Én pont most foglalkoztam a témával. Ki akartam próbálni de drágább volt mint a Motul legdrágább olaja így inkább hagytam a francba. Ettől függetlenül legközelebb lehet én is kipróbálom. Kecskeméten a RodeoRide34-ben van is polcon belőle.
Sziasztok!Használt már valaki gyári Ecstar R900 10W40-es olajat?Most ilyet akarok rakni a motoromba mert az összes kereskedő azt mondja Suzuki gyári olaj jobb adalékokkal gondoltam kiprobálom,viszont sehol nem írnak róla semmi felhasználói véleményt,és elég fura ha olyan fasza akkor miért nem.Esetleg valaki már használta?Előre is köszönöm válaszotokat
A lenagyobb baj az hogy sokan úgy cserélik az olajat hogy a csavarra nem teszik rá az új alátétet hanem inkébb megszaggatják a csavart. Sok kókány ember is nekifog motort szerelgetni aztán amit elront majd más megkókányolja.
Anno láttam olyan motort, hogy az ilyen repedést behúzta a figura szilóval meg a csavar környékét is és az volt a tömítés. Egyébként pont egy gixer volt és emlékszem rá a "csodájára" jártunk páran a kunmadarasi parkolóban mert nem akartuk elhinni hogy van ilyen
Nem olyan rettenetes drága egy nyomatékkulcs, venni kell egyet, és le van tudva! Illetve lehet, hogy kettőt, mert nem lehet több átmérőjű csavar meghúzási nyomatékát lefedni egyetlen nyomaték- kulccsal!
Srácok, le kaarom cserélni a jelenlegi piros felnicsíkomat egy másik szinre de a mostani úgy rá van "sűlve" hogy nem tudom leszedni. milyen anyaggal lehetne szépen leoldani úgy hogy a felni se bája meg? Válaszokat köszi előre is.
Szia,
Szép a K2-őd.
Sztem ezért ne cseréld a deklit, mert a következő kuplung bowden cserénél az is le fog törni(hacsak a beszerelésnél már le nem törik).
Átfűzöd rajta a bowdent(nem a fejet), és a befűző vájatot nyomd kicsit össze fogóval.
Nekem is ilyen rég óta.
Éppen egy éve van nálam a motor, így csatlakoznék ehhez a fórumhoz. A téli karbantartás alatt felbukkanó hiba miatt:
K2-es gsxremhez keresek kuplung kinyomó "szerkezetet" ami a dekliben foglal helyet. Ha esetleg akad valakinél bontott, érdekelne. Csak a bovden kis biztosíó pöcke tört le de kicserélném.
Szia,
Hát az attól függ, hogyan repedt el.
Mivel ott az egész blokkház a karter is, ezért nagy cumi.
Nem csak a menet jött ki?
Miért nem tudja sok béna, h 23Nm az nem paraszt meghúzást jelent?
Sziasztok.Eladó K7-K8-hoz BMC sportlégszürö.Mosható tisztítható 4000 km-t volt használva ezt követően eladtam a gépet gyári szűrővel ez meg maradt.Ára 8000ft fix
Srácok, kollegám olajat cserélt tegnap az SV1000N motorjában és az olajleeresztő csavar meghuzásakor megrepedt a csavar mellett az olajteknő. A kérdésem az lenne hogy meglehet-e javítani/heggeszteni és ha igen Ti kit ajánlotok? Választ köszi előre is.
Anno láttam olyan motort, hogy az ilyen repedést behúzta a figura szilóval meg a csavar környékét is és az volt a tömítés. Egyébként pont egy gixer volt és emlékszem rá a "csodájára" jártunk páran a kunmadarasi parkolóban mert nem akartuk elhinni hogy van ilyen
Olyan érzés hogy sírni tudnék.
Marad a nyomatékkulcs.
Pont a leírtak alapjan. Ami eleg széles spektrumú azzal meg esik hogy a kicsi nomatékra beálított meneteket szakítja....
Tenyleg jobb ha van kisebb es egy nagyobb.
De én azt érzesre húzom meg.
Szép a K2-őd.
Sztem ezért ne cseréld a deklit, mert a következő kuplung bowden cserénél az is le fog törni(hacsak a beszerelésnél már le nem törik).
Átfűzöd rajta a bowdent(nem a fejet), és a befűző vájatot nyomd kicsit össze fogóval.
Nekem is ilyen rég óta.
Éppen egy éve van nálam a motor, így csatlakoznék ehhez a fórumhoz. A téli karbantartás alatt felbukkanó hiba miatt:
K2-es gsxremhez keresek kuplung kinyomó "szerkezetet" ami a dekliben foglal helyet. Ha esetleg akad valakinél bontott, érdekelne. Csak a bovden kis biztosíó pöcke tört le de kicserélném.
Cserélje egyben, azt legközelebb eszébe jut mennyibe is került legutóbb.
Hát az attól függ, hogyan repedt el.
Mivel ott az egész blokkház a karter is, ezért nagy cumi.
Nem csak a menet jött ki?
Miért nem tudja sok béna, h 23Nm az nem paraszt meghúzást jelent?