Kis segítséget szeretnék kérni, sajnos úgy alakult, hogy a motor csúszott egy nagyobbat a bal oldalán, és kellene hozzá pár alkatrész...ami eddig nincs megoldva és relatív sürgős lenne:
- kormány (a városban egyelőre sehol nincs, rendelni viszont lehet valami hasonlót, én szerettem a gyárit)
- bal oldali első index (műanyag idomot sikerült szerezni, illetve a hátsó kipuf. idomról küldenek képet, hogy milyen állapotú)
- hátsó indexek (burák) is érdekelnek, valamint bal oldali bukógomba (jobb oldalon műanyag LSL van, egyébként sokat fogott). Tud valaki olyan lehetőségről, hogy nem csak párban lehet venni? Vagy valakit, akinek van eladó bal oldali...
Egyébként sajnos az egész bal oldal csúnya, lábtartó, váltókar hegesztve lesz. Váz is karcolódott, tankot összeverték a kavicsok.. első lámpabura is karcolódott rendesen, ilyet sem láttam sehol, eredeti gyáriban kb. nem is gondolkozom...tulajdonképpen első körben csak a legfontosabbak férnek bele (meg az alkalmi vételek).
(Jó) Bontó témában gondolom sokan érdeklődtek már, át is futom mindjárt a fórumot.
köszi előre is a segítséget, jó motorozást mindenkinek!
Segítsetek nekem. Nemrég vettem egy 2007-es GSR-t. Sajna nem adtak hozzá gépkönyvet:( Se használati útmutató se semmi:(
Az lenne a kérésem hogyha valaki el tudná küldeni a linket hogy hol tudnék utánanézni azt megköszönném. Én úgy gondolom hogy egy szinte új motorhoz kell hogy legyen gépkönyv. Sőt minden motorhoz:)
Előre is köszönöm
Széles Utat mindenkinek és Balesetmentes Motorozást mindenkinek.
Nem bírtam magammal tegnap felhívtam a HRingen a pályanapot szervező B. Katalin csajt és kértem adja meg a 4-5 kanyarban posztoló pályafelügyelők telefonszámát!Először elutasító volt de mondtam nem pereskedni meg balhézni akarok csak megtudni, a történetet ? paranoiás vagyok, hogy meglöktek vagy Én kúrtam el valamit mert ezt tudnom kell !? Nem adta meg a telefonszámot de ma felhívott a srác a 4 kanyarban posztoló és elmondta, IGEN egy fekete motor lökött rajtam egy kicsit annyit ami elég volt, hogy kibassza alólam utána Ő is kacsázott de nem esett el és nagy nehezen megállt mellettem ! Ekkor kérdezte meg van e valami komolyabb bajom és amiről nem tudtam ez a pályafelügyelő zavarta tovább üvöltve, hogy tilos megállni ! Ettől még nem jött oda a végén, hogy mizujs ,,,,,,,,,,,,,,,,,,, de legalább megtudtam amit akrtam ez a lényeg basszameg
Tudod, ez az a szöveg, amivel eladják az olcsó sisakokat drágán. Ben Spiesnak is jó volt.....ugye te sem gondolod komolyan, hogy Ben Spies fején egy gyári HJC sisak van?
Nem rossz sisak a HJC csak ennyiért minőséget veszel, ha nem ragaszkodsz az ilyen csili-vili marhaságokhoz. Tudod, ez az a kategória nálam, aki azért vesz GSX-R-t mert az tetszik neki, nem azért, mert tudja, mire kell a motort használni.
Nyilván szabad ország, szabad döntés.
Nem értek egyet Veled.
Nem hiszem, hogy életveszélyes lenne motorozni egy kevlár-üvegszál kompozit sisakban, ami minden szabványnak megfelel és kereskedelmi forgalomban kapható valamint megfelelt egy olyan versenyzőnek mint Ben Spies. Véleményem szerint, ha valamihez akkora erővel csapódok hozzá, hogy már csak egy ennél még erősebb sisak védene meg, akkor már úgyis mindegy, mert rég leszakadt az összes belső szervem és végtagom. Szerintem ez a sisak kérdés erősen túl van misztifikálva a marketingesek által.
De tulajdonképpen mindegy is. Ezt a vitát nem lehet egy fórumon eldönteni, sőt nagyon remélem, hogy egyikünk sisakja sem lesz soha élesben tesztelve.
Örülök, hogy Te elégedett vagy a sisakoddal, vegyél legközelebb is olyet. Én csak megosztottam a tapasztalataimat. Lehet belőle okulni. Ennyi.
