Szerelési tanácsok BODIS-hoz:
Patentra fel fog ugrani összekötő cső a helyére (blokk alatt), viszont idétlenül el fog állni a motortól a kipu.
Én egyedül kűzdöttem fel, de inkább kétemberes meló, az egyik tertja izmosan a teló felé a kipufogót, a másik addig tudja kényelmesen rögzíteni a lábtartóhoz a dobot.
Utána kérdeztem a szervízbe, hogy Én vagyok-e a béna, de azt mondták, hogy tényleg feszegetni kell elég erőteljesen, hogy szépen illeszkedjen a motorhoz...
Sok sikert...
A BODIS-on nincs helye gyári ütköző tuskónak, így egy utólag a sztenderre szerelhető rozsdamentes lemezből hajtott és hegesztett szerkentyűt kell ügyeskedni. Nekem a K6-on FULL-GAS-ék ezzel szerelve adták (gyári dobbal), így lényegesen egyszerűbb dolgom volt a kidőrrentő cseréjénél.
Hogy jár-e a dobhoz, azt nem tudom ...
A dob annyira ki van könnyítve, hogy nekem a felszerelés napján sikerült enyhén benyomnom... Kb. fél méter magasról ráesett egy kb 10 cm hosszú! fa szegélyléc (még súlya sincs!) és be is nyomta a tetejét.
De legalább 1000 közül megismerem
Úgy véléem a tapasztalataim alapján, hogy a hiányzó gumituskót a gyáriról kell levenned és átrakni az újra.Ha bátortalanul állsz neki , érdemes rongyal vagy újságpapírral körbetekerni, és szalaggal ráragasztani. A szerelés után pedig mikor minden a helyén eltávolítani. a bilincs környékét pedig kihagyni saccolás szerint, vagy ha már meg van a pontos helye akkor eltávolítani. Mert a csokispapír vastagságú lemezre élég ha ráejtesz egy villáskulcsot, vagy csavarhúzót , az egyből meglátaszik...
Nekem még nem jött semmi :-(
Mégcsak egy visszaigazolás sem a mail-emre.
Aznap még felhívtam őket délután, hogy küldtem mailben megrendelést kipura.
azt mondta látja, minden ok. Azóta semmi ....
Decemberben rendeltem náluk a helyszínen egy KTM-es mellényt csekély 20000 pénzért.
Mivel nem volt nekik raktáron, felvették az adataimat, hogy majd küldik.
Kiakartam ott fizetni, de azt mondták majd a futárnak... na lassan április lesz, de mellény még sehol.
Hihetetlen világ van. pénzt akarsz elkölteni valahol és nem lehet.
Árról én is akartalak kérdezni, kiállításon 76000-ben maradtunk. Tehát az a 10% reális.
Na mégsem jött meg szombatra, csak mára, de valami ütközőlemez+gumi hiányzik, amire a sztender felütközik felnyitáskor. Ezért majd máskor kell visszamennem (vagy csinálok) Nincs valakinek fényképe?
Kenray, te alkudtál a dob árából? Nekem először eszembe sem jutott, de több Bandita is mondta, hogy érdemes és kell. Ma felhívtam a szexuárdi tulajt egy kis kedvezményért, és szó nélkül engedett 10%-ot. (tudom, még így is 2-3x annyi az ára, mint amennyit ér)
És ez az engedmény teljesen független a hiányzó alkatrésztől. Azt mondta vagy 10%-ot tud engedni, vagy ingyen felteszik. 8200-ér' inkább felrakom én, úgyhogy inkább a 10%-ot választottam.
Hát ha lehetne tojásmérgezést kapni, akkor én már biztos hogy kaptam volna. Nálam ehhez még Húsvét sem kell. Imádom minden mennyiségben és formában (kivéve nyersen).
Kitalálom! Alkohol mérgezés, tojásmérkezés, sonkamérgezés miatt többen elveszítették irástudásukat! Ezért e komoly pause a fórumon!
Akkor most irogathatok mindenféle cenzura nélkül !
