Versenyolaj, mivel tulteljesiti az api szabvanyokat.
Ha hianyoznanak belole osszetevok, amik utcakepesse tennek, akkor nem kerulhetne kereskedelmi forgalomba. Gondolok itt az eloirt ken, foszfor, cink vagy barmilyen tartalomra. Ilyen adalek nincs, hogy a lehules es bemelegedesnel csinaljon valamit. Ha megnezel egy tribologiai vizsgalaton atment 300v tobbekkel osszemerve egyedul a habosodas es oxidacios stabilitas volt atlagos. Oxidacios stabilitasnal a lerakodasokat ertjuk, illetve azt hogy konnyebben rekacioba lep az olaj vizzel, tuzeloanyaggal, vagy barmilyen mas szennyezoanyaggal. Ebbol a szempontbol rovidebb az olaj elettartama, de nem csak ennek az olajnak. Nem szemetszuroan alacsony. Tobb olajnak rosszabb ertekei vannak. de sportmotoroknal 6000km rol beszelunk. mivel az eszterbazisu olajak szet tudnak esni arra, amibol keszitik oket, azaz alkoholhokra es szerves savakra egy ido utan, ez is savasodashoz vezet. Ez az osszes eszterbazisu olajra igaz. Erre vannak adalekok ugyancsak az olajban. TBN astm d 2896 szabvannyal merik. Valoszinuleg erre gondoltal. Tobbszor vettem 300v olajat es egyik sem volt hamis. Meg nem esik szet tole a motor sem.
Én meg Bridgestone R10, vagy R11-el rendetlenkedek. Nekem nagyon bejött, büntetlenül el lehet tűntetni róla a mintát, akkor sem éreztem rossznak. Véletlenül került fel rá egyszer mert nem volt Supercorsa és kellett egy gumi, na azóta csak ilyet vadászok
Srácok utca használatra ki milyen gumi ajánl? Soha nem volt még ilyen erős motorom így nem tudom mi lenne az optimális. A Pilot Power 2CT néztem, de Ti lehet jobban tudjátok mit érdemes. Köszi előre is.
Ha valakit érdekel ÚJ Spiegler hátsó fém fékcsö GSXR 1000 K9 L0 L1 2009-2011
De ahogy nézem már K7-töl felül van a féknyereg, lehet arra is jó...
Nekem K6-on még alul van, oda hosszabb kellett volna... https://www.kepesmotor.hu/fek_...
A 300V versenyolaj. Több összetevő is hiányzik belőle, ami utcaképessé tenné. Ezekközül a legfontosabb az, amelyik a hő ciklusokért felelős, azaz ez az olaj nem viseli el azt, hogy többször bemelegedjen és lehűljön. Erre pályán nincs is szükség, mivel maximum 15-20 alkalom után úgyis ledobják. Emellett a kisebb Közegellenállás elérése érdekében Még a motor is jobban kopik vele.
Feliratban az zavar hogy bárhol készülhet az eu-ban, olyan helyen ahol akár huncutkodhatnak is vele, bár lehet ez már csak paranoia.
Legutóbb mikor jobban megnéztem egy flakont és a neten egy cikkben adtak támpontot mit is kel nézni, mik azok az apró jelek amik arra utalhatnak hogy lehet hamisítvánnyal van dolgunk hát nem voltam elégedett, voltak eltérések. Sajna már pontosan nem emlékszem mik voltak ezek és a cikket sem tudom hol találtam.
Néha a gyanúsan alacsony ár volt az ami elbizonytalanított. Nem baj ha olcsó de gyanús. Persze ha drága sem garancia az eredetiség.
Egyszerűen megmaradt bennem a kétely ezért inkább idén váltottam. Mindemellett eddig még soha nem okozott gondot az olaj minősége vagy legalább is nem tudok róla.
R6R-be én is azt használtam mindig, és utcán. Meg voltam elégedve. De egyre több embertől hallom hogy az nem jó utcára, bla,bla,bla...
Emiatt, meg mivel tényleg "felesleges" szerintem is ennyire jó olaj nekem, áttértem Gikinél a Motul 7100-ra.
Viszont egyre kevésbé vagyok benne biztos hogy nem hamisítványt veszek, ráadásul már nem "made in france" hanem "made in eu" van a flaskán.
Ezért idén szezonzárásként Liqui Molyt-t rakok bele, abban biztosabb vagyok hogy eredeti és gondolom hasonlóan jó lesz az is. (10w50)
Mondjuk ez nekem nem hideg már annyira 35fokosan. Most már megnézem az enyém mit csinál ilyenkor.
Egy szinkron lehet kellene, bár meg van csinálva csak lehet szarul.
Azért érdekelne hogy másnak milyen reggel hidegen, kitolva a garázsból, indításkor. Illetve gyári vagy faragott a gép mert az sem mindegy azért.
Amúgy engem pont nem zavar, csak kíváncsiság ha már felmerült a téma.
