Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a gyári szerszám egy csavarhúzóval és kalapáccsal kiváltható. Beleütöd a lapos csavarhúzót, majd eltekered az óra járásával ellentétesen. Felszereléshez megolajozod a tömítést és kézzel megszorítod, nem kell nagyon izomból, tépni sem szabad. Ennyi....és valóban, nem szarozni az olajszűrővel, csere minden olajcserénél.
de legalább a földutat kilőtte
hy
én 6 7 45km-er vettem 2. tulajtól 2008.10 havi
bár ő 2500km-rel vette valami hölgyeménytől, aki nagynak találta a gépsárkányt (lehet be sem lett járatva rendesen! :P), és két év alatt tette bele a ~4000t

nade, mint ahogy írták a többiek is, szuper idő volt, így megragadtam az alkalmat, hogy nálunk is 8-cal kezdődjön a szumma kilométer :)
8025 pontosabban a mai ~65km-es csavargással, bár a végére meleg az nem nagyon maradt, én hülye meg majdnem kivettem a bélést a nadrágból! :P
14 fok volt nálunk, szuper idő! Holnapra is hasonlókat jósolnak!
itt meg szakadt a hó egész nap
Szuper idő volt ma és nem volt időm motorozni
Remélem másnak sikerült

Holnap menni kell ha marad a meleg!
jaja én is úgy gondolom, hogy inkább csere minden folyadék és szűrő... és akkor tiszta lappal indulunk a vassal :)
Magura
szerinte nem kéne az 1900 froncsis szűrőn buzizni, Én soha nem raktam (rakattam) vissza azt amit levettem. És még valami, talán a fékfolyadékot kellene cserélned, azt 2 évente nem árt
Hmmm...akkor még ha igazat mond az óra van még benne bőven. Nézegettem közben a service manualt... az a speciális olajszűrő leszedő eszköz gondolom csak a szerviznek van?!

Bár azt írja, hogy olajszűrő csere az első 1000-res nél, aztán meg 18.000-nél vagy 36 hónapnál kell. tehát még ennek is jónak kell lennie, mivel az előző tulaj tavaly cserélt rajta szűrőt. Igaz nincs róla papír... lehet azt is cserélek, csak akkor az már szerviz téma, ha nincs ilyen leszedő eszközöm....

Színben hasonló, csak ahogy látom a tied jócskán át lett már alakítva... a kormány nagyon tetszik... azt én is szeretnék cserélni. A tied milyen?
lánc 20000-ig bírja, de bírhatja tovább is, gyertya 12000, szelephézag 24000, a többi az talán megvan neked is
grat a kutyulihoz, olyasmi mint az enyém
Köszönöm a többiek nevében is
De a 8050 km a 2008.05-ei üzembe helyezés óta van benne...
az a 8050 km szerintem lehet valós...tavaly kb én is annyit mentem csak na de majd idén bepótolom,csak jöjjön a jó idő
Köszönöm!

Remélem motorikusan is jól muzsikál majd. Próba körön, meg utána hazafelé semmi gond nem volt vele. 8050 km van benne, mert az előző tulaj nem nagyon járt vele. Bár kicsit kételkedtem ebben, de ha fateromat nézem ő is kb 1000-rest tesz a gépébe egy szezon alatt.

Lenne pár szerviz kérdésem:
Mennyi km-ként van itt nagy szerviz, ha beszélhetünk ilyenről?
Ha 8000 km van benne, akkor lehet még gyári a lánc?
Találtam az ülés alatt egy aksiról lejövő szivargyújtós csatit. Van benne gyárilag, vagy ez utólag "mókolt" dolog lehet?
Olajat és szűrőt itt is meg lehet oldani házilag vagy érdemesebb szervizben csináltatni?

Egyelőre ennyi, biztos lesz még.

Válaszokat előre is thx.
nekem is tetszik, de úgy érzem-látom, hogy a 750-est hízlalták fel ...
kicsit elkoptak a B és Bébi King vonások (pl. tankba süllyesztett index, ülés alá kipuf ... stb)
azé megmarkolgatnám a szarvát no!
Szép!
(mint az enyém kappa plexi és bukócső nélkül!)
No Adatlap kitöltve... nagyjából, van amit megtartok magamnak! Képet is lőttem, de még csak a motorról. Majd ha jó idő lesz, akkor közös fotó is kerülhet fel!
Akkor itt van néhány kép a frissen megtisztított GSR-emről! Amúgy Csatlakozva én is szívesen vennék valakitől egy user manualt! Ahogy említettem service manul-om van pdf-en ha valakinek kell, dobjon üzit!
én élőben láttam és nekem bizony nagyon tetszett
bár most elbizonytalanodtam hogy vajon tényleg azt láttam-e
jahh, közben én is találtam róla :
http://www.youtube.com/watch?v...
:)
azé nem csúnya, de nem kéne ... áhhhh
a kisbetű a sértő....nem a szám elírás
pill.utánanézek
de nem a 750-re gondoltam
nem akarok hülyeséget írni
ühmmm gsr 750 akart lenni :D
én csak a gsr705 + ABS-t láttam fent ...
1000es GSR?! ojjjj