Rendőr Úr! Mikor lesz a GSR klub szezonnyitó túrája?
Ha lehetne én is mennék, Sanyika még nem biztos, a motor még lábadozik.
Vagy inkább parkettázzunk?
ezt a dumát nekem is nyomták még vásárlás előtt hogy kell a fejidom, a fa,,,t kell, meg lehet simán szokn ia szelet,
meg hát kinek mi jön be
az hogy a fazernek meg szar a féke,,,
amugy én azt ajánlom hogy probáld ki mindkét motort, és magadtol rájösz melyik kell, meg melyik tetszik , nem a haverokanak kell megmondani melyiket vedd meg ezért meg azért, én nem is akartam fazert venni, de ráültem kiprobáltam és megvettem,,,
Ez nekem laikusnak is feltűnt hogy a "régebbi" FZ6 hátsó lengőkarja egy darab zártszelvényre hasonlít , valamint az első féket is sokan gyengének érzik.
szemben a GSR tényleg ÚJ konstrukció.
Csak sokan mondják nálam (nem nehéz) tapasztaltabb motorosok:idézem: A Fejidom az kell !
el kell vele járni a klántúrákra, ott mindig meg van oldva a GSR minden problémája egész évre.
Aksi feltöltődik fullra, féktárcsáról lejön a rozsda, fék munkahenger bejáródik, gyertyák kiégnek, a szelepekről leég a rárakódott városi forgalomból adódó korom, és megszokod a menetszelet, ezek után 200 ++ sem fog zavarni a menetszél.
különben meg a két tipusnak néttétek meg csak a hátsó lengőkarját a GSR az egy stabil tag, az fz6 meg olyan mint egy jó szimó
ennyi
nem röhög
anya tanul
Kellene egy kis segítség
tegyél el nékem egy flaskával parkettázni parkettázhatunk, csak szólj időben, ahhoz nem kell a jó idő
Ha lehetne én is mennék, Sanyika még nem biztos, a motor még lábadozik.
Vagy inkább parkettázzunk?
Azóta vettem egy kicsit, csak a kinézete miatt
Szolgálati közlemény: december 1-től a 2009-es GSR-ek ára emelkedni fog! 1 998 000 Ft! ABS-el 2 098 000 Ft!
meg hát kinek mi jön be
az hogy a fazernek meg szar a féke,,,
amugy én azt ajánlom hogy probáld ki mindkét motort, és magadtol rájösz melyik kell, meg melyik tetszik , nem a haverokanak kell megmondani melyiket vedd meg ezért meg azért, én nem is akartam fazert venni, de ráültem kiprobáltam és megvettem,,,
szemben a GSR tényleg ÚJ konstrukció.
Csak sokan mondják nálam (nem nehéz) tapasztaltabb motorosok:idézem: A Fejidom az kell !
Aksi feltöltődik fullra, féktárcsáról lejön a rozsda, fék munkahenger bejáródik, gyertyák kiégnek, a szelepekről leég a rárakódott városi forgalomból adódó korom, és megszokod a menetszelet, ezek után 200 ++ sem fog zavarni a menetszél.
különben meg a két tipusnak néttétek meg csak a hátsó lengőkarját a GSR az egy stabil tag, az fz6 meg olyan mint egy jó szimó
ennyi