Böngészgetve a Hien-Gericke katalógusát igen ocsóóóóóóónak találtam a "gyári láncot"(113€). Így nem kell kompromisszumot kötni, hogy csak egy gyengéb kivetelűt raknánk fel a DID-ből ennyi vagy még esetleg több pénzért.
Így van ahogy mondod (írod) rohadt drága.
Maga az alapkészülék tényleg jó, tehát kézben tartva kifogástalan, sokmindent tud meg ilyenek, DE
NEM MOTORRA VALÓ!
Nekem Alan 456R tipusú kommunikációs eszközöm van a fiókban .
Első problémám:a vezetékek, motorra fel bedugdosni, le kihúzgálni, lóg mindenfelé .
Második: A sisakhoz csatlakozásnál a vezetékek egy idő után eltörtek , nem javítható, új sisakszettet kellett volna venni.
Harmadik: 100 felett igen zajos volt.
"Csak ennyi" de ez azt hiszem éppenelég ahhoz, hogy a fiókban kössön ki, illetve a munkám során hasznosítsam.
Talán majd egyszer ha sok pénzem lesz veszek vezeték nélküli szettet.
Én is szélesebbet akartam. De, mint gondolom tapasztaltad, a Bandit kicsit "fekvősebb" a Gsx-nél. A magasság ugyanaz, csak szélesebb lett, és nekem így nem frankó. A motor olyan lett, mint egy BMX, gondolatra fordul lapjára 120nál is, de nekem így kényelmetlen. 6rugóért eladó, szólhatsz komáidnak Másoknak bejött, nekem sajna nem.
Én is kiváncsi leszek!
Milyen a kidolgozása? csatlakozók , vezetékek tekintetében? Fülhallgató, mikorofon érzékenysége zajszintje? Távolkeleti? Nem csak amolyan "egytúrás" kivitel?
Mióta feldobtad a témát engem is foglalkoztat...
Bővebben!?
Ezt hamar meguntad!
Részemről igyekeztem , szinte teljesen azonos vonalvezetésű csövet felrakni, ez én igényem csak a 30-30mm plusz szélesség volt! De most rohadtúl kell figyelnem hogy hol fogom megint mert hajlamos vagyok megint a kormánysúlyra ráfogni! nem akarok megint szélesebb csővet venni!
Louisos cuccom van(15 eur akciósan), nekünk bevált. Igaz, a jellemző sebesség épp csak áthágja a 3 jegyű zónát, és a sisakom is nagyon csendes(schubert speed). 140-150-ig még használható, de a tuti hangminőség max 120nál van.
Beszéltem egy arccal, neki egy spéci angol cucca volt, itthon nem is forgalmazzák. Bazi vastag kábele volt, és olyan sok tűből álló csatlakozóval tudta a fejegységhez kötni. Abban állítólag olyan zajszűrő stb van, hogy 160-180-nál is lazán lehet beszélgetni, viszont az ára is 70rugó
Patentra fel fog ugrani összekötő cső a helyére (blokk alatt), viszont idétlenül el fog állni a motortól a kipu.
Én egyedül kűzdöttem fel, de inkább kétemberes meló, az egyik tertja izmosan a teló felé a kipufogót, a másik addig tudja kényelmesen rögzíteni a lábtartóhoz a dobot.
Utána kérdeztem a szervízbe, hogy Én vagyok-e a béna, de azt mondták, hogy tényleg feszegetni kell elég erőteljesen, hogy szépen illeszkedjen a motorhoz...
Sok sikert...
Hogy jár-e a dobhoz, azt nem tudom ...
A dob annyira ki van könnyítve, hogy nekem a felszerelés napján sikerült enyhén benyomnom... Kb. fél méter magasról ráesett egy kb 10 cm hosszú! fa szegélyléc (még súlya sincs!) és be is nyomta a tetejét.
De legalább 1000 közül megismerem
Úgy véléem a tapasztalataim alapján, hogy a hiányzó gumituskót a gyáriról kell levenned és átrakni az újra.Ha bátortalanul állsz neki , érdemes rongyal vagy újságpapírral körbetekerni, és szalaggal ráragasztani. A szerelés után pedig mikor minden a helyén eltávolítani. a bilincs környékét pedig kihagyni saccolás szerint, vagy ha már meg van a pontos helye akkor eltávolítani. Mert a csokispapír vastagságú lemezre élég ha ráejtesz egy villáskulcsot, vagy csavarhúzót , az egyből meglátaszik...
