Szia. Köszönöm a válasz. Sajnos István linkjeit nem találom. De szeretnék még oldal doboz tartó konzolt is feltenni a gépre. Ahogy mondod sajnos nagyon barátságtalan árakat mondanak itthon még a használt alkatrészekre is ha egyáltalán van.
Köszönöm.Jelenleg Kelet-Németország a székhelyem (többé-kevésbé), a téli szereléshez találtam a környéken pár jó boltot (thx ebay.de) A fémhálós csöveken gondolkodom régóta, szerintem most meg fog valósulni.
A többi meg jön magától hála a feldobott manualnak, hasznos olvasmány.Pölö sosem hittem volna hogy kell majd egy nyomatékkulcs a 0-50 Nm tartományban.
Az apróságok mint a kipuff gyűrűk, kerékcsapágyak megvannak itteni forrásból, esetleg a lánc-szett cseréhez lenne jó egy ötlet, milyet vegyek.A mostani 15000 kilométert futott, hála a bátrabb csuklómnak már érezhetően öregszik.És ha már azt eldobom akkor a meghajtó-gumik is cserések lesznek.
Az angol goodridge az egyik legjobb márka. Mo.-on az X-bike forgalmazza. Nem tudom változott e a helyzet, de pár éve még nem adtak hozzá még egy sajtpapírt sem. A mostanság szigorodó müszaki vizsgákon meg kellemetlen lehet ha tipúsbizonyítvány és minöségi bizonylat nélkül nem tudod átnyomni a fémhálós fékcsövel a motort. Ugyan örök garit vállalnak rá de amúgy csak versenypályán lehetne használni...
A németben forgalmazott fémfékcsövek típusbizonyítvánnyal gyártják, és nyomás-próbázzák őket. Bár nem tudom mennyire fogadják el ezt otthon. Èn akkor is innen venném, mert kb ugyan annyiba kerül, és legalább van hozzá papírod, de sokszor még olcsóbb is mint otthon. Továbbá fekete bevonatost vennék, hogy minél kevésbé legyen feltűnő, elütő az eredetitől, és az eredeti 1-2-be elrendezéssel rendelném.
Ez a síktolattyús porlasztósor még használtan is 5-800 euroért szokott gazdát cserélni...én úgy vagyok az 1400 ilyen szintű tuningolásával, hogy akkor inkább veszek gombokért egy b-kinget, ami alatt van gyárilag fék és futómü, és ki van hegyezve az erőforrása.
Van a garázsomban egy készülő GSX 1100 ES. Az 1400-en ebben a motorban vannak a gyökerei. Mind eröforrás, mind futómü , mind pedig a szellemisége. Szinte teljesen azonos a váz geometria, ugyanaz a csö keresztmetszete, a blokk felépitése elredezése... ennek az 1100-nek csináltak egy rácfelvarrást, huzták fel a hátúlját, meg a kipufogókat.
Ebbö az eresztésböl volt a 1100-es Katana is...
Mindegyik jellemezője a nyomatékos, erős erőforrás, és a kezelhetetlen futómü volt... :)))) ...és kitűnő drag blokkot tudtak belőlük építeni a görgős föltengelycsapágyazás miatt. :)))
Ez csak azért ciki, mert pár napja leírtam! :)))
...
[#5368209] 2017. 08. 10. 22:27 K.István.
"....A regulátor-nyomásszabályzó a pumpában van. Egy rugó adja a nyomást, ha eléri az üzemi nyomást, akkor a felesleget elengedi egyből vissza a tankba...Van ott is tömítés. o gyűrű, de elég üzembiztos megoldás. Nekem ugyan egyszer kiköpte, mert korábban takarítottam a üa. szűrőt, és a műanyag bilincs kinyúlt és levágta a nyomás, akkor rángatott, de gyorsan le is állt! :)))"
Amúgy én rá is melegítettem, és picit összébb nyomtam, mikor kihűlt, akkor pattintottam vissza.
Gondoltam ezt megosztom veletek.
