Mondjuk az új tárcsa árától én is dobtam egy hátast. Az ebay-en vettem kínait 38e körül itt volta pár. Nem rossz. Bár mióta megvan a motor küzdök az első fékkel. Szerintem ezek is ütnek. Mindig úgy kell átrugdosni a vizsgán.
Tulválalásról 1-2 szó.......
Tavaly még Hornet900 gépem volt. Már ősszel tervezgettem az idei nagyobb turákat. Junius elején Dolomitokba megyek 1 hétre stb. Hornetet hirtelen eladtam. Motort néztem, 1400000 ig. Több motort megnéztem 1500kmt kocsikáztam mire meglett az igazi. 4-5 évig biztosan megtartom. Sajnos ez eladó fékbetét cserét mondott, sajnos nem ugy lett.
Mint láthatod kioufogót is vennék, de ha nem muszály 120e nem adnék 2 tárcsáért hiszen a motor 10% .
Valójában nem annyira gyenge, de 6 dugattyus féknek nem így kell fognia a vasat.
Ha megveszed a bontott tárcsát akkor csak felszerelés után derül ki, hogy jó-e valójában, ha már ennyire csak ez fér bele, próbálj meg egyeztetni az eladóval, hogy 2 napot adjon visszavásárlásra! Bár szerintem nem fog, hiszen én sem lennék benne biztos, hogy azt a tárcsát hozzák vissza amit elvittek tőlem! Lehet ebben a formában az olcsó lesz a nagyon drága, de nekem nem fáj a fejem ez miatt, hiszen nem én vállaltam túl magam.
A tárcsáknál arra jutottam, hogy kb. 0.01 mm kagylósodás már erezhető, de még a műszakin átmegy. Ez annyit tesz, hogy egy jófajta mikrométerrel, éppen, de nem könnyen meg lehet állapítani, ha sikerül 8-10 pontján a tárcsának, de lehetőleg ugyanazon rádiuszon megmérni a vastagságot.
Nekem a gyári pufó berhelve van és bármelyik Yoshimura dob elbújhat. Na ez az én bajom. Kell 1 pár sportdob de ne legyen zavaróan hangos.
Féktárcsa.......... Básztinál 40-50 közt vannak 4.8mm vastagságú tárcsák. Ha nem jó nem veszem meg. Ami most a gépen van az 4,55mm de kagylós és alig fog.
Használtan nem érdemes első tárcsát venni...kb mind kagylósra kopik. Nekem van vagy 4 pár...EBC vagy valami ázsiai picit olcsóbb, de kockázatosabb forrás.
Saját véleményem, hogy a gyári doboknál nincs szebb a 4-2-be esetében. A hosszú nyugalmas élet is ezzel garantált, mind a hengerfej, mind a tulajdonos életében.
Sziasztok.
2 hete vásároltam egy nagyvasat. Keresnék sportkipufogót a 2 pufós változathoz, illetve első tárcsákat.
Sajnos a gsx1400.hu oldalra 10x próbáltam regisztrálni de nem jött össze így csináltam egy facebuuuuukos csoportot. https://www.facebook.com/group...
Lenne sok-sok kérdésem motorral kapcsolatban a későbbiekben.
Hétvégén sikerült megszereznem egy nagyvasat és van pár dolog amit az előző gazdi felpakolt rá, de én megválnék tőlük szerintem nem horrorisztikus árakon.
Ha esetleg valakit érdekelne, taralaszlo78 kuk gmail.com
Hátsó láncvédős sárvédő, krauser doboz a felszereléshez szükséges minden tartozékával, két sisakos, belső mérete: 53,5x34.
És egy egyedi, gyáriból átalakított ülés, alacsonyabb , mint a gyári és színesebb is
Árakat emilen , ha érdekel valakit valami, írjon. Köszönöm.
Képek:
A Suzuki GSX 750 F -ben van szinte ugyaz a 750-es erőforrás. Pár évig gyártották csak, ezért van belőle kevés, és nem volt túl felkapott típus a többihez képest ami igazán csak a rossz időzítésnek köszönhető, nem a technikának magának.
Különös típushiba nem ismeret. Ugyan azokra a dolgokra kell figyelni mint bármely más 15-18 éves motornál.
A honda sevenfifty topicban CBlaci birtokol ilyet elég régóta...
Üdv!
Mivel a GSX 750-nek nem találok topicját ide írok.
Motor vásárlás előtt állok, eddig 600-as Bandit és Hornet volt a két lehetséges típus. Az Inazumát nem is ismertem. Mit kell tudni a 750-esről? Hirdetéseket nézve elég kevés van belőle forgalomban (vagy senki nem akarja eladni). Mennyire biztosított az alkatrészellátás? Mik a típushibák, amiket a szokásos dolgokon kívül érdemes figyelni vásárlásnál?
elérhető áron- persze Euro függő- szépen kidolgozott, többféle verzióban.