A ruhát illetően azért nehéz tanácsot adni márkát tekintve mert minden darabot föl kell próbálni ahhoz, hogy tudd jó-e vagy sem. A helyedben nem is annyira nevét nézném, mint inkább az anyagát és a komfortját. Textilt csak lélegző - vízhatlan változatban vegyél, kivehető béléssel. Ez a három szempont az, ami meghatározó. A dzseki nyakrésze legyen puhán párnázott, általában kordbársony szerű anyagot használnak. Az nem dörzsöli föl a nyakad hosszútávon sem. Csizmát csak szintén lélegző - vízhatlan anyagból vegyél. Ajánlatom a Sidi vízhatlan változata. Ez bőr felsőrész több ponton protektorozva és cserélhető kopó felületekkel van ellátva. Ha nem akarsz ilyen drágát venni, akkor a fő szempont a vízhatlanság mellett a jó védelem, értsd protektor hegyek, ahol csak lehet. Kesztű szintén zenész. Árakat sajnos fejből nem tudok, de ha akarod egyszer szaladjunk össze és a katalógusban megmutatom neked darabról darabra, hogy melyiket érdemes és melyiket nem megvenni.
Hali Péter,
a sisak témában is hasonló a helyzet, mint a ruhában. Azt gondolom, hogy az arany középút az ha veszel egy márkás sisakot és abból nem az aktuálisan legdrágábbat, hanem mondjuk annak a márkának a közép tartományát célzod meg. Ha így teszel, akkor biztos lehetsz benne, hogy az ár/érték/biztonság tekintetében jól jársz.
Én a Shoei pártján állok. Minden darabot kézzel készítenek japánban. Szerintem ez olyan, mint az Old Spice: ez bizonyíték, nem igéret .
Az enyém Shoei XR 800, ez egy kiválló darab, csendes és szerintem nagyon szép.
A mai elvárások szerint a sisaknak kivehető béléssel kell rendelkeznie a könnyű tisztántartás érdekében, valamint a dupla D gyűrűs csat az elvárható. Az enyém még fix bélésű és normál csatos, de szerintem ettől még tökéletes.
A szentendrei úti Louis nem hivatalos képviselet és kicsit drágább is mint a bécsi. Ha nagy bevásárlást tervezel, akkor inkább menj ki Bécsbe, hidd el jobban jársz. Persze te tudod.
Hello HIDI!
Az a bolt ahol melózom az egy GSM szaküzlet és a felsősor csak az old shcool-ból áll,és szeretik nézni!
Örülök ,hogy megmaradt a szép családi szokásotok,ami a lábadat illeti!
Merre felé szoktad öblögetni a vasad kipufogórendszerét,Kedves UHG-296?Mi itt a Balcsi környékén,bármikor csatlakozzhatsz hozzánk UHH-660!
ÜDV KYKEE!
Érdeklődnék azoktól a GSR-es tulajoktól, akik már vannak abban a szerencsés helyzetben és átestek az 1000 km-es szervízen, hogy milyen olajat vásároltak - ha nem a szervízre bízták - és mekkora mennyiségben. Ár, vásárlás helyszíne (Budapest) se jönne rosszul... Előre is köszönöm mindenkinek!
A szervízkönyvben elvileg 800 km (10500 fordulat), illetve 1600 km után pedig ami a csövön kifér szerepel. Ezek szerint az 1000 km-es szervíz után még nem lehet mindent kipróbálni??
A Louis katalogust nézegetem a neten, meg a shox-ot is.
Ráadásul a munkahelyemhez közel van a shox üzlete, illetve egy másik üzlet is, ahol a louis cuccokat lehet kapni. Nekem a legnagyobb problémám, hogy nem tudom mit vegyek. Milyen márkát ajánlasz pl. sisakban? Autós hasonlattal: nem szeretnék Dáciát venni, hanem inkább Mondeót vagy Volvót. De a sisakokban ruhákban mi a felső középkategória?
HI HIDI!
Imádd csak a retro stuff-okat,mert ilyen is kell és tiszteletben tartom! Ezért vagy TE egyéniség!Nekem is van egy-két retromobilom az üzletemben polcon,meg is csodálják öket!A lábad meg biztos jó is és nem csak a bokádtól a csipődig ér,hogy elérd a földet!
üdv KYKEE!
Péter,
ha pesti vagy, akkor én szivesen adok neked egy Louis katalógust. Abból tudsz választani magadnak megfelelő ruházatot.
Egyébként ha rám hallgatsz, akkor szánsz a dologra annyi fáradságot és időt, hogy kipöfögsz Bécsbe a Louis megastore-ba és felöltözöl tetőtől talpig kevessebb pénzből és igényesebben, mint itthon bárhol.
Csak szólj és adom az ötleteket
HI P.P!
Ne aggodj a GSRnek igen csak kiemel az eleje!Ha megveszed(jól teszed),bejáratás után fruttiz egyet a
gázon és utána győzd becsukni a szádat,mind a meglepetéstől,mind az élménytől amit ez a kütyü tud!
Jó vásárlást és kellemes öblögetést a mocival!
üdv KYKEE!
HI P.P!
Ne aggodj a GSRnek igen csak kiemel az eleje!Ha megveszed(jól teszed),bejáratás után fruttiz egyet a
gázon és utána győzd becsukni a szádat,mind a meglepetéstől,mind az élménytől amit ez a kütyü tud!