Ugyebár meglett oldva a rángatás dolog , minden rendben is ment .Kb. 150km-t mentem vele , aztán
a fiamnak megígértem , hogy elviszem egy kicsit a közeli vízpartra motorral ./Tőserdőbe 30km/
Minden frankó , le is értünk , nagyon élvezte a motorozást .
Na indultunk vissza , 500 méter múlva egy "fekvőrendőr" finoman 15-20-al átmentem rajta , aztán
a motor dadog 200 m után leáll , próbáltam indítani de csak nyögdécselt.
Ok , fel is került utána a transporter-re.
A hiba ,mint kiderült a benzinszivattyú a tankban , mégpedig levágta a nyomásszabályzót , mert a műanyag kipattant a helyéről.
Hozzáteszem az Én hibám volt , mert az előtte szétszedett szivattyú tisztításakor ugyan vissza pattintottam a műanyagot ,
de nem megfelelően.
Aki először csinálja , az feltétlen nézze meg , hogy a műanyag horony teljesen benne van-e a műanyag pöcökbe ,
mert elsőnek jónak tűnhet , de nem nagyon látszik.Érdemes kicsit meghúzgálni kézzel , ha visszafele lejön , akkor nem jó.
Akkor jó ha kézzel egyáltalán nem lehet visszafele lepattintani.
Nagyon kacifántosan tudtam rátenni , de sikerült.
Bár gondolom ez nem mindenkinek újdonság , de aki először csinálja mint Én , annak talán segítettem.
Széles utat !
Fémest honnan?
Láttam az angol ebay oldalon, csak nem tudom mennyire bízzak a minőségben.
Most irtam össze a listát, mit kell megtenni a szezon végével, hát nem lesz semmi.
Nah, két hónap kihagyás után újra dorombolt a Gésa.
Csak negyven kilométer , az is óvatosan mert még bizonytalan a lábam de istenem mekkora élmény volt végre megint meghúzni a gázt...
Közben elkezdtem összeszedni a cuccokat a téli leálláshoz..
Fékcsöveket cserélt már valaki?
Manual szerint 4 évente kidobósak.
Kuplungé szintén
Benzincső dettó.
Szégyen vagy sem, idén lépte át még csak a harmincháromezret, mellette van pár moci és őt csak hosszu utakra veszem elő.
Üdv. Olajhűtőt az ebayen lehet lőni, magyarhonban ritka. István linkelt pár helyet ahol emberbaráti áron lehet eredeti alkatrészeket venni.Hűtőn kívül mi kellene még?
Köszönöm kérdésed minden rendben. Múlt hónapban újabb rendszámos motorral gyarapodott a jármüallományom. Ez a típus Volt "gyerekkorom" elsö komoly motorja. Pár éve vettem hiányosan ezt a példányt németben, haza vittem felújítottam, visszahoztam és levizsgáztattam. De ezt csak bejárásra használom... Kapott ez is automata láncolajozót aminek most igen jól kell telejsítenie, mert egy sima, O-gyürü mentes lánc van csak rajta és minden idöben használom... Ez az 5. Motor a garázsomban automata olajzással...( de csak az 1400-esen van a Luxus kivitel a többi 4 rendszer ejtötartályos, fapados.)
Èn levettem, lekötöttem a féknyerget, kivettem a fékbetétek (megjelöltem) kiöntöttem belöle a fékfolyadékot. féktisztítóval elmostam a dugattyúkat amennyire tudtam. Igen kevés a hely hogy pl egy fogkefével körbe mosd a dugattyúk felületét, de pl egy cipöfüzövel szépen meg lehet takarítani. Utána egy levegöpisztollyal kinyomattam a dugattyúkat szépen egymás után. Ez egy igen idöigényes türelmet igénylö része az egésznek. Ugyanis mindig az akar kijönni amelyik könnyen jár. ìgy gondoskodni kell róla, hogy lehetöleg mindig csak tudjon kiugrani. Pl 1-1 pár közé lehet tenni egy lécdarabot a maradék párnál meg az egyiket megtámasztani, hogy csak a szeben lévö ugorjon ki. Ha kint van, akkor szépen meg lehet polirozni a teljes palástot, kivenni a karmanytút kitakaratítani a karmanytú hornyát, ellenörizni, hogy ép e még a karmanytú. Visszaszerelésnél van aki csak feékfolyadékkel keni meg a karmanytút, de lehet kapni direkt ide való szerelöpasztát is. Természetesen a dugatyúk felületét tilos fogóval megfogni. Ha mind könnyen jár szinte kézzel mozgatható, akkor jó munkát végeztél. Számitani kell arra, hogy egyik vagy másik karmantyú meg van nyúlva, esetleg becsípödve. Ha valaki ilyenre adja a fejét tessék elötte utána nézni mennyivbe fáj egy szett karmantyú. Az angol ebay-en lehet kapni pár 10 fontért a német ebay-en 50-60€, a Mo-i suzuki kereskedésben akciósan volt 27000 Ezer...
