Váltókart hol tudok beszerezni? Az ebay-ről nem szeretnék rendelni. Az előző gazda eltörte és most csavarral van megtuningolva de nem stabil mert néha meglazul.
Látom 30 , 26 akkor 20+posta ha megfelel 2 hónapot használtam nekem van egy kisebb az jobban bejön.
Viszont lecserélném a bukógombám ezért ha gondolod és jó neked üzletelhetünk
:)
melyikről maradtál le?! lehet én happoltam el :P
de igen, nekem is valami olyasmi rémlik, hogy "jó, jó, állapot kitűnő, egyszer talán eldőlt még az előző tulajdonosnál ... " de az is lehet, hogy már keverem ...
"tolnát-baranyát" végigtelefonáltam, végül az első megnézésből vásárlás és szerelem lett ... khöm ... szerelem majd vásárlás! :)
Tavaly augusztusban is fent volt a neten, nekem sem volt szimpatikus valamiért, azt hiszem beszéltem a palival én is. Egy nagyon jóról csúnyán lemaradtam a 2. számú esélyest meg is vettem...
annó (2012-szept-okt), mikor én is vadásztam a motoromra talán letelefonoztam ezt is, de végül nem mentem el megnézni ... hiába, kezdő motornak egy sztrítfájtör nem lenne elég okos választás! :)
Na meg elfelejtettem, hogy linkelni akartam egy Service Manualt is, amiben rengeteg hasznos infót találsz, ha bármit csinálni akarsz a gépen: http://data.hu/get/6276183/Suz...
Hát nagyjából igaz, hogy minél drágább, annál jobb. Első gumim a gyári Bridgestone BT-016 volt, ami szerintem szuperül tapadt, ellenben kopott is egész jól. Aztán volt még két Continental ContiMotion, ez talán a legolcsóbb, viszont ennek ellenére túrára szerintem tök jó. Futásteljesítménye ennek már jóval több km volt. Viszont annyira talán nem tapadt jól, mint a BT016. Most azon gondolkodom, hogy két vagy háromkomponensű túragumira cseréljem: pl. Michelin Pilot Road 2 vagy 3, ContiRoadAttack 2
Olaj: Repsol Moto Racing 10W-40 4L http://www.olajshop.hu/motorke...
(tudom van olcsóbb is, de ha már ilyen drága motorod van, akkor mindeképpen fullszintetikus olaj. Szerintem a Motul 7100 nagyon drága, és a Repsol ár/érték arányban elég jó.)
Olajszűrő: Hiflofiltro HF-138 http://www.olajshop.hu/hiflo-h...
(elvileg minden második olajcserénél kéne cserélni, de cseréld mindegyiknél, nem nagy tétel)
Levegőszűrő: Hiflofiltro HFA-3613 http://www.olajshop.hu/hiflo-h...
(18.000-ként kell cserélni. Én 12.000-ként cserélem, de ez csak az én hülyeségem)
Lánckenő spray: Castrol Chainspray 400ml http://www.olajshop.hu/castrol...
(mindig fújd a láncot, ha lejött róla a kenés, megéri. nekem most 35.000 van a DID láncban, és még tökéletes.)
Lánctisztító spray: Castrol Chain Cleaner 400ml
(szerintem ne állj neki brigéciollal megáztatni a láncot, teljesen felesleges, és a gyűrűk közül kimosod vele a kenést, és rövidebb időn belül tönkremegy a lánc. Én is így cseréltem le a az első gyári láncot :) Legjobb, ha egy rongyra fújsz a spréből, és kézzel szépen tisztára törlöd a láncot, amikor szükséges. Felesleges minden újrafújás előtt, kb ha egy doboz lánckenő spray után megtisztítod, az teljesen jó.)
Fékfolyadék: Repsol Liquido Frenos DOT 5.1 http://www.olajshop.hu/repsol-...
(kétévente kéne cserélni, de én minden tavasszal lecserélem. tényleg nem nagy tétel, és így legalább nem vizesedik fel. Ja meg minden évben vegyél új dobozt, mert a fékfolyadék nem olyan dolog, amit el lehet tenni évekig tárolni, mivel megköti a levegőben lévő párát, és ezzel ugye felvizesedik. Gyárilag DOT4 van előírva, de mivel egy árban vannak, így 5.1-et teszek bele (valamivel magasabb a forráspontja, igaz mivel túrázok, nem használom ki). Sima DOT5 nem jó bele, mivel az szilikonbázisú, a DOT4 meg a DOT5.1 pedig polietilénglikol)
Fagyálló: Liqui Moly G12 Plus 50%-ban higítva http://www.olajshop.hu/teli-te...
