Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem Bükk-fóbiám van ezt te is tudod A Bükkszenti elágig nekem is bejön, főleg mert jobban belátható kanyarok vannak és azt a részt könnyebb betanulni. De utána már nekem csak szenvedés, főleg lefelébe. Az a kanyar egyébként ami a motor mögött van, viszont kifejezetten jó, főleg Eger felől, mert felfelé ivel A többit meg majd a "lábtartó-teszten" kitárgyaljuk
Nekem azt írja, hogy béna az Alme.... ja és szerverhiba.
nekem azt irja h szerver hiba
de közben csak béna az Alme
Ez nem jön össze.
Hmmmm sehogy.A hozzászólásban jobbra a sok kis vicces figura mellet van egy link gombocska azt benyomva be tudod a linkelni kívánt oldal címét másolni majd enterrel továbblépve szövegelni szöveg és még egy enter után beilleszti neked szövegbe.

Amúgy pedálból a kis piros fém moszkvicsom pedálja után nem érdekel semmi.
Kár hogy közlekedési balesetben elhunyt a drága.

A karod meg hajózik már valahol.
Gino nem lehet megnyitni ?
Nagyon fontos igen is miljen pedál van a mocin ! https://mail.google.com/mail/?..." target="_blank">link
Nem hiszem hogy fogsz egy menetben annyit menni hogy észrevedd a vibrációt úgyhogy simán jó az a lábtartó.
Szia!

Hidd el, semmivel sem több a rezonancia, mint a gyárival, sőt, még annyit sem érzek. Majd GTFour fórumtársnak fel fogom ajánlani, hogy próbálja ki a gépet és szerintem ő is igazolni tudja majd, amit állítok.

Legalább annyi motorra tesznek gyárilag gumi nélküli alu lábtartókat, mint ahányra a gumis, nehéz változatot. És nem csak a sportgépeken (Kawa Z 750R, Triumph Speed/Street, Ducati Monster, stb.).
jó reggelt

én is bele vaúúú a lábtartóba, bizony szép a CNC mart alu lábtartó, csak egy hosszabb túrán ami nem (30 km) szépen szétveri a gömbcsuklóidat, meg a gerincedet is a rezonancia amit nem fog elnyelni a félkörív, hanem szépen továbbítani fog a jó kapcsolaton keresztül a testednek - szerintem -

a gumírozást éppen azért találták rá ki hogy ne továbbítsa a rezgéseket annyira
Hali!

Hát, szerintem annyira azért nem csak a látszat, mert mindent összevetve számomra még mindig a legjobb motoros út, ami a környéken található. A Lillafüred - Bükkszentkeresztes (elágazó) szakasz, ill. a megyehatár - Felsőtárkány szakaszok kimondottan jók (útminőség is) és gyönyörű a táj.

Nagyon jó lenne pl. az Egerbakta - Sirok szakasz is, ha nem lenne olyan szar az út amilyen.

Szóval én (mint Miskolc környékén élő) azt mondom, hogy ha mérlegserpenyőbe helyezem az olyan szempontokat, mint távolság, útminőség, kanyarok száma, táj szépsége, forgalom, akkor nálam továbbra is a Bükk viszi a pálmát.

Visszatérve a lábtartóra: persze, jó a gyári is, de szerintem ez szebb, ráadásul - szerintem - jobb kapcsolatot biztosít a motorral mivel kemény anyagból van, ill. a félköríves kiképzés miatt.

Egyébként ha kell valakinek a gyári lábtartóm (Van hozzá új gumi is), akkor az szóljon, biztosan meg tudunk egyezni :)

Üdv mindenkinek

Peti
ne bújtsad felfele moré Te is máá!
Az bizony a Bükkben van És a látszat néhol csal...
Hát szinte felhívtam már őket :) De majd holnap megpróbálom nem elfelejteni. Amúgymeg méret azért kéne... de inkább privátban a többit...
a lufaszt, csak a sikerdíjat, a munkadíj előre
arról beszélj hogy mi van a GRKrisznek rendelt piros rájással
mert minden nap azt hallgatom
na jó minden másnap
Halloe! Még mindíg el vagyok felejtve...
Ha te mondod.Akkor is csinosabb a fém no.
Cső -cs!
Én nem döntöttem, a tank le sem ért.... függőlegesen álló/haladó motorral történt.
Szia mindenki!
Má megint kötöszködik....................felhajlás nékűl lehet jobban.........................ha fix akkor is lehet tankig dönteni.
Neked is ment.