Szevasz Zsolt!Én is nemsokára Egerben lakom ha minden igaz!
Nekem 600 van de aszem majdnem ugyanolyan.Most szervízben van de majd ha készen lessz a héten összefuthatunk ha érdekel!
Most kerultem a forumra :) Azzal a kerdessel fordulok hozzatok, hogy a kozel jovoben szeretnek beruhazni egy 750-es "boci"-ra. De nem igazan tudom, hogy mit kell alaposan megnezni vasarlas elott.
2001-tol felfele gondolkodtam, ha esetleg valakinek van valami hasznos tanacsa, vagy esetleg tud elado, megbizhato gepet Eger kornyekerol, azt szivesen veszem.
2001-es GSX 750 F-hez keresnék benzincsap membránt, ha valaki tud akár bondottat, akár újat kérenék egy elérhetőséget. Új jobban érdekelne. Vagy ha boltot tud, akiktől lehet rendelni, azt is megköszönném. Suzuki-nál csak egész csap van 37db ezresért, ami kiba drága.
A kis bocit még nem nagyon ismerem, 3 hete van nálam. A VFR-nél a gyári megengedett érték 13,5-16V, volt 500-as piaggiom is, annál 13-15V. A kis boci gyári értékét nem tudom, azért kérdeztem. Az akksi szempontjából még nem sok a 15V, de pl. a gyújtás vezérlő elektronika és többi "kütyü" fesz. tűrését nem tudom, de itt is bírnuk kellene a 15V tartós feszültséget. Egyébként lehet, hogy az én töltő fesz.-em is alacsonyabb folyamatos üzem közben, mert indítás után pár perccel mértem. Valszeg a generátor még nem töltötte vissza az akkut megfelelő értékre. Mindenesetre az jó jel, hogy a szabályzó jól működik (próbál állandó feszültséget tartani).
A vezetékeket megnéztem, oxidáció, kimelegedés nem látszik sehol.
Igen, ez az ideális érték, de nagyban függ az akku állapotától, tipusától (savas, zselés), kapacitástól.
Én most nem idegesítem magam ezzel, majd ha valamikor új akkut kap, akkor visszatérek a "diagnosztizálásra". Bízom tsanyi szavaiban, hogy a bociknál nem szokott gond lenni a töltéssel.
Az írás szerint, először is az akku feszültséget kell megmérned! Ennek 12,8V -nak kell lennie minimum. Üzemmeleg motornál, 5000-es fordulaton az akkusarun 13,5V-ot kell mérned, akkor jó a töltés..
Szia Sanyi! Van e valami tipped arra, hogy mi lehet a Bocival...... Amikor hidegen beindítom, a szívatóval nehezen tudom jól beállítani az alapjáratot. Úgy 2500-3000 körül pörög és ha visszavenném egy kicsit, akkor leesik 1000 alá, sőt még lejjebb megy és leáll! Ha ilyenkor elindulok (indítás után 5-10 perc múlva), hagynom kell a magasabb fordulaton, mert ha visszaveszem a szívatót, akkor gázadásra nem is akar reagálni, vagy leáll!
Előre is köszönöm válaszodat!
Megmértem a töltést digit műszerrel is. Világítás nélkül 5000 1/min-nél 14,82 V. Amikor bekapcsoltam a világítást, leesett a fesz. 13,52 V-ra, majd felszabályzott 14,82 V-ra. Úgy néz ki, hogy a fesz.szab. működik.
14,82 V fölé nem megy 5000 1/min-nél magasabb fordulaton sem.
Ja! Bocsi, bocsi, bocsi!
Már fáradt vagyok... Valamiért azt hittem (úgy olvastam), hogy 5 az alap és hogy mennyi, az annak függvénye, hogy mennyire van széthajtva...
De most már értem...
Akkor Te jó árban csinálod!
Ha viszek egy ügyfelet, akkor kapok 1% kedvezményt?
...vagy felet?
Nekem 600 van de aszem majdnem ugyanolyan.Most szervízben van de majd ha készen lessz a héten összefuthatunk ha érdekel!