nem besértődni kell, hanem elgondolkodni. Ez egy fórum, nem a lelked ápolásáról szól, hanem beszélgetünk. A 35.000 km szuper, de nem mindegy, hol használod a motort. Én nem jutok el, csak évi 10.000 km-re kb. de azt kanyarogva, Ausztria, Szlovákia, Mecsek. Nem munkába járós a motor. Mint ahogyan Henti leírta, ez nem egy túramotor, hanem sportos túrázó. Nem az egyenes a lényeg, hanem a kanyargás. Te vagy nagyon tudsz, ha ezekkel a gumikkal leteszed a vasat, vagy nagyon nem, ha még nem dobtad el velük.
A BT16 egy kalap szar, hirtelen, visszajelzés nélkül megy el hidegebb aszfalton, pályán elfolyik, erősebb terhelésen csúszik.
A Conti Motiont ugyan nem próbáltam, de többen dobták el vele a vasat SV-s ismerősök, akiknek korábban nem volt probléma a motorozás.
Nincs is ezzel gond, mindenki ott spórol, ahol akar. Csak amikor kanyarban egy ilyen gumi miatt kivered a vasat valaki alól, vagy belecsúszol egy kocsiba, ne adj Isten a Horváthországban lévő szakadékba zúzol le, na akkor jusson eszedbe ez.
A PP2 nem rossz gumi, de hátul csúszkál, elől kevésbé tapad. Ezért előre Powert szoktak tenni, hátra PP2-t, és ha kimegy a hátulja csúsztatják.
Maradj már MAci te mindenhol gumi nélkül mész el, ha meg használsz abból is mostanában bütyköset csak az asszony meg ne tudja Te perverz ínyenc Béjemvés
Üdv itt, grat a vashoz, sok balesetmenteset!
és perszsze minden Új arcnak
a rérieknek meg triplán
Lassan kéne tervezni a szezon elsőt mondjuk Április első hétvégéjére
Talán ez a hsz a dokitól kissé erősnek tűnt, de hidd el nem akart ezzel +bántani. Mi néhányan innen a régebbi fórumosokkal sokat motoroztunk együtt. Ezek a főként nagy iramú túrák alatt kiderült, h rajtam kívül talán mindenki a GSR sportosabb énjét szedte elő sokkal inkább, mint a túrásabbat, ehhez viszont a legkiválóbb tapadás alap feltétel. Többen használtunk Metz sporttec M3-at használtunk, de sokaknak a Michlein PP-k jöttek be
Sosem mondtam, hogy különösebben jól motoroznék, és hogy a fülem is leér a kanyarban, de amikor beír az ember egy fórumba - ahol olyan emberek beszélgetnek egymással, akiknek ugyanolyan motorja van - akkor annyit elvár, hogy normális hangnemben reagáljon valaki, és ne lehurrogja a másikat.
Nem, nem járok pályára motorozni, főként túrázok a motorral, legtöbbször Ausztriában, és ez tökéletesen megfelel nekem, szeretem az ottani kanyargós hegyvidéki utakat. A GSR-rel eltöltött elmúlt 5 szezonban 35.000km-t tettem meg, ez se nem mondható soknak, se kevésnek. Mivel nem feszegetem a határokat, nem tettem szert olyan tapasztalatra, ahol a tapadás-megcsúszás közötti vékony határt jól érezném, ezt elismerem.
A gumi kérdéshez pedig annyit tennék hozzá, hogy nyilván mindenki azokról a típusokról tud nyilatkozni, amit használt már idáig. Nekem ez a kettő volt, erről tudtam véleményt mondani, és ezeket egymáshoz viszonyítani. Egy szóval sem mondtam, hogy vegye meg azt, mert én azt ajánlom. Gondoltam, hogy más is leírja majd a tapasztalatát bizonyos gumitípusokról és a használat jellegéről, és akkor az újdonsült GSR-es kollégának lesz elegendő információja ahhoz, hogy jól tudjon dönteni a vásárlásnál.
Na persze, de ha a legjobbat vesszük akkor már legalább a gumi tényező kizárva! Attól még motorozni tudni kell, a gumi nem oldja meg a szitut . Nekem a Michelin Pilot Road2 bevált, biztos ezt veszek ez után is. Ismerős vett Road 3-t, állítólag a nedves úton jobb.
ha gumit szeretnél túrázni, de kanyarodni is biztonságban akarsz Michelin Pilot power 2ct vagy Metzeler Z6, Z8, M5. A motor nem arról szól, hogy a gumin spórolunk, mert egyszer nem tapad meg, eldobja a seggét és legózhatsz. Nem tudom, mennyi tapasztalatod van, de még az öregek is elhajigálják, ha beelőz a segge, ha az első megy el akkor pedig annyi.
Olajból sokan használtunk Repsol Racing 10w-50-et, szűrőnek a Hifiltro ok. Légszűrőnek nem próbáltam.
Nem haragszom én senkire jól jártam ezzel is!
Belecsavartam ma 100Km-et, szuper gép, imádom :)
Most hogy beállították a szelepeket talán még jobban is megy!
A másikról az én balfaszoskodásom miatt csúsztam le, azonnal menni kellett volna érte, nem pedig vakarózni egy hétig!
A BT16 egy kalap szar, hirtelen, visszajelzés nélkül megy el hidegebb aszfalton, pályán elfolyik, erősebb terhelésen csúszik.
A Conti Motiont ugyan nem próbáltam, de többen dobták el vele a vasat SV-s ismerősök, akiknek korábban nem volt probléma a motorozás.
Nincs is ezzel gond, mindenki ott spórol, ahol akar. Csak amikor kanyarban egy ilyen gumi miatt kivered a vasat valaki alól, vagy belecsúszol egy kocsiba, ne adj Isten a Horváthországban lévő szakadékba zúzol le, na akkor jusson eszedbe ez.
A PP2 nem rossz gumi, de hátul csúszkál, elől kevésbé tapad. Ezért előre Powert szoktak tenni, hátra PP2-t, és ha kimegy a hátulja csúsztatják.