Dehogynem, szerintem jól nyomod. Persze, minden relatív, de az átlag motoroshoz képest igenis sportosan mész. Tőlem is vannak persze lassabbak, de azért még bőven van hova fejlődnöm.
Nedves Bükk, ne is mondd. Én is voltam ma, de még reggel fél 10-10 körül. Már az eleje (a bükkszenti elágazóig) sem volt valami frenetikus, de utána mág nedvesebb lett, ráadásul valami fának a termése bele volt mindenhol ragadva a nedves útba. Egyszer még egyenesben is megcsúszott, ami nagyon ijesztő volt, mert annyira csúszott, hogy adott esetben nagyon nagy bukta lehetett volna belőle. Ilyenkor örülök, hogy óvatos duhaj vagyok, mert ha azon a szakaszon jobban megtekerem a szarvát, akkor lehet, hogy egy fára felcsavarodva végeztem volna. Mint a takony, úgy csúszott. Úgy evickéltem át a Bükkön, mintha tojásokon lépkedtem volna.
Gondolom tegnap lehetett egy nagyobb zuhé és ott bizony másképp szárad az út, mint máshol. Annak a Bükknek megvan a maga mikroklímája :)
Száz szónak is egy a vége, vigyázni kell nagyon és mindig résen lenni, olvasni az utat, amennyire csak tudjuk.
A héten szabin vagyok. Épp azért mentem reggel, hogy az esőt elkerüljem. Eddig sikerült is :) Bár hétfőn egy hajszálon múlott nekem is, hogy ne ázzak szarrá a Bükkben. Ma az idő volt jó, csak éppen az út szar :) Remélem a héten még összejön az is, hogy mindkettő rendben legyen.
Mi most jöttünk a Bükkből, de eléggé nedves volt fent az út, uh csak a Bükkszenti elágig mentünk, hazafele meg 3percre a garázstól elkapott egy gigazivatar...
Én is annyira saccolom kb., azaz elmegy még úgy 2 ezret. A Pilot Road 2 tényleg egy jó alternatíva lehet. Már te vagy a második ismerősöm, aki nagyon jó véleménnyel van róla, ráadásul mind a ketten elég sportosan nyomjátok, tehát nekem bőven elég kell hogy legyen, amit az a gumi tud.
Amúgy mikor mentek Ausztriába? Biztosan k... jó lesz. Jövőre én is szeretnék végre nyomni egy szép külföldi túrát, ahol gyönyörű a táj és jók az utak. Egyszerűen rohadtul unom már, hogy nem lehet élvezni a kanyargást, mert állandóan azokat az elb...tt kátyúkat, repedéseket, stb. kell pásztázni. És még így sem sikerül mindig elkerülni.
Ma fedeztem fel: Egerbakta és Pétervására között van egy eléggé élvezetes szakasz. A 24-est Egerbakta és Sirok között csinálják (fél sáv helyenként kimarva, munkagépek, tehát minden ami kell), tehát egy darabig ne menjetek arra, felesleges.
Úgy látszik igen :) Páran biztosan kicsit hülyének néznek, de teszek majd fel képet a lábtartógumiról és látni fogjátok, hogy nem normális ahogy 3e km után kinézett.
Igazad van, ez a gumi még elmegy egy jó darabig, de az alapján, hogy 2 hónap alatt mennyit kopott, kétlem, hogy még 2-szer ennyit kibírna.
Na a D220 az tényleg bírja, de ahhoz képest ez a gumi maga a megváltás. Azzal elmentem 11.500 km-t az SV-vel, vagyis pont kibírta az első szezont.
Teljesen szarrá nem akarom koptatni, mert ha már nagyon kopott egy gumi, akkor már közel sem viselkedik úgy, mint újkorában. Szerintem fontosabb a biztonság. Annyi hülyeségre elb... a pénzem (pl. alu lábtartók), hogy tényleg nem azon múlik a dolog, hogy most teszem azt ezer km-re többet vagy kevesebbet megyek el ezzel a gumival.
Ebben van még 10ezer km, ne aggódj!
Hiperszuper tempós Sipink kb. 17ezernél dobta le a hátsót, nekem kb. 8ezernél jött a szövet. 6-7ezret simán ki kellene bírnia... bár nálad minden fajta gumi nagyon kopik.
Viszont nézd a pozitív oldalát, a BT14-től így meg tudsz szabadulni.
Más: Nektek mennyit ment el kb. a gyári BT014? Nekem kb. 3.700 km van most a mociban, de már elől/hárul alig van valami a kopásjelzőig (leginkább a közepétől kicsit balra-jobbra, vagyis ahol a legtöbbet kanyarodik a gumi.
Abban bíztam, hogy egy szezont kihúzok vele, de ha belegondolok, hogy még csak 2 hónap ment le a szezonból, 4 pedig még előttünk van, akkor nem sok esélyt látok arra, hogy megússzam új gumik nélkül. Lehet, hogy valami sport-túra abroncsot választok, azzal valszeg meg tudnám csinálni a szezon utolsó harmadát, ill. a következő évet. Legalábbis ezt gondolom :)
Csináltam ma pár képet a lábtartóról, hátha érdekel valakit, ill. jól jöhetnek a képek annak, aki szintén ilyenben gondolkodik, de még nem látta felszerelt állapotban.
Simán.Egy luk bele majd menet és egy M6-os kapupánt csavar méretre vágva.Majd szépen megformázva észre sem lehet venni hogy nem gyári.Menetragasztó kell rá nehogy elhagyd.
Esetleg csini autómata felhajlós extrakütyü.10-12e-ért.Sosemlesz baj vele többet.
Nekem maga a váltókar ép maradt, a gumis része tört le tőből ahogy felcsukódott a lábtartó.
Mennyire lehet ezt hegeszteni? vagy csavart belefúrni, gumit rárakni azt kész? érdemes ezért újat venni? vélemény?
Vasárnap egy hatalmas felhőszakadásba futottunk, és a vízátfolyáson kanyarodáskor páran elcsúsztunk, az egyik haverom vállát ma délelőtt műtötték , ő járt a legrosszabbul.
A bukógomba tényleg nagyon fontos és hasznos dolog.
Szóval érdemes szerintetek javítani a váltókart?
jelcsa
[7] május 12. 09:20
Arrow karbon dob pár új állapotban,bemutató motorról eladó minden tartozékával+katalizátor kiváltó cső is.
e-s,kivehető db killerrel,dobozában.109eft.
érdeklődni csak tel:70 317 90 83
nemrég láttam itt a fórumban egy pár Arrow carbon dobot, összekötővel, miegymással, érdekelne hogy megvan-e még, nem tudom ki kínálta eladásra...
Mastek úgy néz ki elfelejtett, mert se e-mail, se semmi nem jön, még sms-re sem válaszol, így asszem visszamondom, és huzza rá a puculójára a dobokat 85-ért
Elég jó ez még.