Sziasztok!Ha valakit érdekel:
Eladom a motoromat 1M ft-ért,kp vagy részletre.2003.12.27.Minden gyári alkatrésszel,+2db hátsó gumival.20300km van benne.Törve nem volt,magyarországi moci.Be van szinkronizálva,olaj 19000-nél volt cserélve.A dob ajándék,a plexi szintén.Sokat foglakoztam vele(remélem ez látszik is),de meg kell válnom töle.
Szia Csircsi! A sportdobtól nevárj hatalmas teljesítménynövekedést, észre sem fogod venni
hogy jobban menne mert nem fog jobban menni csak úgy tünik majd a hangja miatt.
Kb: 1-2 lóerőt tesz rá, vagy még annyit sem. Az egész rendszert cserélni kellene.
A fékbetétről csak annyit hogy én is most vettem ferrodo gyártmányút. Még nem tom milyen majd elválik.
Az ára 12000ft csak előre. Hátra nem kell azt nem használom de jó bele az MZ-fékbetétje.
Nekem is volt a GSXF-en, aplikátor nélkülit vettem, de azért egész jól sikerült feltenni. És nem vettem ki a kerekeket hozzá. Az aplikátorral sokkal egyszerűbb feltenni, meg szebb is lesz, de igazából ha nem sikerül szépen felrakni, az csak álló helyzetben és közelről látszik.
Ami viszont nagyon fontos, hogy megfelelően legyen zsírtalanítva a felni pereme, ahova ragasztani akarod, én sima féktisztító spray-vel csináltam.
Én nem vettem ki hozzá a kerekt. Tedd fel közép sztenderre és még magad is megtudod csinálni.
De viszont ha van segítség azt jó mert úgy könyebb.
Képeknél nézd meg az enyémet!
Nem én raktam fel hanem egy haverom aki mellesleg autodekorral is foglalkozik.
Sima matrica amit autokra, kültéri táblákra stb szoktak ragasztani.
Az egyik haverom vett olyat ami fényvisszaverős direkt motorokhoz gyártanak 3m-márkáju,
volt benne egy aplikátor amivel szépen fel lehet rakni.
Mint írtam nem sok eltérés volt és a hézagok tűréshatárokon belül voltak, köszönhető ez a
suzukinak hogy jó minőségű szelepekkel látta el a gsxf-et.
Ezt te döntöd el hogy megnézed vagy sem de előbb vagy utóbb mindenképp érdemes megnézni.
Szerintem a gyertyák is maradhatnak még de 24000-nél azért cseréld ki mert ha útközben véletlenül
tönkremegy még ha van is nálad nem olyan egyszerű kicserélni az útszélén, le kell bontani az egész
burkolatot, és még utána sem könnyű hozzáférni.
Szia sipeter, az enyim nekis következik lasan 18000-km szerviz . SZerinted érdemese meg nézetni a szelep hézagot vagy sem? Mert én úgy gondoltam, csak olajat cserélek. Még lehet gyertyát is hagyom. Kifogás talanak érzzem mocit. Cimbikis lefele beszélnek róla. A tied változot a csere állitás óta. ŰDV migu
Muszáj volt szelepállitás és gyertyacsere miatt.
Gyárilag 12000-nél kellene szelepeket állítani de én 18000-nél
néztem meg és még akkor is türéshatárokon belül volt.
Nekem túra plexi van gsxf-en de nem az a nagyon nagy csak egy kicsit nagyobb a gyárinál.
Nekem bejött. A nagyon nagyot nem ajánlom senkinek, mert beszéltem olyan motorosokkal akik
azt mondták nem jó.
Eladom a motoromat 1M ft-ért,kp vagy részletre.2003.12.27.Minden gyári alkatrésszel,+2db hátsó gumival.20300km van benne.Törve nem volt,magyarországi moci.Be van szinkronizálva,olaj 19000-nél volt cserélve.A dob ajándék,a plexi szintén.Sokat foglakoztam vele(remélem ez látszik is),de meg kell válnom töle.