Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Bámészkodós-nemsietős túrák engem is érdekelnek !
Az egy jó kis túra lenne, cca.: 6 - 8 motorral. Nem egy igazán rohanós túra lenne, hanem bámészkodós! Van néhány szép szerpentin, amin akár többször is végig lehetne gurulni!
A szervezés teljes terhét megosztanám két valakival, akik beszélnek valamilyen "külföldiül"! (Szállás kutatás aneten, múzeumok jegyfoglalásai, stb,)
Először is, akik komolyan gondolnák,- egy átbeszélős "kocsmatúrát" kellene tartani! Persze, kellő "józanság" kéretik! Ja! Valaki már hányt motorozás közben?
EZ IGAZ!
Viszont ami engem érdekelne,az az a tura,amit Oldklu"ajánlott"
van e és mennyi érdeklődő?!
Igazából ezek nagyon jól hangzanak. De. Mint mondtam, a gagyi kínai xenonokat is gond nélkül használom, ez már a harmadik szett. Ami a másik: én autósban veszem párban olcsóbban, mint amennyiért ti adtok egyet. Nincs ezzel sem gond persze, mindenki azt vesz amit akar, amíg nem én fizetem
Kedves Bear.

Itt nincs helye sértődésnek, ez egyértelmű. Mindenki a saját pénztárcája szerint választja ki a megvásárolni kívánt terméket. Van akinek ez, van akinek az válik be. Jól tudod, hogy sem a Siemens G.m.b.H., sem másik multinacionális cég nem gyárt utólagosan beépíthető xenon szetteket, mivel nem kockáztatnak meg az országonként változó ide vonatkozó rendeletek áthágását. De: A SiemensHID nevű xenon szettek trafóinak nem egy részét, hanem az EGÉSZ PANELT a Siemens gyártja, az égőfejben található un. Burnert ( a xenon világítótest lelke) pedig a Philips. Drága, professzionális alkatrészekből áll a SiemensHID xenon szett, nem ok nélkül vállal rá a gyártó 3 év garanciát. Előnyei más, olcsóbb szettekkel szemben: (Csak néhány fontosabb példa)
-Meghibásodási ráta: 0,005%
(xenon szett 0-12000Ft: 20% 12001Ft-30000Ft: 5% általános adatok)
-Elektroszmog (nagyfrequenciás rezgőkör által gerjesztett elektromos tér, mely minden környező elektromos rendszerben zavart okozhat, és okoz is: 0!
Philips izzó: Mindíg megbízható, állandó fényerő, és esetenként akár 5X akkora élettartam, mint egyéb olcsó xenon égők esetében!
És a legfontosabb: Európai minőségi tanusítvány érték az olcsó xenonok esetében sosem jobb mint E13 (ha van egyáltalán). Ez nagyon fontos, mivel jelen pillanatban CSAK a SiemensHID szettekhez tartozó égőfejek teljesítik a 2010-től ELŐÍRT MINIMUM minőségi szintet, ami E24, illetve E26! A leírt értékek komoly műszeres vizsgálatok eredményei!
Mindenki maga dönti el, mennyit szán a maga biztonságára, de egy biztos. Ha erre a xenon szettre esik a választása, az nem fog mondjuk Rijekánál csütörtököt mondani, és nem fogja tönkretenni a motornak a jó drága ECM-jét, sem az autó műszercsopordtját, sem az autórádiót, stb...
Bármi további kérdésetek van, forduljatok hozzám bizalommal! (Akár csak szakmai tanácsért is!)

Motoros és baráti üdvözlettel: Klu /www.bi-xenon.hu/ Tel.: 0670/4103063
(Lásd még: Motorrevü 2009. Január)
Tavasz jön , a tél +mehet a .......
nem. nem a csavar.. fogalmazzunk úgy h a csavar volt az utolsó csepp a pohárban..
amúgy 15000-nél járok..
itt a tavasz kedd 3-8c
Jó estét !
Hi!

Nem tudom mennyi kilométer lehet a motorban, de szelepes az biztos! Van minden hengerben 4 db.
Nem hiszem, hogy túlzottan nagy lenne a szelephézag.
Ahogy Maci is mondja, hideged indítás után vannak hangok. Ezek a hangok olyanok, hogyha az ember elkezd fülelni és kicsit ért hozzá vagy pont semmit, akkor kicsit aggodalomra adnak okot. Ez ILYEN! Nem mondom, hogy normális, de nem hiba.

A csavarokat csakis jó minőségű szerszámmal szabad megtámadni.
Imbusz kifordulása után jöhet a 12 szögű fej, ha az is kifordul, akkor a torx. Ahogy tutis is említette.

Ha egy csavar elvenné az ember kedvét, akkor mit szóljon az akinek.....
kukimat, tegnap is meg ma is erdő projekt volt kivagyok mint a liba ja és holnap is...
hétfő=interat igaz barim.....
vasárnap nincs meló ,hétfőn sem
van pillangószelepsorom ha kell, de ne kelljen.
azt a csavart vagy anyát vagy nem tudom mit nem tudtuk kitekerni ami az első sárvédőn belül van nem kívülről. alig férni hozzá a keréktől és egy tekerésre már átfordult a kulcs rajta..
nehogy fúróval essetek neki. Sima torx kulccsal ki lehet venni az elnyírtat is. Jól bele kell ütni és akkor tudod tekerni..
basszus irtan neked választ és letünk az éterben, na mindegy ne légy depis és legyen nyár hamar

biztos nem lehet szelepes a verda ennyi kilóméterrel, az azért elég durva lenne, de majd jön Gino és kijavit ha mégis
én nem értek hozzá. mindenkinek elhiszem amit mond. és állítólag utána is van..
nem lehet szelephangja, nyugi. Amit hallasz, az a bemelegedéskor van nem? Közvetlenül az indítás után? Mindegyiknél van egy kis zörej.
rossz a hozzáállásom a kedvedért átteszem örömre.
NAAAAAAAAAAA milyen hozzá állás ez, legalább ránk gonodolhatnál
ilyen ez a moci, piszokul beragasztottak a japók minden csavart, engem is megizzasztott a blokk tartó csavar rendesen mikor a bukógombát raktam fel, már majdnem melegítéssé fajultak a dollgok
nem volt. jövő héten folyt.köv. emelővel. csak qrva messze van tőlem és több ember segítségét is kérnem kell hozzá.. ráadásul most megint azt mondta vki h szelephangja van.. még jó h a 2 év gari alatt direkt 2 szerelővel egyeztettem emiatt: azt mondták semmi baja.. áááááh! nem jó így nőként egyedül ilyen dolgokban... elegem van mindenből! már nem is akarok nyarat sem..
Ez igaz, ha nem jó a szerszám elnyírod vele a fejét, puha az acél. Ki kell fúrni......
emelőtök nincs?
nem tudtuk levenni az első sárvédőt, mert a suzuki ratyi csavarokat tesz a motorba, ami egy fordításra elveszíti a formáját.. ezután már csak kerékkivétellel, de emelőnk nem volt.. nem jutottam egy lépést sem előrébb..