A legjobb időben váltottál .
Minden rendben.Csak 18ezret léptem még át . Most cseréltem olajat+szűrőt.Az első gumi még eredeti.
Munka/vagy a pénz / lehetne több,mert kapacitás lenne
Most 7vége jó lett volna 1 túrára,a következő 7vége sajnos nem.
Beszél Andival, itt vagy írj az alkatrészek topikba.
Faridomot talán találsz, de azt, hogy a megfelelő színben lesz...azt felejtsd el.
Első indexek gyári....sehol nincs bontott, mert sérül. Viszont jó drága...
Karok, gyári vagy valamilyen tuning/ design karok...olcsóbbak, mint gyári...
Hátsó lánckerék....vegyél...(sunstar) Miért kell? Ha kopott, akkor együtt az elsővel 3 láncot is cseréld.
Kormány, gyári 15-16e a gyári...olcsóbban kapsz másmilyet, pl, pazzaz
Köszi Tybee hejj de jó a gép,,,ma már v-powerrel döngettem a döheremmel.....aztán gondolom én a maradék kosz is kijöhetett,mert másfél évig állt,,,,aztán oilyat mentem,hogy meg sem akartam állni,,,,,BMW buzi lettem,,,,,,sejtettem,hogy ezek a vasak tudnak valamit,de hogy ilyet,,,még ilyet Mizu Tybee bácsi?hogy vagytok?Gurgula mostanában?Hol járol km-ben?
1. Műanyag farokidom (ezüst)
2. Első indexek és annak idomjai jobb és bal oldali (ezüst)
3. Jobb oldali lábtartó konzol lábtartóval és fékpedál
4. Fék és kuplung kar
5. Hátsó lánckerék
6. Kormányrúd
Papa,,figyeljél már,,,,2500ért tankoltam és 114 km mentem el,,,,ma 3300ért,de v-pover,hogy tiszticcsa a benzinjáratot,,,,,kibaszott keveset eszik,ahhoz képest hogy háromezres......vigyáztak rá,hidd el,,,nagyon szépen muzsikál az erőforrás,,,hú de birom ahogy morog,,vááááááá
Minden rendben.Csak 18ezret léptem még át . Most cseréltem olajat+szűrőt.Az első gumi még eredeti.
Munka/vagy a pénz / lehetne több,mert kapacitás lenne
Most 7vége jó lett volna 1 túrára,a következő 7vége sajnos nem.