Másik kemény dió utána rendszer újra feltöltése, légtelenítése. Nekem múltkor 2 szer kellett nekifutni, mert egyszerüen nem indultak meg kifele a dugattyúka teljesen benyomott állapotból. Viszont az én esetemben ugye a B-kink föfékhenger valszeg kevesebb térfogatot szállít, így gyakorlatilag örültzként kellett vagy 50-60szor berángatni-bepofozni a fékkart , benttartani, majd légtelenítö megnyit. Aztán soktucatszsor megismételni. Ezt annak ellenére hogy már párszor megszívtam, mikor 2 évente folyadékot cserélek és leengedem a teljes rendszert, elfelejtettem. Néha müködik, hogy csak fentröl töltöd fel az friss folyadékot alul meg légtelenítesz, addig még lent nem jön a tiszta folyadék, de mikor a teljes rendszer karban van tartva akkor ez nem nagyon müködik..
Szóval azt tanácsolom, hogy kétszer meg kell gondolni, mielött valaki neki esik, a másik tessék utána nézni karmanytú beszerzési forrásnak, és lehetöleg szezonon kivül belevágni ilyen müveletbe.
Szia István!
Rég beszéltünk.Minden rendben odakinn?
A fékdugattyúkat én is megtakarítanám. Mi a dugattyú kiszedésének a módja? A féknyerget szét kell szedni?
Èn szintén örülök, hogy sikerült megoldani ezt a rejtélyt. Ùgy gondolom én is, hogy az elvégzett műveletekkel csak jobban képbe kerültél, most már átlátod szinte az egész rendszert, és motornak is csak előnyére válik, hogy így 12-13 év után sok minden át lett nézve, karbantartva.
A környezetvédelmi tiltás kiiktatása nem igazán jelent túl sokat ezen a motoron. Nekem is ki van kapcsolva, csak mellette még mutatja a fokozatokat is...Mivel nincs nagyon meghegyezve az erőforrás így észre sem veszed, hogy ki vagy be van kapcsolva igazából! :-)
Javítanálak abban, hogy nem csak a fékkar a b-king-é, hanem a föhengerek (kuplung-fék) Is. A féknél sokat jelent, mert a gyári egy axiális fékföhenger, a b-kingé meg radiális... ha van hozzá még fémhálós fékcsö, meg AP racing szinteres fékbetét, akkor azzal keményen lehet büntetni a féktárcsákat. Utóbbira nagyon figyelj oda, mert hajlamos ez a tárcsa kagylósora kopni ezzel a 6 dugós féknyereggel. Azt is érdemes leszedni, megtakarítani a fékdugattyúkat aztán megkenve visszaszerelni a féknyeregbe, és friss fékfolyadékkal feltölteni.
Szia !
Most volt időm , mondom lemérem a kuplung kapcsolót .
Tökéletesen működik .
Szerintem csak azért volt átkötve mert lusta volt behúzni a kuplungot indításnál,vagy így volt előtte is. Én meg néztem már eBay-en.
Az a vicc , hogy Én meg levágtam róla a dugót és kidobtam a kukába , de azóta volt már a "kukás".
Még arra is gondolok /kitűnő állapot/, hogy ezért adta el mert nem tudta megoldani ezt a problémát.
