet nem értek hozzá és hülyeséget beszélek.
Nem láttam még sportmotort aminek ne ingadozna az alapjárata. Ami 12-16 000-es fordulatra van tervezve az 1000-en nem lesz óramű.
Ez nem autó.
Kalibra a tiéd olyan mintha oda volna szögezve a mutató?
D betű kimaradt 2 szer is bocsi
Szia!

Azért mondom mert megnéztem hármat minegyik ingadozott picit.Hidegen 1000-1500 között melegen már elhanyagolható módon de minegyikben ki volt véve a kati és félrendszer volt rajtuk.
Nekem ingadozik picit, de ki van véve a katalizátor és az exup is, és 1 dobos. Egyébként jó választás, legalábbis nekem bevált.
Szia! Nincs ilyen típushibája. Nem egy volt, van is pont ilyenem, mondhatni mindent tudok róluk. Ez butaság.
Sziasztok!

K7-k8 1000 vásárlás előtt állok és az lenne a kérdésem hogy ennek a típusnak tényleg ingadozik az alapjárat ezt ilyen típus hibának mondják de létezik valami frissítés de sokat nem változik azt mondják.Legfőképp olyan hozzászólást várok akinek van vagy volt ilyen típusa.
Válaszokat előre is köszönöm!
Gyanítom hogy a neten lévő motorok zöme vissza van pörgetve így én is több mint 80eKm-re tippelném.
Az enyémben 94000 van, hárman vannak még az ismerőseim között bőven 100000 felett. Senkinek nincs gondja vele.
80-ig el szoktak menni
Sziasztok! K5 vásárlásán gondolkodom,és az volna a kérdésem hogy mire /mikre/ érdemes odafigyelni ennél a típusnál?
Köszi előre is a segitséget.
Először én is cbr1000rr-re akartam ülni SV1000 után, de nem fértem el rajta rendesen a magasságom miatt. Elmentem megnézni egy 1000es K8 at, nem volt kérdés h. Nem kell tovább keresgéljek (cbr-en azt hittem tudok motorozni, gixeren rájöttem a probakoron h. Rohadtul nem .
Én 2-3 hónapja nyúzom, semmi baja... most van benne 40e km
Mód választó gombot amúgy nem nagyon fogod használni... (még esőben sem)
Mode kapcsolóban igazad van, de csúszókuplung K5-6-ban is volt.
Amennyivel fent erősebb, azt mind középről "lapátolták fel"...
Sztem válassza ami jobban tetszik...
Igazából nincs semmi extra elvárásom. Legyen megbízahtó és kész. Egy ilyen ezres gépnek a blokkja mennyi km bír normál használat során? Tehát kb hol van az a határ ami már soknak számít?
A legtöbb 60000-től 85000km-ig van fent. Ez az éveket visszaosztva kb reális is.
nem irtad mi a cel, de altalaban minel ujabb a gep annal finomabb, nah meg az esely is kisebb, hogy a km kevesebb es nincs sufnimatyik altal szejjel tuningolva. de asszem k7-k8ba mar volt mod kapcsolo, csuszokuplung es erosebb is
Ha van olyan fórumtag aki a fent említett időszakban eladná a motorját szivesen felveszem vele a kapcsolatot.
Mail címem: 1.jacis@gmail.com
Sziasztok,
Novemberben veszek magamnak motorot újra.
Év elején CBR1000RR volt a terv de letettem róla. Most két tipus között vacakolok, de nem tudok dönteni. Az egyik K5-K6 1000 a másik a K7-K8 1000 gixxer. Ahogy olvasgatom mindenhol azt látom hogy a K5-K6 széria igen jól sikerült és egy elég megbízható tipus. A K7-K8-ról sem olvastam rosszat, de annyival drágább a másiknál hogy azt viszont nem látom indokoltnak. Persze minden barátom azt erölteti hogy a K7-K8 jobb választás, de én nem vagyok ebben biztos. Ti mint tulajdonosok hogy látjátok ezt? Válszokat köszönöm előre is.
Jaaa...így már értem