Én is valami ilyesmin gondolkodtam, csak én gondoltam leveszem és szintereztetem. De ha nem kell levenni az is jó lenne. Igazából mivel én nem is csúsztam egy picit se, ezért ilyen nagyon minimális a karcolás, de valamennyit csiszolni kéne.
Kérdés: mivel csiszoltad, és utána milyen festékkel fújtad?
Ja amúgy semmi fizikai sérülés nem lett, nem repedt, nem folyik semmi, csak csúnya!
Én csúszási, eldőlési sérüléssel vettem a motorom, lecsiszoltam szépen ahol nagyon csúnya horzsolás volt és utána némi maszkolással, matt fekete festékkel az eredeti helyén (nem szétszedve) fújtam le(2-3 réteg), és olyan mint az új!
Azt hittem, hogy én vagyok csak ilyen szerencsétlen. Tegnap szintén letettem a vasat, már majdnem megálltam ilyen murvás keréknyomos úton amikor az első kerék megcsúszott valami kavicsos poros vackon és szépen eldőlt a motor... barátnőm ugrott én meg tartottam amíg csak tudtam. Szintén ugyanott karcolódott nekem is, de szerencsére másnak nem lett baja. Annyira szidtam magam, hogy lehetek ilyen béna... Szóval én is javítanám a dekli ezen részét, úgyhogy ha bármi ügyes ötletetek van hallgatom! :)
Nem fog ömleni az olaj, ha függőlegesen áll a motor.
Óvatosan a csavarokkal, mert aluban fognak. 10 Nm
Ha szerencséd van nem kell új tömítés, ha folyik....igen.
A képen jelzett csavart be kell kenni tömítőanyaggal visszarakás előtt és ez alá a csavar alá tömítőalátét megy.
A hétvégén részt vettem egy vezetéstechnikai tréningen a RiliClub-nál. Fantasztikus jó volt, rengeteget tanultam, főleg azt, hogy több mint 10 évnyi motorozással a hátam mögött még mindig "nem tudok motorozni". :) Amit ezek a srácok műveltek... A motoros rendőrök hivatalos oktatói, szóval gondolhatjátok, hogy jól megy nekik. :)
Viszont az egyik gyakorlatnál kb. álló helyzetben letettem a vasat. (Lassú haladásnál eddig én is mindig az első féken tartottam 1-2 ujjamat, hátha. Viszont most megtanultam, hogy nem szabad, mert amint veszélyhelyzet van az ember húzza a féket, meg amit ér és bamm... na szóval én is kb 5-10-el a bóják között lavíroztam, mikor az egyik kanyarnál elém került a bója és rámartam az első fékre. Egyből el is dőltem..) Szóval nagy baja nem lett, viszont a nyavalyás hátsó fékkar megrepedt és a biztonság kedvéért cserélném. Sehol nem találok ilyet, ezért ha valaki tudja hol lehet kapni, nagoyn megköszönném az infót. A dekli is karcolódott, de csak picit, azt gondoltam házilag festeném, csak kérdés mivel. Ötlet?
Ja és ha valaki gondolkozik egy ilyen térningen való részvételen, annak csak ajánlatin tudom. Főként őket: www.riliclub.hu .
Szevasztok.
Egy kis problémám adodott.Nem tudom mitöl,de olyat tapasztalok,hogy egy adag motorozás után,az egész hátulja fölmelegszik,de nagyon durván.A kapaszkodo szinte süt,ha leveszem az ülést,az alatta lévö müanyag meleg,elég durván.Ez mitöl van?Minden a helyén van,a hövédö lemez bentvan a dob fölött.Ötlet?
Takar és a következő dőlésnél is jól szolgál.
Kérdés: mivel csiszoltad, és utána milyen festékkel fújtad?
Ja amúgy semmi fizikai sérülés nem lett, nem repedt, nem folyik semmi, csak csúnya!
Óvatosan a csavarokkal, mert aluban fognak. 10 Nm
Ha szerencséd van nem kell új tömítés, ha folyik....igen.
A képen jelzett csavart be kell kenni tömítőanyaggal visszarakás előtt és ez alá a csavar alá tömítőalátét megy.
boldog Hojit
Az alábbi dekli részt milyen eljárással lehet ehhez eltávolítani. Csavarokat ki és kész? Vagy az olaj itt is ömleni fog?
A hétvégén részt vettem egy vezetéstechnikai tréningen a RiliClub-nál. Fantasztikus jó volt, rengeteget tanultam, főleg azt, hogy több mint 10 évnyi motorozással a hátam mögött még mindig "nem tudok motorozni". :) Amit ezek a srácok műveltek... A motoros rendőrök hivatalos oktatói, szóval gondolhatjátok, hogy jól megy nekik. :)
Viszont az egyik gyakorlatnál kb. álló helyzetben letettem a vasat. (Lassú haladásnál eddig én is mindig az első féken tartottam 1-2 ujjamat, hátha. Viszont most megtanultam, hogy nem szabad, mert amint veszélyhelyzet van az ember húzza a féket, meg amit ér és bamm... na szóval én is kb 5-10-el a bóják között lavíroztam, mikor az egyik kanyarnál elém került a bója és rámartam az első fékre. Egyből el is dőltem..) Szóval nagy baja nem lett, viszont a nyavalyás hátsó fékkar megrepedt és a biztonság kedvéért cserélném. Sehol nem találok ilyet, ezért ha valaki tudja hol lehet kapni, nagoyn megköszönném az infót. A dekli is karcolódott, de csak picit, azt gondoltam házilag festeném, csak kérdés mivel. Ötlet?
Ja és ha valaki gondolkozik egy ilyen térningen való részvételen, annak csak ajánlatin tudom. Főként őket: www.riliclub.hu .
Válaszokat köszi!
Ennyi év után ez érthető , hogy nem hagyja otthon a gyerekeket
Egy kis problémám adodott.Nem tudom mitöl,de olyat tapasztalok,hogy egy adag motorozás után,az egész hátulja fölmelegszik,de nagyon durván.A kapaszkodo szinte süt,ha leveszem az ülést,az alatta lévö müanyag meleg,elég durván.Ez mitöl van?Minden a helyén van,a hövédö lemez bentvan a dob fölött.Ötlet?