Igen. Nem is tagadom, hogy a ket legfontosabb szempont a kullem es a suly volt. Az elozo sityakkal ugyanis pont ezek voltak a problemaim. Unalmas fekete kupak volt amiben egy ora motorozas utan mar fajt a nyakam. A biztonsag sztem parasztvakitas. Amennyit kellhet, ez is es mas hasonlo kategoriaju sisak is ved. Probaltam egyebkent shoeit, sharkot, arait, x-liteot es agvt is. Vegul ez lett. Ilyen helyszerkezettel mindegyik dragabb lett volna, ar/ertek aranyban szerintem nem valasztottam rosszul. A szelet nem lehet tesztelni a boltban...
következő a kérdésem. Te kiadtál egy HJC-re 100 rongyot. Jól vagy? Láthatóan a külső számított. 96 volt akcióban a Shoei XR1100 újonnan tavasszal. Nem sípol, nincs szélzaj, és ami a legfontosabb, magasan veri a HJC-t minden védelmi szinten.
Nektek meg jó borozást holnap!
Hivd öket,biztos tudnak neked segiteni
Sajnálom az esésedet! Bár, azért elég szerencsésen megúsztad! Ne feledd, a motor van érted! Bár a Te buxád bánja...
Gyógyulj meg mielőbb!
Kis segítséget szeretnék kérni, sajnos úgy alakult, hogy a motor csúszott egy nagyobbat a bal oldalán, és kellene hozzá pár alkatrész...ami eddig nincs megoldva és relatív sürgős lenne:
- kormány (a városban egyelőre sehol nincs, rendelni viszont lehet valami hasonlót, én szerettem a gyárit)
- bal oldali első index (műanyag idomot sikerült szerezni, illetve a hátsó kipuf. idomról küldenek képet, hogy milyen állapotú)
- hátsó indexek (burák) is érdekelnek, valamint bal oldali bukógomba (jobb oldalon műanyag LSL van, egyébként sokat fogott). Tud valaki olyan lehetőségről, hogy nem csak párban lehet venni? Vagy valakit, akinek van eladó bal oldali...
Egyébként sajnos az egész bal oldal csúnya, lábtartó, váltókar hegesztve lesz. Váz is karcolódott, tankot összeverték a kavicsok.. első lámpabura is karcolódott rendesen, ilyet sem láttam sehol, eredeti gyáriban kb. nem is gondolkozom...tulajdonképpen első körben csak a legfontosabbak férnek bele (meg az alkalmi vételek).
(Jó) Bontó témában gondolom sokan érdeklődtek már, át is futom mindjárt a fórumot.
köszi előre is a segítséget, jó motorozást mindenkinek!
Segítsetek nekem. Nemrég vettem egy 2007-es GSR-t. Sajna nem adtak hozzá gépkönyvet:( Se használati útmutató se semmi:(
Az lenne a kérésem hogyha valaki el tudná küldeni a linket hogy hol tudnék utánanézni azt megköszönném. Én úgy gondolom hogy egy szinte új motorhoz kell hogy legyen gépkönyv. Sőt minden motorhoz:)
Előre is köszönöm
Széles Utat mindenkinek és Balesetmentes Motorozást mindenkinek.
Nem rossz sisak a HJC csak ennyiért minőséget veszel, ha nem ragaszkodsz az ilyen csili-vili marhaságokhoz. Tudod, ez az a kategória nálam, aki azért vesz GSX-R-t mert az tetszik neki, nem azért, mert tudja, mire kell a motort használni.
Nyilván szabad ország, szabad döntés.
Nem értek egyet Veled.
Nem hiszem, hogy életveszélyes lenne motorozni egy kevlár-üvegszál kompozit sisakban, ami minden szabványnak megfelel és kereskedelmi forgalomban kapható valamint megfelelt egy olyan versenyzőnek mint Ben Spies. Véleményem szerint, ha valamihez akkora erővel csapódok hozzá, hogy már csak egy ennél még erősebb sisak védene meg, akkor már úgyis mindegy, mert rég leszakadt az összes belső szervem és végtagom. Szerintem ez a sisak kérdés erősen túl van misztifikálva a marketingesek által.
De tulajdonképpen mindegy is. Ezt a vitát nem lehet egy fórumon eldönteni, sőt nagyon remélem, hogy egyikünk sisakja sem lesz soha élesben tesztelve.
Örülök, hogy Te elégedett vagy a sisakoddal, vegyél legközelebb is olyet. Én csak megosztottam a tapasztalataimat. Lehet belőle okulni. Ennyi.
Dixi a szominak grat a vashoz