Köszi. Most ha szép lett volna valamelyik xx adtam volna max 1.2 mill is. De hát mindegyik amelyeket megnéztem sérült, és műszakilag sokat kellett volna rá költeni. Persze a tulajok szerint tökéletes és hiába kérdeztem őket ki minden egyes részletről és mondtam nekik, hogy a harmadik xx lenne és vagy 70000 km mentem már xx , a válasz gyere mert tökéletes. Nem kis pénzt költöttem utazásra. És igy esett a választás a gsx 1.4 re. Itt azt kaptam amire számitottam. Egyszóval hibátlan.
Hát látod. Egyszerűen nem találtam jó xx kb 1 milláért. Pedig nem egyet néztem. És akkor maradt ez a gyári 2004 gsx 1.4. Teljesen költségmentes a gép. De azért lesz még xx remélem. Ha idén nem akkor jövőre.
AGO nem baszik elmondani....
Mindenkinek mondom, hogy ahogy odajön, úgy tudjuk beállítani... ha koszos légszűrővel, akkor úgy, ha régi gyertyákkal, akkor úgy, stb...
Sziasztok ! Nekem egy Honda ST1100-m van ! Nagyon tetszik az 1.4-s Suzuki, egyre erősebb az érzés, hogy nekem ez kell ! Szeretnék látni egyet, körbejárni ráülni ! Van esetleg köztetek baranyai, aki megmutatná a gépet ?
Az 1200es banditokon igen hamar leertek kanyarban, es kiemelve a hatso kereket, Nagy zakok voltak. Ezert en anno bukogombak szereltem fel elovigyazzatossagbol az 1400 re.
Értesítelek benneteket, hogy eladtam szeretett motorom. Új gazdája egy Inárcs-i fiatalember, TOPÁL ZSOLT. A motort a legtöbben megismeritek, a fiatalembert, pedig fogadjátok szeretettel.
Az tanacsom ilyenkor:
NE tegyen bele sportszurot!
Szelephezag ellenorzes
Szinkron
Gyujtogyertya ellenorzes
Szekunder lanc szepen leapolva, megkenve
....ha padozni viszi!
Csak azert mert szerintem nem mindenkinek evidens...Ago meg baszik elmondani, hogy nem egy szetcsuszott eroforrasra kene rahangolni a PC-t.
6 ève, ca.50ekm ota PC vel megy. Be lett padozva, de en csinaltam benne modositasokat a sajat temperamentumom szerint...igy turazva hosszabb a hatotav, leforgatva, meg van benne lorugas..."stock" minden amugy a motoron.
Ez nem teljesen igaz szerintem. Nekem ugyan az a fék van a GSX-R1000-ren, mint nektek.
Nem veszed figyelembe a motor súlyát, meg a betét anyagát. Mivel kb 80e km-t raktam bele a gépbe, pár betétet próbáltam már, és pont a gyári betét egy katasztrófa, az ap racing meg a goldfrennel is az(a lucas-t nem próbáltam mert biztos ide írhatnám). A Ferodo szinter volt jó, de ette a tárcsát rendesen, aztán Brembo szintert használtam nagyon sokat. Az vált be a legjobban, bár most az EBC HH-t próbálom ki(igaz másik féknyereggel). Szóval lényeges, h milyen betét van benne, van-e rendes fékcső rajta, nem az a gumislag. Nekem a száraz tömeg 170kg, nektek 228kg, ami nagyon sok különbség. Tehát, 6 dugattyús fék is foghat szarul, ha nem megfelelőek a körülmények.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsx_1400_kituno_gyari_allapot-10164068