Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ŐŐŐŐŐŐŐ
Van egy tippem ,akkor ez nem is dob hanem csak csőőő
jah amugy merree van pontosan a katakizátor?
Nem tudok mit hozzászólni, nem hallottam akkor sem mikor felraktad és most sem.
Lehet, hogy ilyen fiatalon már romlik a hallásod?
Kykee, kérdeznék valamit, de ne röhögj ki..Meg a többiektől is. Ja meg persze Gino testvértől, hátha erre is van frappáns válasza
Úgy érzem hogy a kipufogóm halkabb lett. Meg mostmár kicsit másabb a hangfekvése.. Én hallom rosszul, vagy tényleg így lehet?
Igaz azóta hallom halkabbnak mióta nopara előttem ment a nyitott shark-jával
De mival ha nem hallom félre?
videoknál nézd meg az adatlapomon
Ezt 4 kilométerről hallani
helloo all
Figyuzzatok,nem térnénk ki egy kicsit a kipufogó témára? zavar h jobban hallom a szelet mint a motor hangját.
Nekem a póver kommandó ott van a kormány jobb végén!
Testelést és a csavarozott érintkezőket nézd át. Amúgy ha egy csatlakozó összepattanós, attól még bent a tüskéknél lehet érintkezési "gyengeség".
Szasztok srácok
Nem lehet,hogy van egy 1 bites eltérés a power commanderedbe?
Hájgo
Szerintem ilyet akkor csinál egy GSR ha bele tesznek még riasztót,ezt-azt...
Nekem egyszer sem csinált ilyet
Volt, hogy az elektronika blockolta a 6.ik sebességfokozatot,de ezt a feloldó blockoló block feloldó felóldó feloldotta!
Annak tűnik, de szerintem nem olyan egyszerű, mivel az összes csatlakozó olyan biztonságis, azaz egymásba pattintós. Nem csúszhat szét olyan egyszerűen. Ráadásul nem is mozdítottam semmin, úgy állt le és jött vissza a power..
akkor jó...
Semmi ijedségre nincs ok.
Kint volt a blokk.
Persze, hogy ki lehet.
Valamelyik rendszerhez, hátsó dobhoz van is katalizátort kiváltó csődarab.
Az igazi az, ha rádugnak egy kis elektronikát a lambda szonda csatlakozójára, hogy az ECU ne keresse a szondát és a jeleit.

A gyári dobbal nem sokat ér a katalizátor eltávolítása.
Inkább sport. nyitott doboknál van jelentősége.
Mivel tudom min ment keresztűl a motorod....
Kontakt hiba.
Mivel tudom min ment keresztűl a motorod....
Kezd az akksitól. Érintkezések, csatlakozások, testelések ellenőrzése, meghúzása! Önindítónál is, blokkon is!
Na akkor most vedd elő a tudásod, és mond meg nekem ez mitől van.
Állok a lámpánál, motor pöfög. Egyszercsak elmegy a gyújtás, de úgy hogy mintha kivennéd az aksit. (óra nullázódik) Majd rögtön visszajön. Ráindítok, erre megint elmegy a gyújtás és megint visszajön. Kis időt várok, ráindítok, és megy minden mintha mi se történt volna. Ha jól emlékszem, még a kulcsot is tekergettem próbképp hogy van-e gyújtás, és volt, de amikor indítom, elment a power...
Ötlet?
ki lehet venni a katilazátort ? a "szabályozásokat" nem kell frissiteni ? mennyi volna a növekedés 5-10 LE ?
A kipufogód "félig"nyitott csak....
Vedd ki a katalizátort is, akkor lesz ám durva!

Kipufogó az már a távozási oldal, ott már nem tud belekerülni semmi a motorba, ami esetleg meggyorsítaná a motor kopását.
Morgen
Az egész részt emeld ki, ne csak a végét.
"1000 kilométer alatt 5-6 deciliter. Azt mondták, hogy ez már normális mérték, meghát hajtva is vagyon a kicsike."

Na most melyik motor nincsen hajtva?
Talán a V2-es cruiser/chopper és társai.

Engem úgysem győzől meg a sportszűrő jótékony hatásáról...
"meghát hajtva is nagyon a kicsike"

Nekem sincs a blockban semmi kopás,pedig gyári szűrövel és nyitott dobbal járok
Az olajszint az olajcseréig ugyon ott van peddig 48k lesz benne hamarosan....
Megtaláltam.

"A saját esetemet tudnám elmondani. Jelen adatok nem biztos, hogy másra is alkalmazhatóak:
BMC Racing levegőszűrő kb 3000 kilométerenként tisztítva, a motorban kb 20.000 kilométer után olajfogyasztás 0,4-0,5 liter/1000 km. Szétszedés, ellenőrzés: dugattyúgyűrűk határérték alatt (igaz a dugattyún nem nagyon volt látható, hogy áteresztettek volna a gyűrűk. Az egyik henger éppen kopáshatáron (0,02 mm). Mellékesen ki kellett cserélni a szelepszár szimmeringeket is. Ezután összerakták a blokkot a kopott hengerrel, új gyűrükkel. Olajfogyasztás 4500-5000 kilométerig semmi, utána 1000 kilométer alatt 5-6 deciliter. Azt mondták, hogy ez már normális mérték, meghát hajtva is vagyon a kicsike. Egyik olvtárstól sikerült beszerezni egy 22.000 kilométert futott blokkot reklámáron, ebben szétszedés után teljesen kopásmentes volt. 0 kopás- soha nem volt benne sportszűrő a tulaj elmondása szerint. Hát ennyi a történet."
Igen, így van értelme a szűrőnek is, ha már a kipufogóval "elő van készítve".
Hajrá!