Azért gondolom mert az injektorok is teljesen tiszták voltak , meg minden ki lett rajta cserélve , gyertya , levegőszűrő stb..
Azt is láttam , hogy ért hozzá mivel a teleszkóp szimering-et is cserélte meg ugye a b-king fékkar stb. , tényleg igényesen.
Remélem ebből más is tanulni fog , mivel nem látunk bele az elektronikába , illetve ezt a dolgot nem jelzi hibajelenségként.
Biztos , hogy megvan az oka ,miért így találták ki , de ebbe nem is szeretnék beleagyalni , a lényeg az , hogy így jó.
Szerintem , ha elvittem volna motorszerelőhöz /nem a tudatlansága miatt!!/, akkor sokba fájt volna mire erre rájön.
Remélem az Én hibámból más is értékes információkat szűr le.
Az , hogy elvégeztem bizonyos karbantartási dolgokat az csak jó , attól csak jobb lett.
Még egyszer KÖSZÖNÖM István.
.....volna csinálnom .Most ideiglenesen egy kapcsolót tettem fel,indításkor bekapcsolom , utána meg le
és láss csodát minden tökéletes , gyönyörűen megy , úgy húz mint egy gőzmozdony , hozzáteszem
nálam ki van iktatva az 1-4-es fokozatban levő "fojtás".
Aki szereti a brutális nyomatékot alulról is annak mindenféleképpen ajánlom ezt: http://www.ebay.com/itm/TRE-GS...
Még nem tettem vissza a sport dobokat , de ha azzal nem lesz ilyen nyomaték és egyenletes brutális gyorsulás , akkor marad a gyári nem bánom.
Külön KÖSZÖNET K.István fórumtársnak a rengeteg hasznos és segítőkész válaszát .
Kuplung kapcsoló !!
Itt volt aki beírta "misiamigo" fórumtárs.Köszönöm
Nálam ugyanis ugyanúgy át volt kötve előtte is csak "gány" módon.
Én meg szépen leszedtem és szépen összeforrasztottam leszigeteltem,
pedig pont az ellentétjét kellett
Nem tudom, hogy "dolgok amit be akarsz szerezni" esetében mire gondolsz...
Èn sok év alatt az ebayröl vásároltam össze a pot alkatrészeket: fötengelyt, gyújtásalaplappal, szabadonfutóval, telokat elöre, hátra, kábelköteget, senzorokat, ECU-t, féktárcsákat, kipufogórendszert, injektorhidat, lámpát, indexeket meg még ki tudja mit... (a gsxr 1100-hez is addig gyüjtögettem az alaktrészeket, hogy 3 év után talpraállítottam a másodikat, de lha nem vigyázok lesz egy 3. is...)
Szerintem használt alkatrészek- bontott alkatrészek a legtöbb esetben jók, nekem otthon Magyarországon nem nagyon van már beszerzési forrásom, így nem igen tudok tanácsot adni ebben az esetben.
A többi meg jön magától hála a feldobott manualnak, hasznos olvasmány.Pölö sosem hittem volna hogy kell majd egy nyomatékkulcs a 0-50 Nm tartományban.
Az apróságok mint a kipuff gyűrűk, kerékcsapágyak megvannak itteni forrásból, esetleg a lánc-szett cseréhez lenne jó egy ötlet, milyet vegyek.A mostani 15000 kilométert futott, hála a bátrabb csuklómnak már érezhetően öregszik.És ha már azt eldobom akkor a meghajtó-gumik is cserések lesznek.
Ok, de , nalam nem a kinyulas volt a gond , hanem a helytelen osszeszereles.
Bocs az ekezetmentes irashoz
A németben forgalmazott fémfékcsövek típusbizonyítvánnyal gyártják, és nyomás-próbázzák őket. Bár nem tudom mennyire fogadják el ezt otthon. Èn akkor is innen venném, mert kb ugyan annyiba kerül, és legalább van hozzá papírod, de sokszor még olcsóbb is mint otthon. Továbbá fekete bevonatost vennék, hogy minél kevésbé legyen feltűnő, elütő az eredetitől, és az eredeti 1-2-be elrendezéssel rendelném.
https://www.ebay.de/sch/i.html...
