Nekem Bükk-fóbiám van ezt te is tudod A Bükkszenti elágig nekem is bejön, főleg mert jobban belátható kanyarok vannak és azt a részt könnyebb betanulni. De utána már nekem csak szenvedés, főleg lefelébe. Az a kanyar egyébként ami a motor mögött van, viszont kifejezetten jó, főleg Eger felől, mert felfelé ivel A többit meg majd a "lábtartó-teszten" kitárgyaljuk
Hmmmm sehogy.A hozzászólásban jobbra a sok kis vicces figura mellet van egy link gombocska azt benyomva be tudod a linkelni kívánt oldal címét másolni majd enterrel továbblépve szövegelni szöveg és még egy enter után beilleszti neked szövegbe.
Amúgy pedálból a kis piros fém moszkvicsom pedálja után nem érdekel semmi.
Kár hogy közlekedési balesetben elhunyt a drága.
Hidd el, semmivel sem több a rezonancia, mint a gyárival, sőt, még annyit sem érzek. Majd GTFour fórumtársnak fel fogom ajánlani, hogy próbálja ki a gépet és szerintem ő is igazolni tudja majd, amit állítok.
Legalább annyi motorra tesznek gyárilag gumi nélküli alu lábtartókat, mint ahányra a gumis, nehéz változatot. És nem csak a sportgépeken (Kawa Z 750R, Triumph Speed/Street, Ducati Monster, stb.).
én is bele vaúúú a lábtartóba, bizony szép a CNC mart alu lábtartó, csak egy hosszabb túrán ami nem (30 km) szépen szétveri a gömbcsuklóidat, meg a gerincedet is a rezonancia amit nem fog elnyelni a félkörív, hanem szépen továbbítani fog a jó kapcsolaton keresztül a testednek - szerintem -
a gumírozást éppen azért találták rá ki hogy ne továbbítsa a rezgéseket annyira
Hát, szerintem annyira azért nem csak a látszat, mert mindent összevetve számomra még mindig a legjobb motoros út, ami a környéken található. A Lillafüred - Bükkszentkeresztes (elágazó) szakasz, ill. a megyehatár - Felsőtárkány szakaszok kimondottan jók (útminőség is) és gyönyörű a táj.
Nagyon jó lenne pl. az Egerbakta - Sirok szakasz is, ha nem lenne olyan szar az út amilyen.
Szóval én (mint Miskolc környékén élő) azt mondom, hogy ha mérlegserpenyőbe helyezem az olyan szempontokat, mint távolság, útminőség, kanyarok száma, táj szépsége, forgalom, akkor nálam továbbra is a Bükk viszi a pálmát.
Visszatérve a lábtartóra: persze, jó a gyári is, de szerintem ez szebb, ráadásul - szerintem - jobb kapcsolatot biztosít a motorral mivel kemény anyagból van, ill. a félköríves kiképzés miatt.
Egyébként ha kell valakinek a gyári lábtartóm (Van hozzá új gumi is), akkor az szóljon, biztosan meg tudunk egyezni :)
de közben csak béna az Alme
Amúgy pedálból a kis piros fém moszkvicsom pedálja után nem érdekel semmi.
Kár hogy közlekedési balesetben elhunyt a drága.
A karod meg hajózik már valahol.
Hidd el, semmivel sem több a rezonancia, mint a gyárival, sőt, még annyit sem érzek. Majd GTFour fórumtársnak fel fogom ajánlani, hogy próbálja ki a gépet és szerintem ő is igazolni tudja majd, amit állítok.
Legalább annyi motorra tesznek gyárilag gumi nélküli alu lábtartókat, mint ahányra a gumis, nehéz változatot. És nem csak a sportgépeken (Kawa Z 750R, Triumph Speed/Street, Ducati Monster, stb.).
én is bele vaúúú a lábtartóba, bizony szép a CNC mart alu lábtartó, csak egy hosszabb túrán ami nem (30 km) szépen szétveri a gömbcsuklóidat, meg a gerincedet is a rezonancia amit nem fog elnyelni a félkörív, hanem szépen továbbítani fog a jó kapcsolaton keresztül a testednek - szerintem -
a gumírozást éppen azért találták rá ki hogy ne továbbítsa a rezgéseket annyira
Hát, szerintem annyira azért nem csak a látszat, mert mindent összevetve számomra még mindig a legjobb motoros út, ami a környéken található. A Lillafüred - Bükkszentkeresztes (elágazó) szakasz, ill. a megyehatár - Felsőtárkány szakaszok kimondottan jók (útminőség is) és gyönyörű a táj.
Nagyon jó lenne pl. az Egerbakta - Sirok szakasz is, ha nem lenne olyan szar az út amilyen.
Szóval én (mint Miskolc környékén élő) azt mondom, hogy ha mérlegserpenyőbe helyezem az olyan szempontokat, mint távolság, útminőség, kanyarok száma, táj szépsége, forgalom, akkor nálam továbbra is a Bükk viszi a pálmát.
Visszatérve a lábtartóra: persze, jó a gyári is, de szerintem ez szebb, ráadásul - szerintem - jobb kapcsolatot biztosít a motorral mivel kemény anyagból van, ill. a félköríves kiképzés miatt.
Egyébként ha kell valakinek a gyári lábtartóm (Van hozzá új gumi is), akkor az szóljon, biztosan meg tudunk egyezni :)
Üdv mindenkinek
Peti
mert minden nap azt hallgatom
na jó minden másnap
Neked is ment.