(Tudom gyárilag kékeszöld volt benne, de alapos átöblögetés után ez került bele. Ha nem akarsz vacakolni ilyennel, akkor ugyanolyan zöldet tegyél bele. Röviden: piros - amin-, nitrit-, foszfát-, szilikátmentes. Zöld: amin-, nitrit-, foszfátmentes. Keverni nem szabad.)
shoxx, pont tőled akartam kérdezni, nézegettem a te motorodat is, és nagyon tetszik rajta a plexi, ha jól láttam, és emlékezetem nem csal, akkor egy Puig plexit láttam rajta.
Ha szabad kérdeznem, hol és mennyiért vetted? Én csak 30E körül találok, de azt nagyon sokallom érte...
Tegnapi nap én is sikeres GSR tulaj lettem, és pár kérdésem lenne felétek.
A motoron a hátsó gumi cserére szorul, jobban túrázásra használnám a gépet, így érdekelne, hogy ki milyen gumit ajánlana hozzá.
Mivel használtan vetten a motort, első dolog az olajcsere, adott a kérdés, hogy milyet? Többektől hallodtam, hogy Castrolt semmiképp, inkább Motul. Annyit tudok, hogy 10W40-es olaj kell bele, Repsolt találtam, szerintem egész jó áron.
Olajszűrőre is szükségem lenne, arról is szívesen meghallgatok minden variációt!
Sajnálom,és kíváncsi lennék a baleset okára mert azt nem írják.Viszont a hozzászólások némelyike gyalázatos!Ha hallotok valamit írjátok meg kátyura is gyanakodnak ,hogy az miatt dobta el a motort.
Tervezgetem a moci vásárlást, s hogy ne fussak zsákutcába utána szeretnék járni a kiszemeltnek.
Ez a vas ismerős nektek:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsr_600-6664461
Elmondás alapján azért ennyi, mert eladni akarja nem árulni. 830-ért kb. a legolcsóbb most a piacon.
Karbon fólia van rajta végig, ami állítólag a farokidom esztétikai sérülése miatt van.
Megvan minden gyári alkatrésze: kipufogó, kormány.
km: 27.000,- hátsó gumi kopott, de van hozzá egy új. Nemsoká lejár a műszakija, de azt mondta, az is alku kérdése.
Nagyobb speed motorra való váltás miatt eladó.
Másik kiszemelt:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsr_600-66
21778
Vele nem beszéltem még. A faridomról hiányzó gsr matrica árulkodó lehet, vagy volt ilyen eredeti gyári?
Ismeri őket valaki esetleg?
Köszi előre is a válaszokat! :)
Viszont lecserélném a bukógombám ezért ha gondolod és jó neked üzletelhetünk
GSR 600 K6 ról maradt egy eredeti középső kipufogó részem katalizátorral együtt!(8000km futott)
Akit érdekel, kérem írjon rá ajánlatot!
szabocarkft@gmail.com-ra
köszönöm!
melyikről maradtál le?! lehet én happoltam el :P
de igen, nekem is valami olyasmi rémlik, hogy "jó, jó, állapot kitűnő, egyszer talán eldőlt még az előző tulajdonosnál ... " de az is lehet, hogy már keverem ...
"tolnát-baranyát" végigtelefonáltam, végül az első megnézésből vásárlás és szerelem lett ... khöm ... szerelem majd vásárlás! :)
köszönök szépen mindent!
lassan elkezdem a beszerzést
http://data.hu/get/6276183/Suz...
Hát nagyjából igaz, hogy minél drágább, annál jobb. Első gumim a gyári Bridgestone BT-016 volt, ami szerintem szuperül tapadt, ellenben kopott is egész jól. Aztán volt még két Continental ContiMotion, ez talán a legolcsóbb, viszont ennek ellenére túrára szerintem tök jó. Futásteljesítménye ennek már jóval több km volt. Viszont annyira talán nem tapadt jól, mint a BT016. Most azon gondolkodom, hogy két vagy háromkomponensű túragumira cseréljem: pl. Michelin Pilot Road 2 vagy 3, ContiRoadAttack 2
R17.hu
Hátsó: http://www.r17.hu/248-180/55-1...
