Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mindegy majd kiderül,mindenesetre nyitott kipuff több levegő elméletben bízok, logikusnak tűnik.
Álljunk csak meg!
Egy kipufogó nagyon más, mint egy szívóoldali "beavatkozás".
A nyitott kipuffra is ezt mondták...........
És hopp eddig 6000-nél kapta az elejét most meg 3500nál,hacsak negyed ennyit ér a k&n akkor megérte.Megírom majd.
értem
Erre irtam, hogy amennyi itt a változás (pl. az elömődött levegőszűrő miatt) azt csak fékpadon, felműszerezve látható és talán akkor, mikor a max. teljesítmény határán mérnék.
Te abból nem érzel semmit használat közben.

A kissebb mennyiségeket ne úgy képzeld el, hogy elveszi az üzemanyagot.
Ez a gyakorlatban szinte mérhetetlen különbség. Csak a műszeren látom én is, hogy pl. mm3/h vagy a befecskendezési idő váltoik 1-2 ms-al.
Akkor meg a teljesítmény nem lesz akkora nem?
....kevesebb üzemanyag.
Akkor én nem értem de tényleg. Ha kevesebb a levegő, mit csinál?
Basszus, Gáborom!
Ezt sem érted?
Abból amit leírtam, neked az jön le, hogy kevesebb levegőhöz több benzint fecskendez?
Én nem ezt írtam, olvasd el mégegyszer!
Ki beszél itt "mindenből a gyári" ...stb?
Amiket te említesz, azok a te szavaid!
Ha rám gondoltál, melléfogtál nagyon!

2 db levegőszűrőt hasonlítottunk össze.
Ne hidd. Reggel a titkárnőért rongyolok. Nem tud bejönni

Már előre felkészítettem,hogy elázik
A következtetés. Úgy kell Neked
Én hazaértem eső előtt. De holnap én jövök
A tény!

Ma szarrá áztam
de ha kötekedni akarnék: "a beáramlott levegő mennyiségéhez mérten állandóan arányosan történik a megfelelő mennyiségű benzin befecskendezése"
Tehát kisebb levegőhöz nagyobb benzint fecskendez, akkor csak megnő a fogyasztás nem? Akkor meg ott vagyunk ahonnan elindultunk..
netről idéztem
Szia Nem dadog az te,,,csak alapra csuklasz
Gino,szokott dadogni nekem a motor
Tök mindegy ,hogy milyen szürő van benn,meg stb... az injektor állit mindent
Szerintem is jó a gyári cucc,de szerintem azért vanak a gyáritól jobbak bármiről is beszélünk.Nekem ez a mindenből a gyári,csak úgy nézzen ki mint a gyári,a gyáritól nincs szebb dolog kicsit ingerszegény és apám szavaira hajaz.
De ugye nem vagyunk egyformák.
Jajj, neee...
Ezt te sem hiszed el!

A potenciális vásárló alatt azokat értettem, akik sok-sok pénzért megvesznek minden csili-vili divatos cuccot a motorjuk egyedivé faragásához.
Nekem nem lesz 18-ig egy szűrő a vasban, ezt had tudjam én.
Kevesebb levegő miért okozna szegényebb keveréket?
Dúsabb keveréket okoz, amúgy! De ez karburátoros motoroknál fordulhat elő!
Ma már van légtömegmérő az injektoros autókban, motorokban és a beáramlott levegő mennyiségéhez mérten állandóan arányosan történik a megfelelő mennyiségű benzin befecskendezése!
Nincs teljesítménycsökkenés, az elöbb említett dolgok miatt. (nem lesz szegény a keverék)
Amennyit változik(ha változik) padon, műszerekkel lehetne kimutatni.
Milyen dadogó motorról beszélsz?
Nincs többbletfogyasztás, szintén az elöbb említett okok miatt.

Drága Gábor, ne menjünk ebbe bele, mert ebbe én otthon vagyok és nem akarnám kihasználni az előnyömet!
A potenciális vásárló szervízbe hordja a vasat. Szervízve 18.000-nél cserélik a papírszűrőt.Tehát 18.000-ig van egy kisebb légáteresztésű szűrőd a vasban. A kevesebb levegő szegényebb keveréket eredményez, amitől a motor teljesítménye csökken. A csökkenő teljesítményt nagyobb gázállásokkal lehet kompenzálni, ilyenkor a dadogó motort nagyobb gázokkal üzemeltetjük, így a motor többet fog fogyasztani. Ergó csökken az élettartam.
Akiknek ez szól, azok olyan potenciális közönség, ahol megfizetnek sokmindent.
Ismerem a menetét.

Nem kell megsúgnod, azért is írtam, hogy (a 18-al ellentétben) 12e km után csere!

Javaslom, ne 10e km-enként tisztítsd. Előbb!


ui: A tisztítások számával romlik a szűrő anyaga is, tehát nem egyenesen arányos, hogy akár 400e km-ig jó. Míg a papír szűrő mindig új!

Ne érts félre, nem lebeszélni akarlak. Mindenki azt csinál, amit akar.
(Csak talán több szakmai tapasztalat és háttér van mögöttem, ezért én más szemmel látom ezeket a dolgokat.)
Én azért bízom benne,hogy ki van ez találva rendesen,nem csak 1 olajozott szitáért kérnek 23eFt-ot.