Az egy jó kis túra lenne, cca.: 6 - 8 motorral. Nem egy igazán rohanós túra lenne, hanem bámészkodós! Van néhány szép szerpentin, amin akár többször is végig lehetne gurulni!
A szervezés teljes terhét megosztanám két valakival, akik beszélnek valamilyen "külföldiül"! (Szállás kutatás aneten, múzeumok jegyfoglalásai, stb,)
Először is, akik komolyan gondolnák,- egy átbeszélős "kocsmatúrát" kellene tartani! Persze, kellő "józanság" kéretik! Ja! Valaki már hányt motorozás közben?
Igazából ezek nagyon jól hangzanak. De. Mint mondtam, a gagyi kínai xenonokat is gond nélkül használom, ez már a harmadik szett. Ami a másik: én autósban veszem párban olcsóbban, mint amennyiért ti adtok egyet. Nincs ezzel sem gond persze, mindenki azt vesz amit akar, amíg nem én fizetem
Itt nincs helye sértődésnek, ez egyértelmű. Mindenki a saját pénztárcája szerint választja ki a megvásárolni kívánt terméket. Van akinek ez, van akinek az válik be. Jól tudod, hogy sem a Siemens G.m.b.H., sem másik multinacionális cég nem gyárt utólagosan beépíthető xenon szetteket, mivel nem kockáztatnak meg az országonként változó ide vonatkozó rendeletek áthágását. De: A SiemensHID nevű xenon szettek trafóinak nem egy részét, hanem az EGÉSZ PANELT a Siemens gyártja, az égőfejben található un. Burnert ( a xenon világítótest lelke) pedig a Philips. Drága, professzionális alkatrészekből áll a SiemensHID xenon szett, nem ok nélkül vállal rá a gyártó 3 év garanciát. Előnyei más, olcsóbb szettekkel szemben: (Csak néhány fontosabb példa)
-Meghibásodási ráta: 0,005%
(xenon szett 0-12000Ft: 20% 12001Ft-30000Ft: 5% általános adatok)
-Elektroszmog (nagyfrequenciás rezgőkör által gerjesztett elektromos tér, mely minden környező elektromos rendszerben zavart okozhat, és okoz is: 0!
Philips izzó: Mindíg megbízható, állandó fényerő, és esetenként akár 5X akkora élettartam, mint egyéb olcsó xenon égők esetében!
És a legfontosabb: Európai minőségi tanusítvány érték az olcsó xenonok esetében sosem jobb mint E13 (ha van egyáltalán). Ez nagyon fontos, mivel jelen pillanatban CSAK a SiemensHID szettekhez tartozó égőfejek teljesítik a 2010-től ELŐÍRT MINIMUM minőségi szintet, ami E24, illetve E26! A leírt értékek komoly műszeres vizsgálatok eredményei!
Mindenki maga dönti el, mennyit szán a maga biztonságára, de egy biztos. Ha erre a xenon szettre esik a választása, az nem fog mondjuk Rijekánál csütörtököt mondani, és nem fogja tönkretenni a motornak a jó drága ECM-jét, sem az autó műszercsopordtját, sem az autórádiót, stb...
Bármi további kérdésetek van, forduljatok hozzám bizalommal! (Akár csak szakmai tanácsért is!)
Nem tudom mennyi kilométer lehet a motorban, de szelepes az biztos! Van minden hengerben 4 db.
Nem hiszem, hogy túlzottan nagy lenne a szelephézag.
Ahogy Maci is mondja, hideged indítás után vannak hangok. Ezek a hangok olyanok, hogyha az ember elkezd fülelni és kicsit ért hozzá vagy pont semmit, akkor kicsit aggodalomra adnak okot. Ez ILYEN! Nem mondom, hogy normális, de nem hiba.
A csavarokat csakis jó minőségű szerszámmal szabad megtámadni.
Imbusz kifordulása után jöhet a 12 szögű fej, ha az is kifordul, akkor a torx. Ahogy tutis is említette.
Ha egy csavar elvenné az ember kedvét, akkor mit szóljon az akinek.....
azt a csavart vagy anyát vagy nem tudom mit nem tudtuk kitekerni ami az első sárvédőn belül van nem kívülről. alig férni hozzá a keréktől és egy tekerésre már átfordult a kulcs rajta..
