3 max 4 honap es megy a motor, fel evtol omoz gebaszt, van olyan tankom ahol jol latszik mit tesz a hosszu tarolas. Gyakorlatilag tokmindegy.
Felig volt toltve, kb 4 evig allt. A felso ures resz a lecsapodo para miatt lett rozsdas, az also teli resz meg azert mert osszegyult benne a viz az alljan.
Erdekes hogy a karbik meg nem, ott csak az osszes tomites lett kuka az allasban, zold trutyi nem lett benne.
Szoval telitank es tavasszal mozgas.
Üresen! 2x szoptam meg karbis és injektoros motorral... Plusz fel is marta a tankban lévő felületet és elkezdett rozsdásodni és újból kellett kezeltetni....
Srácok Ti mire esküsztök: a motor tankja legyen tele télen vagy legyen üres vagy legyen félig amire néha rátankól a gazda és ezzel is frissíti a benne lévő benyát?
Persze teljesen megértelek. Nálam ez úgy nyilvánul meg, hogy már nem megyek állandóan egykeréken mint régen, csak néha napján. Illetve nem forgatom állandóan egyfolytában, sok esetben 6.-ban oldok meg mindent, így olyan fogyasztási érték jön ki, hogy ez már szinte ciki egy gixxerezernek. De nem baj, cserébe legalább mindig hazaérek, legalábbis remélem ez így is marad. Ja és nem is megyek sokat, egy szezon max. 3000 km, elég az, kevesebbet mész, kevesebb rizikó. És azt is inkább olyan utakon ahol a madár sem jár, nem szeretem a kocsikat kerülgetni.
Két oka van.
Az egyik hogy a mostani Yoshi nyitott dobokat túl hangosnak talalálom. Régen képes voltam a motorjaimon lévő dobokat lefelezni csak hogy durvább hangjuk legyen. Most lehet megöregedtem, de már zavar a hangos kipuhang.
A másik a környezetszennyezés. Lehet hogy túlgondolom a dolgot de megpróbálok ennyivel is hozzájárúpni egy tisztább világhoz.
Egyébként olyan erős ez a motor hogy ha 20 lóval gyengébb lenne még az is veszélyes szerintem közúti közlekedésre.
Miért akarod a kat.-ot visszatenni? A legjobb dolog ami egy K7-el történhet hogy lekerül róla az a ronda postaláda (meg ha egyoldali dob kerül rá). Csak visszafog a teljesítményen meg a hangon is.
Srácok, vissza akarom rakni a motoromra a katalizátort. Előtte viszont le akarom festeni. Tudtok olyan festéket ajánlani ami jódarabig bírná azt a hőt ami ott képződik majd.
Segítségeteket előre is köszönöm.
Végül meglett a hiba, a csatlakozó tövében meg volt szakadva mindkét szál, úgy hogy a vezeték szigetelée tartotta a csatit. Csak szakadás méréssel tudtam kibogarászni. Ami azért fura, mert semmi hibát nem irt, csak miután szét és össze dugtam pedig már előtte is érezhetően fos volt csak alap fokozatban működött.
Enyémen a arany-fekete karos kombó van.
Hogy 19 -es e azt nem tudom. Hogy miről való nem tudom. K5-k6 ra tippelek. Bár azokat nem szerelték aranyszínűvel.
Üdvözletem! Gondolkodom egy GSX-R 1000 vásárlásán, K7-K8 széria is nagyon tetszene, csak félek kicsit tőlük, mert az interneten is sokat olvasni a váz töréséről, de ha ez nem lenne elég, egy jó barátom egy pár ezer kilométert futott K7 1000-el hátulról elkapott egy autót, aminek egy picit behorpadt a lökhárítója, míg az ő motorja a váz hegesztésnél kettétört. Mennyire jellemző ez rájuk, lehet-e ellenőrizni valamit, illetve menet közben csak az út okozta erőhatásoktól ez előfordulhat-e? Vagy érdemesebb K9 utániban gondolkodni? Azoknak van valamilyen jellemző meghibásodása (olajfogyasztás, váltó problémák, stb.)?
Felig volt toltve, kb 4 evig allt. A felso ures resz a lecsapodo para miatt lett rozsdas, az also teli resz meg azert mert osszegyult benne a viz az alljan.
Erdekes hogy a karbik meg nem, ott csak az osszes tomites lett kuka az allasban, zold trutyi nem lett benne.
Szoval telitank es tavasszal mozgas.