Első: http://www.r17.hu/247-120/70-1...
Olaj: Repsol Moto Racing 10W-40 4L
http://www.olajshop.hu/motorke...
(tudom van olcsóbb is, de ha már ilyen drága motorod van, akkor mindeképpen fullszintetikus olaj. Szerintem a Motul 7100 nagyon drága, és a Repsol ár/érték arányban elég jó.)
Olajszűrő: Hiflofiltro HF-138
http://www.olajshop.hu/hiflo-h...
(elvileg minden második olajcserénél kéne cserélni, de cseréld mindegyiknél, nem nagy tétel)
Levegőszűrő: Hiflofiltro HFA-3613
http://www.olajshop.hu/hiflo-h...
(18.000-ként kell cserélni. Én 12.000-ként cserélem, de ez csak az én hülyeségem)
Lánckenő spray: Castrol Chainspray 400ml
http://www.olajshop.hu/castrol...
(mindig fújd a láncot, ha lejött róla a kenés, megéri. nekem most 35.000 van a DID láncban, és még tökéletes.)
Lánctisztító spray: Castrol Chain Cleaner 400ml
(szerintem ne állj neki brigéciollal megáztatni a láncot, teljesen felesleges, és a gyűrűk közül kimosod vele a kenést, és rövidebb időn belül tönkremegy a lánc. Én is így cseréltem le a az első gyári láncot :) Legjobb, ha egy rongyra fújsz a spréből, és kézzel szépen tisztára törlöd a láncot, amikor szükséges. Felesleges minden újrafújás előtt, kb ha egy doboz lánckenő spray után megtisztítod, az teljesen jó.)
Fékfolyadék: Repsol Liquido Frenos DOT 5.1
http://www.olajshop.hu/repsol-...
(kétévente kéne cserélni, de én minden tavasszal lecserélem. tényleg nem nagy tétel, és így legalább nem vizesedik fel. Ja meg minden évben vegyél új dobozt, mert a fékfolyadék nem olyan dolog, amit el lehet tenni évekig tárolni, mivel megköti a levegőben lévő párát, és ezzel ugye felvizesedik. Gyárilag DOT4 van előírva, de mivel egy árban vannak, így 5.1-et teszek bele (valamivel magasabb a forráspontja, igaz mivel túrázok, nem használom ki). Sima DOT5 nem jó bele, mivel az szilikonbázisú, a DOT4 meg a DOT5.1 pedig polietilénglikol)
Fagyálló: Liqui Moly G12 Plus 50%-ban higítva
http://www.olajshop.hu/teli-te...
(Tudom gyárilag kékeszöld volt benne, de alapos átöblögetés után ez került bele. Ha nem akarsz vacakolni ilyennel, akkor ugyanolyan zöldet tegyél bele. Röviden: piros - amin-, nitrit-, foszfát-, szilikátmentes. Zöld: amin-, nitrit-, foszfátmentes. Keverni nem szabad.)
shoxx, pont tőled akartam kérdezni, nézegettem a te motorodat is, és nagyon tetszik rajta a plexi, ha jól láttam, és emlékezetem nem csal, akkor egy Puig plexit láttam rajta.
Ha szabad kérdeznem, hol és mennyiért vetted? Én csak 30E körül találok, de azt nagyon sokallom érte...
Tegnapi nap én is sikeres GSR tulaj lettem, és pár kérdésem lenne felétek.
A motoron a hátsó gumi cserére szorul, jobban túrázásra használnám a gépet, így érdekelne, hogy ki milyen gumit ajánlana hozzá.
Mivel használtan vetten a motort, első dolog az olajcsere, adott a kérdés, hogy milyet? Többektől hallodtam, hogy Castrolt semmiképp, inkább Motul. Annyit tudok, hogy 10W40-es olaj kell bele, Repsolt találtam, szerintem egész jó áron.
Olajszűrőre is szükségem lenne, arról is szívesen meghallgatok minden variációt!
Válaszaitokat előre is köszönöm!