NAAAAAAAAAAA milyen hozzá állás ez, legalább ránk gonodolhatnál
ilyen ez a moci, piszokul beragasztottak a japók minden csavart, engem is megizzasztott a blokk tartó csavar rendesen mikor a bukógombát raktam fel, már majdnem melegítéssé fajultak a dollgok
nem volt. jövő héten folyt.köv. emelővel. csak qrva messze van tőlem és több ember segítségét is kérnem kell hozzá.. ráadásul most megint azt mondta vki h szelephangja van.. még jó h a 2 év gari alatt direkt 2 szerelővel egyeztettem emiatt: azt mondták semmi baja.. áááááh! nem jó így nőként egyedül ilyen dolgokban... elegem van mindenből! már nem is akarok nyarat sem..
nem tudtuk levenni az első sárvédőt, mert a suzuki ratyi csavarokat tesz a motorba, ami egy fordításra elveszíti a formáját.. ezután már csak kerékkivétellel, de emelőnk nem volt.. nem jutottam egy lépést sem előrébb..
A szervezés teljes terhét megosztanám két valakival, akik beszélnek valamilyen "külföldiül"! (Szállás kutatás aneten, múzeumok jegyfoglalásai, stb,)
Először is, akik komolyan gondolnák,- egy átbeszélős "kocsmatúrát" kellene tartani! Persze, kellő "józanság" kéretik! Ja! Valaki már hányt motorozás közben?
Viszont ami engem érdekelne,az az a tura,amit Oldklu"ajánlott"
van e és mennyi érdeklődő?!
Itt nincs helye sértődésnek, ez egyértelmű. Mindenki a saját pénztárcája szerint választja ki a megvásárolni kívánt terméket. Van akinek ez, van akinek az válik be. Jól tudod, hogy sem a Siemens G.m.b.H., sem másik multinacionális cég nem gyárt utólagosan beépíthető xenon szetteket, mivel nem kockáztatnak meg az országonként változó ide vonatkozó rendeletek áthágását. De: A SiemensHID nevű xenon szettek trafóinak nem egy részét, hanem az EGÉSZ PANELT a Siemens gyártja, az égőfejben található un. Burnert ( a xenon világítótest lelke) pedig a Philips. Drága, professzionális alkatrészekből áll a SiemensHID xenon szett, nem ok nélkül vállal rá a gyártó 3 év garanciát. Előnyei más, olcsóbb szettekkel szemben: (Csak néhány fontosabb példa)
-Meghibásodási ráta: 0,005%
(xenon szett 0-12000Ft: 20% 12001Ft-30000Ft: 5% általános adatok)
-Elektroszmog (nagyfrequenciás rezgőkör által gerjesztett elektromos tér, mely minden környező elektromos rendszerben zavart okozhat, és okoz is: 0!
Philips izzó: Mindíg megbízható, állandó fényerő, és esetenként akár 5X akkora élettartam, mint egyéb olcsó xenon égők esetében!
És a legfontosabb: Európai minőségi tanusítvány érték az olcsó xenonok esetében sosem jobb mint E13 (ha van egyáltalán). Ez nagyon fontos, mivel jelen pillanatban CSAK a SiemensHID szettekhez tartozó égőfejek teljesítik a 2010-től ELŐÍRT MINIMUM minőségi szintet, ami E24, illetve E26! A leírt értékek komoly műszeres vizsgálatok eredményei!
Mindenki maga dönti el, mennyit szán a maga biztonságára, de egy biztos. Ha erre a xenon szettre esik a választása, az nem fog mondjuk Rijekánál csütörtököt mondani, és nem fogja tönkretenni a motornak a jó drága ECM-jét, sem az autó műszercsopordtját, sem az autórádiót, stb...
Bármi további kérdésetek van, forduljatok hozzám bizalommal! (Akár csak szakmai tanácsért is!)
Motoros és baráti üdvözlettel: Klu /www.bi-xenon.hu/ Tel.: 0670/4103063
(Lásd még: Motorrevü 2009. Január)
amúgy 15000-nél járok..
Nem tudom mennyi kilométer lehet a motorban, de szelepes az biztos! Van minden hengerben 4 db.
Nem hiszem, hogy túlzottan nagy lenne a szelephézag.
Ahogy Maci is mondja, hideged indítás után vannak hangok. Ezek a hangok olyanok, hogyha az ember elkezd fülelni és kicsit ért hozzá vagy pont semmit, akkor kicsit aggodalomra adnak okot. Ez ILYEN! Nem mondom, hogy normális, de nem hiba.
A csavarokat csakis jó minőségű szerszámmal szabad megtámadni.
Imbusz kifordulása után jöhet a 12 szögű fej, ha az is kifordul, akkor a torx. Ahogy tutis is említette.
Ha egy csavar elvenné az ember kedvét, akkor mit szóljon az akinek.....
biztos nem lehet szelepes a verda ennyi kilóméterrel, az azért elég durva lenne, de majd jön Gino és kijavit ha mégis
ilyen ez a moci, piszokul beragasztottak a japók minden csavart, engem is megizzasztott a blokk tartó csavar rendesen mikor a bukógombát raktam fel, már majdnem melegítéssé fajultak a dollgok
emelőtök nincs?