Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor pontos összeget csak a "hang" után mondasz? Azért valami tól-ig határ van?
az még benne lehet az olcsó mérőeszközök tűrésében...elvileg már sok..........
egy ötös gixefen...viszont nem rossz cuccal ami a szelepek illetve a henger állapotára is utal....
Szia Sanyi! Te mennyiért csinálod a szinkronizálást?
Szia!

Úgy látom, hogy Te vágod a szerelést. 15 V-os töltőfesz. még jó, vagy már kezd haldoklani a fesz.szab.?
Az a szerelő, akihez viszem a gépet, nem mondott semmit a lapkázásról. Azt a hivatalos szervízben mondták, hogy az ár lapkaszám függő is.
Most csináltam egyet és az nem az volt...... .....bár előre tudtam és nem is mondtam, hogy lapkázni fogok plusz léért....
Szia!

Ja, ez nem lapkás, hanem még himbás? Nekem Suzuki szervízben mondták, hogy lapkás és a manuált még nem néztem. A VFR-em lapkás volt.
Ha azt mondja tett bele lapkát akkor kezdj el kételkedni.... .....már eleve az, hogy előre ezt mondja....
Hát igen! A székesfővárosban minden ólcsóbb, mint "falun".
Hali!

Én jövő héten kedden viszem a kis bocit Miskolcra egy maszek szerelőhöz. Karbiszinkron, szelephézag ellenőrzés-állítás és kompressziómérés. Nekem 15 ezer HUF körüli összeget mondott. Persze ez attól is függ, hogy mennyi hézagoló korong kell.
Nem olcsó, de ennyi ráfordítás kell. A héten cseréltem olajat, szűrőt, az is benne volt 12 ezerben. Ez van. Ha motort akarunk, fenn is kell tartani.
Gabissimo!
Én jövő héten viszem, nekem 12 000.- mondtak, de cserélni kell előtte gyertyákat..
Horvátországba nem akartam már beállítás nélkül elmenni:-)
A szerelővel nem tudtam beszélni csak a haverjával aki nekem a haverom és mondta ,hogy neki olyan 20 e ft szokott lenni a szelep meg karbi beállítása de tegnap nem dolgozott és kb jövőhétre lessz meg valamikor!
Kb 15 rugó az állítás és remélhetőleg a tömítések kibírják és nem kell cserélni....amúgy fél nap alatt megvan csak előző nap kell odavinni, hogy hideg legyen.....és ha már szervizben van érdemes mérni kompressziót......szoktak meglepetések lenni...
Hali!
Ja most is ott van a gépsárkány kb csak jövőhéten jön haza.Azt mondta a szerelő először mikor meghallgatta a hangját,hogy nagyon el van állítódva remélem,hogy nem lessz valami komoly baja mert pénzem az nekem sincs rá !Most hívtam de még nem értem el.Majd mondom hogy mi van ha elértem!cs
Voltál karbi szinkronon és szelep beállításon?
Érdekelne, hogy mennyibe került? Nekem is ajánlották, de egyenlőre nem fut rá....
Nekem is repsol van benne kedvező ára miatt viszonylag jónak mondtható váltóval .Ma én is viszem karbiszinkron meg szelep beállításra mert egy kicsit melegen elkezd pattogó hangot hallatni remélem ,hogy nem lesz komolyabb baja,a szerelő azt mondta valószínűleg szelepeket kell beállítani,sztem kell még karbi szinkron is mert már egyenetlen az alapjárat kicsit ugrál!A 15 V nem túl sok?Autónál van kb nekem 14.2 V nem tom hogy motornál az jó e?
Sziasztok!

Ma kicsit karbantartgattam a kis bocit, többek között mértem töltőfeszt. Az eredmény 15 V 50001/min-nél bekapcsolt világítással. Ez jó, vagy kicsit túltölt?
Előre is köszönöm a válaszokat.
Ja és cseréltem olajat is. Mobil1 Racing 10w40 volt benne, de most Motul 5100 10w40 ment bele. Hát mit mondjak? Annyira nem érzek változást, a váltó sem lett "isteni", mint ahogy szokták reklámozni a Motult. Következő olajcserénél megfontolandó, hogy mi kerüljön bele.
Üdv, zoli36
Sziasztok! Nem tud valaki 1 gyári dobot K4 re? ...vagy sport esetleg?

üdv: Tommy
Fordulj jobbra, illetve...
Sehol egy HA-HA-HA?
Utolsó mondatok motorosoktól:
- Ne majrézz! Van ABS.
- Ezen a piroson még átérünk...
- És most a motorral lemegyek a földszintig.
- Mit is mondtál erről a kanyarról?
- Micsoda?! Mit nem merek?
- Indíthatod a motort!
- ...miféle benzinszagot?
- Taposs bele, még nem jön a vonat!
- Nyugi, ezerszer vezettem már ilyet!

...és másoktól....
- Mit akarsz azzal a fejszével?
- Persze, nemrég teszteltük a darut! Nézze, alá állok, és...
- Na gyertek, ahányan csak vagytok!
- Gyertek gyerekek, itt vastag a jég!
- Ha finnyáskodsz, én eszem meg!
- És mi van, ha a kék drótot dugjuk be ide?
- Kutyuli-mutyuli...

Isten nyugosztalja Őket....

Nép!
Azért kellett lezárni a szavazást, mert a várat le kellett fixálni. Nem húzhattuk az időt!
A megértéseteket köszönöm!