helló mindenkinek esetleg ha valakit érdekel.Minden csat minden működik bőr sehol sem kopott,illetve a varrás sincs sehol elszakadva. egy hibája van ami a képen látszik a rögzítő műanyag kampóból egy darab elveszett. ez szerintem viszonylag könnye pótolható. Ár 10.000 ft
Szia. Ennek a mocinak,ha megadják neki azt a keveset,amit igényel,és normálisan használják,hidd el 50-60 ezer a bejáratás határa! Szuper jó vas! Imádtam,és imádom. Busa lett belőle,mert egyszer azt is kell birtokolni! Bár a cél a B King,és meg is lesz! Simán lehet,hogy utána visszatérek az 1,4-hez!!!
Motorvásárlás előtt vagyok, és az egyik kiszemelt típus a GSX 1400.
Ha van közületek olyan, aki eladná, vagy ismertek olyat, vagy valakinek a szomszédjának a kollégiumi szobatársa hallott eladó gsx 1400-ról, akkor kérem, hogy írjatok nekem. Elsősorban Dunántúl, de ha szép motor, akkor messzebbre is szívesen elmegyek érte.
Hahu-n van 1-2, amit 60e környéki km-el hirdetnek. Ez még bevállalható nyugodtan?
Van egy fekete-piros, két kipufogós gép a hahun 1350e-ért hirdetve. A Podivín-i John's Castle előtt van fényképezve. Nem ismeritek véletlenül?
Ha a hátsó kapaszkodót fogja rendesen akkor nemigen csúszhat előre. Én még az előző motoromnál betanítottam az asszonyt, mert idegesített hogy a Mecsekben 2 percenként rátol a tankra. Mostanra teljesen profi utas lett.
Rendes kárpitosnál egy jó komfortülés nemigen áll meg 50-60 ezer alatt.
Sziasztok!
2 személlyel való motorozáskor a fékezéskor a hátsó személy mindig előrecsúszik.
Érdemes kárpitossal megoldani , vagy van-e valami "okosság" erre?
Nekem is puha táskám van, régebbi fajta Givi Voyager Bag. Az elmúlt hónapokban nagyon kerestem oldalsó konzolt, Hepco van az ebay-en 270 euroért, azonkívül nagyon ritka. Próbálkoztam a használtautón is, felhivtam pár embert akik ilyen motort hirdettek, hogy megvenném a konzolt külön, de nem jött össze.
Végül kénytelen voltam legyártatni. Nem profi csinálta hanem egy hegesztő haver, ahhoz képest hogy először csinált ilyet, nem lett nagyon ronda, viszont jó masszív. Vasárnap megyek egy 3000 km-es túrára, 2 személy, full csomag, majd a tapasztalatok alapján finomítom a rendszert.
De arra jó volt a keresgélés, hogy most már biztosan tudom, elég nehéz ehhez a motorhoz használtan oldalsó konzolt venni.
Nos nekem az oldalkonzolom egy ismerős által lett legyártva, mert már nem forgalmazzák illetve ritka mint a fehér holló.Givi Monokey rendszerhez lett épitve és bevált.Pár perc alatt le lehet szerelni és stabilan fogja a dobozokat.Cuzammen megvolt 30 körül...
De ha nem sokat jársz túrázni akkor lehet a soft-bag is a te megoldásod, nem kell hozzá spec konzol és elég nagy a kapacitása.Akkor elég egy hátsó platni egy konzollal, az még van, egy jó kétsisakos doboz, tanktáska meg a softbag...szerintem
Láncból az RK /GWX) típusból táraztam be magamnak pár szettet, bár nem nagyon fogy, mivel a láncolajozó teszi a dolgát, nem kopik a lánc pedig nem kiméltem soha, de van már láncban majd 46-48 ezer km...én mindenkinek csak javasolni tudom. Mint írtam, nekem 5 különféle motoromba van beszerelve automata kenö rendszer.
Süllyedésgátlónak csúfolják (anti dive system). Az lenne a célja, hogy fékezéskor a fékfolyadék zárja a fojtószelepet a teleszkóp csillapításánál, így nem ül össze úgy az eleje...nem volt sikeres megoldás, el is hagyták...
Motorvásárlás előtt vagyok, és az egyik kiszemelt típus a GSX 1400.
Ha van közületek olyan, aki eladná, vagy ismertek olyat, vagy valakinek a szomszédjának a kollégiumi szobatársa hallott eladó gsx 1400-ról, akkor kérem, hogy írjatok nekem. Elsősorban Dunántúl, de ha szép motor, akkor messzebbre is szívesen elmegyek érte.
Hahu-n van 1-2, amit 60e környéki km-el hirdetnek. Ez még bevállalható nyugodtan?
Van egy fekete-piros, két kipufogós gép a hahun 1350e-ért hirdetve. A Podivín-i John's Castle előtt van fényképezve. Nem ismeritek véletlenül?
20e ft.
Nagyon tutin néz ki.Kösz.
A hátsó doboz az milyen Givi ?
Át lett festve?
Esetleg Kecskemét környékén tudtok olyan kárpitost , aki gyakorlott?
Rendes kárpitosnál egy jó komfortülés nemigen áll meg 50-60 ezer alatt.
...vagy kárpitos.
2 személlyel való motorozáskor a fékezéskor a hátsó személy mindig előrecsúszik.
Érdemes kárpitossal megoldani , vagy van-e valami "okosság" erre?
Köszönöm
Végül kénytelen voltam legyártatni. Nem profi csinálta hanem egy hegesztő haver, ahhoz képest hogy először csinált ilyet, nem lett nagyon ronda, viszont jó masszív. Vasárnap megyek egy 3000 km-es túrára, 2 személy, full csomag, majd a tapasztalatok alapján finomítom a rendszert.
De arra jó volt a keresgélés, hogy most már biztosan tudom, elég nehéz ehhez a motorhoz használtan oldalsó konzolt venni.
De ha nem sokat jársz túrázni akkor lehet a soft-bag is a te megoldásod, nem kell hozzá spec konzol és elég nagy a kapacitása.Akkor elég egy hátsó platni egy konzollal, az még van, egy jó kétsisakos doboz, tanktáska meg a softbag...szerintem