Van a garázsomban egy készülő GSX 1100 ES. Az 1400-en ebben a motorban vannak a gyökerei. Mind eröforrás, mind futómü , mind pedig a szellemisége. Szinte teljesen azonos a váz geometria, ugyanaz a csö keresztmetszete, a blokk felépitése elredezése... ennek az 1100-nek csináltak egy rácfelvarrást, huzták fel a hátúlját, meg a kipufogókat.
Vagy itt van ez a még korábbi széria aminek a tankja is hasonló vágású volt.
http://car--reviews.com/single...
Ebbö az eresztésböl volt a 1100-es Katana is...
Mindegyik jellemezője a nyomatékos, erős erőforrás, és a kezelhetetlen futómü volt... :)))) ...és kitűnő drag blokkot tudtak belőlük építeni a görgős föltengelycsapágyazás miatt. :)))
...
[#5368209] 2017. 08. 10. 22:27 K.István.
"....A regulátor-nyomásszabályzó a pumpában van. Egy rugó adja a nyomást, ha eléri az üzemi nyomást, akkor a felesleget elengedi egyből vissza a tankba...Van ott is tömítés. o gyűrű, de elég üzembiztos megoldás. Nekem ugyan egyszer kiköpte, mert korábban takarítottam a üa. szűrőt, és a műanyag bilincs kinyúlt és levágta a nyomás, akkor rángatott, de gyorsan le is állt! :)))"
Amúgy én rá is melegítettem, és picit összébb nyomtam, mikor kihűlt, akkor pattintottam vissza.
Ugyebár meglett oldva a rángatás dolog , minden rendben is ment .Kb. 150km-t mentem vele , aztán
a fiamnak megígértem , hogy elviszem egy kicsit a közeli vízpartra motorral ./Tőserdőbe 30km/
Minden frankó , le is értünk , nagyon élvezte a motorozást .
Na indultunk vissza , 500 méter múlva egy "fekvőrendőr" finoman 15-20-al átmentem rajta , aztán
a motor dadog 200 m után leáll , próbáltam indítani de csak nyögdécselt.
Ok , fel is került utána a transporter-re.
A hiba ,mint kiderült a benzinszivattyú a tankban , mégpedig levágta a nyomásszabályzót , mert a műanyag kipattant a helyéről.
Hozzáteszem az Én hibám volt , mert az előtte szétszedett szivattyú tisztításakor ugyan vissza pattintottam a műanyagot ,
de nem megfelelően.
Aki először csinálja , az feltétlen nézze meg , hogy a műanyag horony teljesen benne van-e a műanyag pöcökbe ,
mert elsőnek jónak tűnhet , de nem nagyon látszik.Érdemes kicsit meghúzgálni kézzel , ha visszafele lejön , akkor nem jó.
Akkor jó ha kézzel egyáltalán nem lehet visszafele lepattintani.
Nagyon kacifántosan tudtam rátenni , de sikerült.
Bár gondolom ez nem mindenkinek újdonság , de aki először csinálja mint Én , annak talán segítettem.
Széles utat !
Közben ezt találtam......Gésa karbikkal...
Láttam az angol ebay oldalon, csak nem tudom mennyire bízzak a minőségben.
Most irtam össze a listát, mit kell megtenni a szezon végével, hát nem lesz semmi.
Csak negyven kilométer , az is óvatosan mert még bizonytalan a lábam de istenem mekkora élmény volt végre megint meghúzni a gázt...
Közben elkezdtem összeszedni a cuccokat a téli leálláshoz..
Fékcsöveket cserélt már valaki?
Manual szerint 4 évente kidobósak.
Kuplungé szintén
Benzincső dettó.
Szégyen vagy sem, idén lépte át még csak a harmincháromezret, mellette van pár moci és őt csak hosszu utakra veszem elő.
Egy 2005 ös GSX 1400 hoz keresek alkatrészeket. Legfőképpen egy olaj hűtőre lenne szükségem. Megöszönném a segítséget! Üdv Eki.
