Nagy hiba volt, hogy a xenon trafó pozitív vezetékét nem az akksi pozitívra kötötted!
Kösd oda, a vezetékben úgyis van egy 20 A-s biztosíték.
Nem tudom milyen xenon-t vettél, de szokott lenni annyi kábel bőven.
A külön testre is figyelj oda, lehetőleg a vázra az index burkolatok alatt valamelyik 6-os csavarhoz kösd.
A gyújtáskapcsoló körül az immo egység található, nem valamelyik része. Azt inkább ne piszkáld, a csatlakozóját sem. Nem tudok róla, hogy azzal bárkinek, bármikor is gondja lett volna.
Ráadásul az immo-nak külön lámpája van a jobb oldalon az üres állásjelző alatt. Tehát ha nem sikerülne a kulcsazonosítás, akkor az jelezne.
szia gino lenne egy szakmai kérdésem hogy
tettem a gépembe egy bi-xenon szettet és amióta benne van azóta csinál olyat hogy mikor ráadom a gyújtást akkor letiltja az injektort kiírja hogy f1(nem mindig csak ritkán) na már most nem tudom hogy lehet e attól hogy az égő pozítivját nem az akksira kötöttem hanem az aksi után van egy átlátszó lehúzhatos doboz ahol van a 30 A bizti (nem adtak hozzá elég vezetéket,de ha ez esetleg a probléma akkor bele toldunk a dolgokba vagy esetleg van a gyújtás kapcsolónak van a műanyag boritás abba van egy csoki meg ahogy láttam valami mágnes féleség és hogy nekem annak van egy pici kottya az nem-i lehet a prob. gondolom az a indításgátlónak egy része. de valaki mondta hogy a 3 lábú dugaszt egy kicsit fujjam be contact sprayvel meg egy kicsit amelyik vila része nem nagyon szorít azon nyomjak egy kicsit össze
a válszt előre is köszi
Képzeld, Én ezen gondolkodom
http://www.hasznaltauto.hu/motor/bsa/bsa_klx_140_pitbike_5
0ccm
-4962215
Milyen az a remény hal , Én még olyat nem ettem
Kösd oda, a vezetékben úgyis van egy 20 A-s biztosíték.
Nem tudom milyen xenon-t vettél, de szokott lenni annyi kábel bőven.
A külön testre is figyelj oda, lehetőleg a vázra az index burkolatok alatt valamelyik 6-os csavarhoz kösd.
A gyújtáskapcsoló körül az immo egység található, nem valamelyik része. Azt inkább ne piszkáld, a csatlakozóját sem. Nem tudok róla, hogy azzal bárkinek, bármikor is gondja lett volna.
Ráadásul az immo-nak külön lámpája van a jobb oldalon az üres állásjelző alatt. Tehát ha nem sikerülne a kulcsazonosítás, akkor az jelezne.
tettem a gépembe egy bi-xenon szettet és amióta benne van azóta csinál olyat hogy mikor ráadom a gyújtást akkor letiltja az injektort kiírja hogy f1(nem mindig csak ritkán) na már most nem tudom hogy lehet e attól hogy az égő pozítivját nem az akksira kötöttem hanem az aksi után van egy átlátszó lehúzhatos doboz ahol van a 30 A bizti (nem adtak hozzá elég vezetéket,de ha ez esetleg a probléma akkor bele toldunk a dolgokba vagy esetleg van a gyújtás kapcsolónak van a műanyag boritás abba van egy csoki meg ahogy láttam valami mágnes féleség és hogy nekem annak van egy pici kottya az nem-i lehet a prob. gondolom az a indításgátlónak egy része. de valaki mondta hogy a 3 lábú dugaszt egy kicsit fujjam be contact sprayvel meg egy kicsit amelyik vila része nem nagyon szorít azon nyomjak egy kicsit össze
a válszt előre is köszi