Szevasztok! Megoldodott .... magatol, es nem jottunk ra pontosan mi volt a gond, tobb mint valoszinu hogy a kuplungkapcsolo.
Koszonom a segitseget!!! :)
Hali!
Az oldaltámasz tiltó mikrokapcsolója is okozhat ilyen problémát, illetve ha nem csalnak az emlékeim a kuplungnál is van egy kapcsoló ami szintén hasonló hibát okozhat.
Hali. Nekem is voltak gondjaim,az indítással. A csatlakozások átnézése közben,a tank a alatti 4-es csatiban volt 1,és az akksi negatívjáról elmenő vékony vezetéken levő csati volt oxidálódva. Tisztítás után minden rendben volt. Megszűnt az indítási probléma. Sok sikert hozzá! :-)
Hali. Nekem a tank alatti 4-es csatiban volt egy oxidos érintkező,illetve az akksi negativjáról lejövő vékony szál csatija volt oxidos. Tisztítás után minden rendbe jött!
Mivel nem tudom, hogy mennyi ideje van a tulajdonodban, ezért picit az alapoktól. Üresbe teszed, vészleállító kapcsoló a jobb kormánykonzolon nem aktív, kuplung behúz, akkor elvileg indul.
Ha ezek ellenére sincs életjel, akkor bal müanyagdekli mögött az ülés alatt vagy az öniditó relé, meg elötte egy egy 30 Amperese biztosíték emlékeim szerint. Ha az aksi rendben, bizti rendben, akkor a relével lehet a gond.
Szevasztok! Lenne egy kerdesem, van nekem is egy 2003-as GSX1400-om, nem akar indulni gombtol csak akkor ha athidalom (kulon kabellel akku plusz es onindito)? valami otlet?
A Honda Shadow még mindig megvan, eladó illetve cserélhető szép állapotú,kevés km-es gsx1400-re. Ha valaki érez késztetést a cserére vagy ismerősi körben akad olyan motoros aki váltana kisebb csopperre, jelezze nyugodtan, előre is köszönöm.
Sziasztok. Lenne egy megkímélt,szép állapotú 2008-as Honda vt750 shadow motorom amit cserélnék szintén hasonlóan megkímélt gsx1400-re. Ha esetleg valakinek az ismerősi körében lenne ilyen csere lehetőség örülnék ha megosztaná velem. A segítséget előre is köszönöm.
Ha az üzemanyag szintet jelző vonalkákból már csak az utolsó van meg, és elkezd villogni a kis benzinkút jel, akkor nektek mennyi van még a tankban? Lehetséges hogy még 6-7 liter?
Nekem az 92-es gsxr 1100-en van ilyen nullázó, barkácsolás elött rendelhetsz ilyet, ha nem jó akkor meg kell egyet esztergálni a végében egy kisebb furattal aztán melegen rátolni a recézett tengelyvégre.
Sziasztok!
GSX 750 km-órához szeretnék napi számláló visszatekerőt venni mert sajnos leesett a régi. Azt már sikerült kideríteni Suzuki szervizben hogy külön nem rendelhető alkatrész. Esetleg van ötletetek hogy melyik másik típuséval lehetne helyettesíteni?
Mielőtt bevásárolsz, érdemes átgondolni, hogy az 1400-nek az ilyen ütközések eldeformálják a vázat is. A legtöbb talpra állított motor instabil lett, szitált. Eleve egy nagy zselékocka az egész, a balesetkor elszenvedett eldeformálódás csak felfelhősíti ezeket.
Örök tapasztalat, hogy legtöbb motor az elején sérül (az 1400-nél elég ritka motorhiba) így nem túl nagy a választék azokból az alkatrészekből...el kell adni a roncsot, és kell venni egy olyat ami nem volt törve...
Nekem korábban kellett felújítani az elejét, ha nem sérült a csizma, akkor ilyen költségekkel lehet számolni...
Koszonom a segitseget!!! :)