Köszönöm kérdésed minden rendben. Múlt hónapban újabb rendszámos motorral gyarapodott a jármüallományom. Ez a típus Volt "gyerekkorom" elsö komoly motorja. Pár éve vettem hiányosan ezt a példányt németben, haza vittem felújítottam, visszahoztam és levizsgáztattam. De ezt csak bejárásra használom... Kapott ez is automata láncolajozót aminek most igen jól kell telejsítenie, mert egy sima, O-gyürü mentes lánc van csak rajta és minden idöben használom... Ez az 5. Motor a garázsomban automata olajzással...( de csak az 1400-esen van a Luxus kivitel a többi 4 rendszer ejtötartályos, fapados.)
Èn levettem, lekötöttem a féknyerget, kivettem a fékbetétek (megjelöltem) kiöntöttem belöle a fékfolyadékot. féktisztítóval elmostam a dugattyúkat amennyire tudtam. Igen kevés a hely hogy pl egy fogkefével körbe mosd a dugattyúk felületét, de pl egy cipöfüzövel szépen meg lehet takarítani. Utána egy levegöpisztollyal kinyomattam a dugattyúkat szépen egymás után. Ez egy igen idöigényes türelmet igénylö része az egésznek. Ugyanis mindig az akar kijönni amelyik könnyen jár. ìgy gondoskodni kell róla, hogy lehetöleg mindig csak tudjon kiugrani. Pl 1-1 pár közé lehet tenni egy lécdarabot a maradék párnál meg az egyiket megtámasztani, hogy csak a szeben lévö ugorjon ki. Ha kint van, akkor szépen meg lehet polirozni a teljes palástot, kivenni a karmanytút kitakaratítani a karmanytú hornyát, ellenörizni, hogy ép e még a karmanytú. Visszaszerelésnél van aki csak feékfolyadékkel keni meg a karmanytút, de lehet kapni direkt ide való szerelöpasztát is. Természetesen a dugatyúk felületét tilos fogóval megfogni. Ha mind könnyen jár szinte kézzel mozgatható, akkor jó munkát végeztél. Számitani kell arra, hogy egyik vagy másik karmantyú meg van nyúlva, esetleg becsípödve. Ha valaki ilyenre adja a fejét tessék elötte utána nézni mennyivbe fáj egy szett karmantyú. Az angol ebay-en lehet kapni pár 10 fontért a német ebay-en 50-60€, a Mo-i suzuki kereskedésben akciósan volt 27000 Ezer...
Másik kemény dió utána rendszer újra feltöltése, légtelenítése. Nekem múltkor 2 szer kellett nekifutni, mert egyszerüen nem indultak meg kifele a dugattyúka teljesen benyomott állapotból. Viszont az én esetemben ugye a B-kink föfékhenger valszeg kevesebb térfogatot szállít, így gyakorlatilag örültzként kellett vagy 50-60szor berángatni-bepofozni a fékkart , benttartani, majd légtelenítö megnyit. Aztán soktucatszsor megismételni. Ezt annak ellenére hogy már párszor megszívtam, mikor 2 évente folyadékot cserélek és leengedem a teljes rendszert, elfelejtettem. Néha müködik, hogy csak fentröl töltöd fel az friss folyadékot alul meg légtelenítesz, addig még lent nem jön a tiszta folyadék, de mikor a teljes rendszer karban van tartva akkor ez nem nagyon müködik..
Szóval azt tanácsolom, hogy kétszer meg kell gondolni, mielött valaki neki esik, a másik tessék utána nézni karmanytú beszerzési forrásnak, és lehetöleg szezonon kivül belevágni ilyen müveletbe.
Üdv
István
Rég beszéltünk.Minden rendben odakinn?
A fékdugattyúkat én is megtakarítanám. Mi a dugattyú kiszedésének a módja? A féknyerget szét kell szedni?
