Dear Nopara!
Magadtól is lehet, de azért ha valaki mond valami jót, az sem szégyen! A fiam a Blacknál dolgozott szeptemberig, hát ott hallottam egy és mást! Szerintem kell tanulni! A pályán néha késő,- föleg úgy kiló 80 körül!
Tanulni?
A B-King tesztmotort a Black Motorosoktól elvitte egy nagyarcú újságíró próbára, - nevet most inkább ne,- na, kulcscsont törés lett a vége! Mentem vele, hát csak látszatra kezesbárány, aztán, ha megindul, akkor az ördög is lehet!
Hát tanulni ezért nem árt még egy Bélakirályosnak sem!
Kakucsra a motorozz.hu-sok szervezik, napi 6.000 volt tavaj, de ebben nincs készenléti mentő, ha gáz van, akkor arra várni kell,- eddig nem kellett.
Egy, vagy két csoportban zajlik, elmélet-gyakorlat váltva, egy teljes napon keresztül profi, általában egykori versenyzők vezetésével. Estére elfáradtam rendesen fent is, lent is! technikás pálya de felgyorsulni igazán nem lehet rajta, tanulni ideális!
Szia fndi!
Elküldtem az ülést, hála Neked!
Március közepén lesz egy napos okítás Kakucson! Dűűűtögetést is tanítják ám, mer a gumit ki tetszett ám fizetni, hát mindenütt kéne rajta menni!
Xenonról cikk: Motorrevü januári szám, 65-ös oldal, szakértő a Klucsik!
A GSR-be milyen xenont javasolsz amit megfelelően belehet építeni ? Nekem nem kellene bi-xenon,hogy legyen fénykürt gyorsba !