akkor kis tisztánlátás. Egyáltalán nem azért kell kiülni mert az olyan faszán mutat a képen. A motornak a kanyarodáskor megváltozik a súlypontja. Ezt kiüléssel lehet kontrolálni vagy helyettesíteni ha úgy tetszik, mivel a testünk súlyát helyezzük oda ahol kiülés nélkül a motor súlypontja kerülne. Ha csak a motort mozgatod, ide oda, annak max az az eredménye hogy cserélhetsz lábtartót hetente. De ha a testeddel irányítod, nem ér le semmi a motoron, mégis sokkal gyorsabban tudsz kanyarodni..
Szia Gino! Köszi a választ, az igaz hogy elöl BT014-es eredeti gumi van , de hátul új Bt016 de utban van az elsöre is az új guma .
Még amit észrevettem hogy ha már nagyon üres a tank akkor elöbb hajlamos a beszitálásra, szerintred? Viszont üres tankal valahogy jobban szeretem borogatni.
Tybee!
Mi is megjöttünk rendbe, de egy kis "karikát" tettünk Hajdúszoboszlóra. A reptér mellett van egy gogart pálya és megálltunk gá-gyézni! Kezdett az eső csöpögni, amitől rettentően csúszott a pálya- Há drifteltünk, ami belefért!
Minden egyebet szívesen!
Létezik?
Igaz, vagy kamu?
16 óra után egy kis Velence, halacska + fürdés?
(Víz 25 C fokos.)
... a naptáramban bevan írva 1 név : BlackNet ! ! !
2 éve már nincs közöttünk ........Ő rá emlékezem ma
lassan kell egy ujj lábtartót venned, mert teljesen el szikráztatod
lusta merszes :)
Még amit észrevettem hogy ha már nagyon üres a tank akkor elöbb hajlamos a beszitálásra, szerintred? Viszont üres tankal valahogy jobban szeretem borogatni.
Mi is megjöttünk rendbe, de egy kis "karikát" tettünk Hajdúszoboszlóra. A reptér mellett van egy gogart pálya és megálltunk gá-gyézni! Kezdett az eső csöpögni, amitől rettentően csúszott a pálya- Há drifteltünk, ami belefért!
Minden egyebet szívesen!
GSR-re nem nagyon van kormánylengéscsillapító, de én is láttam már felbarkácsolva rá.