A környezetvédelmi tiltás kiiktatása nem igazán jelent túl sokat ezen a motoron. Nekem is ki van kapcsolva, csak mellette még mutatja a fokozatokat is...Mivel nincs nagyon meghegyezve az erőforrás így észre sem veszed, hogy ki vagy be van kapcsolva igazából! :-)
Javítanálak abban, hogy nem csak a fékkar a b-king-é, hanem a föhengerek (kuplung-fék) Is. A féknél sokat jelent, mert a gyári egy axiális fékföhenger, a b-kingé meg radiális... ha van hozzá még fémhálós fékcsö, meg AP racing szinteres fékbetét, akkor azzal keményen lehet büntetni a féktárcsákat. Utóbbira nagyon figyelj oda, mert hajlamos ez a tárcsa kagylósora kopni ezzel a 6 dugós féknyereggel. Azt is érdemes leszedni, megtakarítani a fékdugattyúkat aztán megkenve visszaszerelni a féknyeregbe, és friss fékfolyadékkal feltölteni.
Most volt időm , mondom lemérem a kuplung kapcsolót .
Tökéletesen működik .
Szerintem csak azért volt átkötve mert lusta volt behúzni a kuplungot indításnál,vagy így volt előtte is. Én meg néztem már eBay-en.
Az a vicc , hogy Én meg levágtam róla a dugót és kidobtam a kukába , de azóta volt már a "kukás".
Még arra is gondolok /kitűnő állapot/, hogy ezért adta el mert nem tudta megoldani ezt a problémát.
Azért gondolom mert az injektorok is teljesen tiszták voltak , meg minden ki lett rajta cserélve , gyertya , levegőszűrő stb..
Azt is láttam , hogy ért hozzá mivel a teleszkóp szimering-et is cserélte meg ugye a b-king fékkar stb. , tényleg igényesen.
Remélem ebből más is tanulni fog , mivel nem látunk bele az elektronikába , illetve ezt a dolgot nem jelzi hibajelenségként.
Biztos , hogy megvan az oka ,miért így találták ki , de ebbe nem is szeretnék beleagyalni , a lényeg az , hogy így jó.
Szerintem , ha elvittem volna motorszerelőhöz /nem a tudatlansága miatt!!/, akkor sokba fájt volna mire erre rájön.
Remélem az Én hibámból más is értékes információkat szűr le.
Az , hogy elvégeztem bizonyos karbantartási dolgokat az csak jó , attól csak jobb lett.
Még egyszer KÖSZÖNÖM István.
Örülök hogy megoldódott a probléma
Most már csak húzzad neki
és láss csodát minden tökéletes , gyönyörűen megy , úgy húz mint egy gőzmozdony , hozzáteszem
nálam ki van iktatva az 1-4-es fokozatban levő "fojtás".
Aki szereti a brutális nyomatékot alulról is annak mindenféleképpen ajánlom ezt:
http://www.ebay.com/itm/TRE-GS...
Még nem tettem vissza a sport dobokat , de ha azzal nem lesz ilyen nyomaték és egyenletes brutális gyorsulás , akkor marad a gyári nem bánom.
Külön KÖSZÖNET K.István fórumtársnak a rengeteg hasznos és segítőkész válaszát .
Itt volt aki beírta "misiamigo" fórumtárs.Köszönöm
Nálam ugyanis ugyanúgy át volt kötve előtte is csak "gány" módon.
Én meg szépen leszedtem és szépen összeforrasztottam leszigeteltem,
pedig pont az ellentétjét kellett
Itt volt a leírásban csak annyi infóból amit kaptam elsiklottam felette.
Èn sok év alatt az ebayröl vásároltam össze a pot alkatrészeket: fötengelyt, gyújtásalaplappal, szabadonfutóval, telokat elöre, hátra, kábelköteget, senzorokat, ECU-t, féktárcsákat, kipufogórendszert, injektorhidat, lámpát, indexeket meg még ki tudja mit... (a gsxr 1100-hez is addig gyüjtögettem az alaktrészeket, hogy 3 év után talpraállítottam a másodikat, de lha nem vigyázok lesz egy 3. is...)
Szerintem használt alkatrészek- bontott alkatrészek a legtöbb esetben jók, nekem otthon Magyarországon nem nagyon van már beszerzési forrásom, így nem igen tudok tanácsot adni ebben az esetben.