http://youtu.be/gR5pcdiwZ98?t=393
Ha erre a videora gondoltál, akkor itt ecseteli, hogy egy rakás szar a design, mert a vibrációtól kontaktos lesz a motor tekercseinek a kivezetése, ezért dobja aztán hibakódot. A késöbbi modelleknél, mint mutatja az elején, kivezették a egy lengöcsatival a tekercsek polusatit, hogy elkerüljék a vibráció okozta meghibásodást.
6 perc 30 környékén demostrálja, ahogy mozgatja, hogy kontaktos lesz a forrasztás.
Ès utána meg a jaítási metodust is, hogy leforrasztja a csatit, kivezeti a a valósziníleg felszakadt vezetösávokat kábelekkel, és visszaforrasztja a csatit, majd ellenörzi, hogy mozgatásra minden ok.
Amúgy lehet, hogy csúnyább, de lehet hogy én inkább lengöre hagynám, egy picit hosszabb kábelekkel a csekkert, csak ahogy a suzuki a késöbbi modelleknél módosította.
Nem nagy történet, annak aki csinált már ilyet...itt ha más nem, szerintem bigoneoszi szerint álmából felkeltve megcsinálja neked. Irjál neki privátban...ha neked nem megy.
Sziasztok, véletlenül nincs itt valaki aki jártas a szenzorokban/elektronikában? Adott egy Gsxr1000 K1 C28 hibakódot dob fel, ami egy ,, villanymotor,,-ra utal mely elvileg a pillangószelepet mozgatja... A száma
shp-35d101-01 - valószínűleg ez a ludas a motoromban -
Na most kis kutakodás után találtam egy videót, amin egy faszi azt javítja (méreget rajta műszerrel , stb) a kérdésem az lenne, hogy itt magyarhonban nem e tud valaki valakit aki már találkozott ilyen problémával és sikerült megjavítania vagy megjavíttatni - a? Vagy esetleg valami ötlet, hogy honnét szerezhetnék egy ilyen,, villanymotort,, bármilyen tanács érdekel, köszönöm előre is.
A motor kb 40-60 perc használat után teljesen random leáll.
Az hogy mennyi idő után, az függ a terheléstől, nagyobb terhelés esetén hamarabb.
A hiba előjött már menet közben haladva(50 - és 110Km/h is) de álló helyben is, le és felhajtott oldaltámasznál is.(Biztonsági körben benne van ugye)
Mikor leáll CHECK hibaüzenet a műszerfalon(azt jelenti, hogy a műszerfal nem kap jelet az ECU felől), sebesség fokozat visszajelző nem mutat semmit. Ha viszont épp túl van melegedve akkor a hűtő venti úgy marad.
A hiba elhárításához elég a gyújtás kapcsolót vagy a kill switch-et megmozgatni(OFF-ON) és utána indítható a motor. Viszont egyre gyakrabban fog eljönni ezután a hiba.
Amikor álló helyben üresben, letámasztott motornál jött elő elég volt a sebességváltó kart megmozgatni(Egyesbe majd vissza üresbe) arra is észhez tért.
Amiket ellenőriztem, próbáltam:
Nincs tárolt hibakód!
ECU csatlakozók mozgatása kontak spray stb.
Kill-Switch kitakarítása + kontakt spray a csatiba is.
Másik oldaltámasz relé
Másik oldaltámasz kapcsoló
Összes biztosíték ellenőrzése
Szia,
A gomba és műszerfal nem igazán szokott elromlani, tehát valószínű a blokkban valami nem jó.
Rá kell rakni egy órás olajnyomás mérőt a jobb oldalon és megnézni. Hogyha ott nem stimmel, akkor baj van. Olajpumpa, nyomás szelep, hajtókaros is lehet stb...
Sziasztok,erről a motorról van bárkinek infója,esetleg előélet?Válaszokat előre is köszönöm.https://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/gsx-r_1000/suzuki_gsx-r_1000_abs_1_ev_garanciaval_auto-motor_beszamitas-16811400
Ha erre a videora gondoltál, akkor itt ecseteli, hogy egy rakás szar a design, mert a vibrációtól kontaktos lesz a motor tekercseinek a kivezetése, ezért dobja aztán hibakódot. A késöbbi modelleknél, mint mutatja az elején, kivezették a egy lengöcsatival a tekercsek polusatit, hogy elkerüljék a vibráció okozta meghibásodást.
6 perc 30 környékén demostrálja, ahogy mozgatja, hogy kontaktos lesz a forrasztás.
Ès utána meg a jaítási metodust is, hogy leforrasztja a csatit, kivezeti a a valósziníleg felszakadt vezetösávokat kábelekkel, és visszaforrasztja a csatit, majd ellenörzi, hogy mozgatásra minden ok.
Amúgy lehet, hogy csúnyább, de lehet hogy én inkább lengöre hagynám, egy picit hosszabb kábelekkel a csekkert, csak ahogy a suzuki a késöbbi modelleknél módosította.
Nem nagy történet, annak aki csinált már ilyet...itt ha más nem, szerintem bigoneoszi szerint álmából felkeltve megcsinálja neked. Irjál neki privátban...ha neked nem megy.