Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tényleg!

Valakinek tippje, mitől lehet?
Olyan 4000 körül - már mint ford/perc - ha finom gyorsításban vagyok, akkor pillanatnyira megtorpan, ledadog.
Nem mindig, és tényleg csak egy fél másodpercre, de akkor is zavar egy kicsit.

Na azé ne izguljatok nagyon, megoldom a problémát - nem engedem 6000 alá!

Májk
Szeva Hacak!

Én is GS 500 ról ültem át GSR-re és kicsit sem bántam meg, nagyon élvezem.
Amit én is hiányoltam a GS-ben, hogy megpakolva asszonykával már kicsit lomha volt ...
Ami fontos infó lehet számodra, hogy én feleségem nem panaszkodik hátul a GSR-re, de tény: mindketten hamarabb elfáradunk rajta. Az okát nem tudom. Azért egy 2-300 km-es túra egy kávészünettel kényelmesen megy.

Májk
.... én csak annyit mondok

Szevasztok
Te írtad, hogy új motor...

Egyébként meg minden motornak vannak nyűgjei (szerencsére az FZ6-bak viszonlag kevés), csodát egyiktől se várj.
De nem új motorban gondolkozom , recesszióóó van
1-3 éves használt,garázsban tartott,hölgytulajos,sérülésmentes,bevásárlásra használt .....
Csak a tapasztalatok és vélemények érdekelnek.
Na ne hasonlítsunk má össze egy naked bike-ot egy túramotorral mert lehidalok..
Az FZ6-tal meg vagyok elégedve, amire nekem kell, tökéletes. Viszont az csökkentett képességű FZ6 vagy az FZ6 S2 az egy másik kérdés...
Viszont ha most akarnék új 600-as motort venni, akkor tuti CBF-et vennék.
nekem most avn benne majdnem 20 ezer és semmi bajom sincs vele, használom pályán, túrázok vele,
olaj ,olajszürő legvegőszürő, alap dolkokat cseréltem amit igényel
Miért ?

Nem vagy megelégedve az FZ-6 -ttal?
Felejtsd el mindkettőt. CBF, vagy CB.
Köszönöm a gyors válaszokat !
Még egyik járgányt se teszteltem sajnos
Tesztekben mind a kettőt néztem és mivel jókat írtak róluk ezért esett rájuk a választás.
Az FZ 6 mellet a fejidom szól a GSR pedig sokkal újabb konstrukció .
Bár a GS 500 -on se zavart a szél 200-300 km es úton se , de egy hosszabb túrán jól jönne az idom.
Persze. a S-es változaton. Húde gáz volt.
Ja és csak egy kis adat hozzá: fél éven belül 6x volt szervízbe komoly baj miatt, 4.jére blokkcsere is volt!
Szerintem is felejtős az FZ6, vezettem és a GSR sokkal tökösebb! A kinézetéről nem is beszélve. Viszont ha az utas szava a döntő, akkor az FZ6 lesz a befutó, a kapaszkodó jobban kézre esik. De ha a leányzó a GS500-as megoldáshoz van szokva, akkor nem lesz változás a GSR-en, ugyanúgy hátul kell kapaszkodnia, nem oldalt.
Szóval ne engedd, hogy kipróbálja hátul az FZ6-ot és vedd meg a GSR-t!
szia

ültél már fazeren?
olvass el pár tesztet, meglátod az FZ6 mennyire felejtős..
Üdvözletem motorosok !

Új motort szeretnék venni és segítséget szeretnék kérni tőletek.
Két jelölt van : GSR 600 és az FZ 6 (98 lovas )
Döntő többségben két személlyel használom és túl sokat városban:((
Jelenlegi GS 500-at már keveslem,mert gyarló ember vagyok és többet akarok.
Milyenek a tapasztalatok a második sorban ,mert nem akarom kínozni a párom.
Köszönöm ha segítetek.
Tessék aktívabban résztvenni a holdudvaros életben is
szia!
megtaláltam csak nem tudom mennyiért hozák ki? lehet h a póstaköltság drágább mint maga a cucc:(
mármint az intraneten flystar néven vagyok reggelve a motorozzunk fórumon.
www.bazismotor.hu tégelyes, kb húskonzerv nagyságú :)
méhviaszhoz milyen kiszerelésben lehet hozzáférni és hol?
egyébként még nem találkoztunk de a Company-nál az intraneten már fórumoztunk. Rég nem voltam ott mert az RTF-en voltam. Tegn államvizsgáztam. Ott flystar néven.
szappanos vízzel mosni, majd méhviasz
bőrruhát mivel szoktátok impegrálni? van valami olcsóbb alternatíva?
jó estét!
FREE LEECH van