Üdv.
István
Nekem még nem jött semmi :-(
Mégcsak egy visszaigazolás sem a mail-emre.
Aznap még felhívtam őket délután, hogy küldtem mailben megrendelést kipura.
azt mondta látja, minden ok. Azóta semmi ....
Decemberben rendeltem náluk a helyszínen egy KTM-es mellényt csekély 20000 pénzért.
Mivel nem volt nekik raktáron, felvették az adataimat, hogy majd küldik.
Kiakartam ott fizetni, de azt mondták majd a futárnak... na lassan április lesz, de mellény még sehol.
Hihetetlen világ van. pénzt akarsz elkölteni valahol és nem lehet.
Árról én is akartalak kérdezni, kiállításon 76000-ben maradtunk. Tehát az a 10% reális.
Kenray, te alkudtál a dob árából? Nekem először eszembe sem jutott, de több Bandita is mondta, hogy érdemes és kell. Ma felhívtam a szexuárdi tulajt egy kis kedvezményért, és szó nélkül engedett 10%-ot. (tudom, még így is 2-3x annyi az ára, mint amennyit ér)
És ez az engedmény teljesen független a hiányzó alkatrésztől. Azt mondta vagy 10%-ot tud engedni, vagy ingyen felteszik. 8200-ér' inkább felrakom én, úgyhogy inkább a 10%-ot választottam.
Akkor most irogathatok mindenféle cenzura nélkül !
Böngészgetve a Hien-Gericke katalógusát igen ocsóóóóóóónak találtam a "gyári láncot"(113€). Így nem kell kompromisszumot kötni, hogy csak egy gyengéb kivetelűt raknánk fel a DID-ből ennyi vagy még esetleg több pénzért.
http://www.hein-gericke-store....
Mindeneset
re kiváncsian várom , itthon mikor lesz ekkora akció?
Üdv.
István
Kellemes Húsvéti Ünnepeket, nameg a lényeg JÓ IDŐT!
Imre
Így van ahogy mondod (írod) rohadt drága.
Maga az alapkészülék tényleg jó, tehát kézben tartva kifogástalan, sokmindent tud meg ilyenek, DE
NEM MOTORRA VALÓ!
Imre
Nekem Alan 456R tipusú kommunikációs eszközöm van a fiókban .
Első problémám:a vezetékek, motorra fel bedugdosni, le kihúzgálni, lóg mindenfelé .
Második: A sisakhoz csatlakozásnál a vezetékek egy idő után eltörtek , nem javítható, új sisakszettet kellett volna venni.
Harmadik: 100 felett igen zajos volt.
"Csak ennyi" de ez azt hiszem éppenelég ahhoz, hogy a fiókban kössön ki, illetve a munkám során hasznosítsam.
Talán majd egyszer ha sok pénzem lesz veszek vezeték nélküli szettet.
Imre
Milyen a kidolgozása? csatlakozók , vezetékek tekintetében? Fülhallgató, mikorofon érzékenysége zajszintje? Távolkeleti? Nem csak amolyan "egytúrás" kivitel?
Mióta feldobtad a témát engem is foglalkoztat...
Ezt hamar meguntad!
Részemről igyekeztem , szinte teljesen azonos vonalvezetésű csövet felrakni, ez én igényem csak a 30-30mm plusz szélesség volt! De most rohadtúl kell figyelnem hogy hol fogom megint mert hajlamos vagyok megint a kormánysúlyra ráfogni! nem akarok megint szélesebb csővet venni!
Beszéltem egy arccal, neki egy spéci angol cucca volt, itthon nem is forgalmazzák. Bazi vastag kábele volt, és olyan sok tűből álló csatlakozóval tudta a fejegységhez kötni. Abban állítólag olyan zajszűrő stb van, hogy 160-180-nál is lazán lehet beszélgetni, viszont az ára is 70rugó