Hali!
Nekem is ingadozik (K7 1000). Igaz nyitott rendszer van rajta +PC meg minden ami kell és bepadozva.
Olyan az első reggeli hidegindításkor mint egy dragster.
Gyári dobbal nem tudom milyen. Melegen már nem vészes de megmondom őszintén nem is figyeltem még.
Ezelőtt K2 is ilyen volt, mondjuk azon csak egy nyitott végdob volt és az melegen is csinálta.
Hűt nem tudom nekem sosem volt egyenletes. Wumwumwumwum. Ilyen hangja van. Lehet nem olyan ingadozó mint a suzukié de ez se autó.
Semmi jelentősége.
A K4 750-em is ilyen volt.
Ha hianyoznanak belole osszetevok, amik utcakepesse tennek, akkor nem kerulhetne kereskedelmi forgalomba. Gondolok itt az eloirt ken, foszfor, cink vagy barmilyen tartalomra. Ilyen adalek nincs, hogy a lehules es bemelegedesnel csinaljon valamit. Ha megnezel egy tribologiai vizsgalaton atment 300v tobbekkel osszemerve egyedul a habosodas es oxidacios stabilitas volt atlagos. Oxidacios stabilitasnal a lerakodasokat ertjuk, illetve azt hogy konnyebben rekacioba lep az olaj vizzel, tuzeloanyaggal, vagy barmilyen mas szennyezoanyaggal. Ebbol a szempontbol rovidebb az olaj elettartama, de nem csak ennek az olajnak. Nem szemetszuroan alacsony. Tobb olajnak rosszabb ertekei vannak. de sportmotoroknal 6000km rol beszelunk. mivel az eszterbazisu olajak szet tudnak esni arra, amibol keszitik oket, azaz alkoholhokra es szerves savakra egy ido utan, ez is savasodashoz vezet. Ez az osszes eszterbazisu olajra igaz. Erre vannak adalekok ugyancsak az olajban. TBN astm d 2896 szabvannyal merik. Valoszinuleg erre gondoltal. Tobbszor vettem 300v olajat es egyik sem volt hamis. Meg nem esik szet tole a motor sem.
Nekem ez a kettő ami a legjobban bevált:
Dunlop D211 vagy d212
Pirelli Supercorsa
És most (na majd ezért jól megkapom a magamét) kipróbálom a Mitas-t!
De ahogy nézem már K7-töl felül van a féknyereg, lehet arra is jó...
Nekem K6-on még alul van, oda hosszabb kellett volna...
https://www.kepesmotor.hu/fek_...
Legutóbb mikor jobban megnéztem egy flakont és a neten egy cikkben adtak támpontot mit is kel nézni, mik azok az apró jelek amik arra utalhatnak hogy lehet hamisítvánnyal van dolgunk hát nem voltam elégedett, voltak eltérések. Sajna már pontosan nem emlékszem mik voltak ezek és a cikket sem tudom hol találtam.
Néha a gyanúsan alacsony ár volt az ami elbizonytalanított. Nem baj ha olcsó de gyanús. Persze ha drága sem garancia az eredetiség.
Egyszerűen megmaradt bennem a kétely ezért inkább idén váltottam. Mindemellett eddig még soha nem okozott gondot az olaj minősége vagy legalább is nem tudok róla.
Emiatt, meg mivel tényleg "felesleges" szerintem is ennyire jó olaj nekem, áttértem Gikinél a Motul 7100-ra.
Viszont egyre kevésbé vagyok benne biztos hogy nem hamisítványt veszek, ráadásul már nem "made in france" hanem "made in eu" van a flaskán.
Ezért idén szezonzárásként Liqui Molyt-t rakok bele, abban biztosabb vagyok hogy eredeti és gondolom hasonlóan jó lesz az is. (10w50)
Én a Motul 300V-t használtam minden eddigi motoromhoz most is ezt néztem.
Egy szinkron lehet kellene, bár meg van csinálva csak lehet szarul.
Azért érdekelne hogy másnak milyen reggel hidegen, kitolva a garázsból, indításkor. Illetve gyári vagy faragott a gép mert az sem mindegy azért.
Amúgy engem pont nem zavar, csak kíváncsiság ha már felmerült a téma.
Reggeli hidegindítás után: https://drive.google.com/open?...
Bár szinkron előtti videó nincs, de lényegesen jobb...
Nekem is ingadozik (K7 1000). Igaz nyitott rendszer van rajta +PC meg minden ami kell és bepadozva.
Olyan az első reggeli hidegindításkor mint egy dragster.
Gyári dobbal nem tudom milyen. Melegen már nem vészes de megmondom őszintén nem is figyeltem még.
Ezelőtt K2 is ilyen volt, mondjuk azon csak egy nyitott végdob volt és az melegen is csinálta.
Megnéznéd?
Semmi jelentősége.
A K4 750-em is ilyen volt.