Jó vásárlást és kellemes öblögetést a mocival!
üdv KYKEE!
Szia Steve!
Mi Balatonalmádii GSRsek vagyunk!az elözö oldalon olvastam,hogy múltkor erre fele öblögetted a vasat!
Ha legközelebb megint erre járnál akkor jelezd,hogy talizhassunk!a hétvégére tervezünk egy Majki kiruccanást a tóhoz,ha az idő is engedi,meg ha nem jön közbe semmi!ha felkeltette az érdeklödésedet,
akkor elvárjuk hogy csatlakozz! (Ez persze szól az összes GSResnek is akik olvassák eme oldalt!)
Ha jól emlékszem Te szeretnél alakitani egy GSR klánt!?Részünkéről NO PROBLEMO!
Kellemes napot,és belesetmentes öblögetést!
üdv KYKEE!
Köszönöm szépen, hogy elmondtátok a véleményeteket.
Én pontosan tudom, hogy mire fogom használni a motorom: örömmotorozásra, hogy kikapcsoljon, kiszakítson a hétköznapokból, hogy érezzem a szabadság érzését. De ettől függetlenül remélem lesz jópár 2-4 napos hétvége, ahova kocsi helyett ezzel mennék, oda viszont el kell vinni nadrágot, pólót, cipőt, úszócuccot stb. Ezt valahogy meg kell oldani, mindegy hogy tanktáskával vagy a hátsó ülésre(hez) rögzített táskával. Dobozt állandóra nem akarok rárakni, annyi szépérzékem nekem is van.
Tetszeni pedig a GSR-600-as tetszik, méghozzá a piros, a fene az ízlésembe. (amúgy nemcsak a külseje, hanem a motor viselkedéséről írtak is meggyőzőek voltak, pl. a gáz finomabb mint a FZ6-on, mivel eléggé orrnehéz ezért nehezebben emelkedik el az eleje, jó úttartás, stb.)
Az életemet, egészségemet nagyon féltem, ezért a sisakra, ruhára nem fogom sajnálni a pénzt. Mivel azonban az én motoros „karrierem” 1983-96 közé esett (Simson, MZ 150 majd ETZ 250), amikor is -ahogy Ti is írtátok- még nem volt divat a védőruha, így ezekben semmi tapasztalatom, ezért én nem tudom, hogy most milyen sisak, milyen ruha, milyen protektor nyújtja az elfogadható biztonságot. Ha típussal segítetek, akkor az Interneten utána tudok nézni.
A sisaktól a biztonság mellett jó szellőzést, páramentességet és meglehetősen csendes motorozást várom el. A ruhában sem a divat, hanem a biztonság érdekel, de nehéz itt is eligazodni, (pl. azt mondják a corduba ruha beleég az ember bőrébe esésnél), és protektorokból is van több féle.
Sajnos annyira nincs sok időm hogy minden gyár minden termékének leírását elolvassam, így is ráment az egész hétvégém a fórumok, tesztek olvasására, ezért tettem fel ilyen kérdéseket.
Üdv,
P. P.
Ui.: a lábam meg majd leér valahogyan, legfeljebb magas talpú cipőt veszek
hidi!
Itt a XXI. században vannak még karburátoros motorok???
CBF600? Az ilyen, nem?
Szegény Péternek javasoljunk valami korszerűbbet! Meg aztán lehet, hogy le sem érne a lába...
A ruházat talán még kényesebb kérdés, mint a motor mert ott aztán tényleg teljes a káosz. De itt is csak addig amíg nem döntötted el, hogy mire is akarod használni. A bőr ruha nagyobb biztonságot nyújt egy zakózás esetén mert erősebb, mint a textil. Hátránya: 1, drágább mint a textil 2, nem vízálló ( már az elérhető árú darabok) 3, nehéz 4, általában nincs kivehető bélése 5, hidegebb időben nem olyan meleg komfortos mint a textil. A textil ruházatban nagyon nagy a szórás vásárolhatsz gagyit olcsón, ami lehet, hogy tetszetős de nem praktikus, ezek a nylon darabok. Nem lélegeznek és könnyen szakadnak. Ezek a dzsekik általában 50- 70 Euro-s áron kaphatók. Az elfogadható minőségű dzsekik 100-nál kezdődnek és 1000 fölé is elmehetnek. Egy dolgot ne felejts el és nagyon nagyon felhívom a figyelmed: Eszedbe ne jusson motorra ülni motoros ruházat nélkül!!! Tudom, hogy drága és amikor motort veszel amúgy is kicsinálod magad anyagilag, de ezt bele kell számolni az árába, mint a benzint meg a kötelező biztosítást. Én nem ma kezdtem a motorozást és ahogy annak idején sokan mások velem együtt a Czetkás (ugye Steve ) MZ-s időkben rendes ruha nélkül motoroztunk akár télen is. De azok az idők és motorok mások voltak. Sisakban is dömping van, de ha tehted ne vegyél műanyagot. Üveg de inkább karbon szálas a jó. Fontos, hogy elég szorosan álljon a fejeden, de ne szorítson sehol, mert az hosszútávon fájdalommal jár.
Ha még ezen kívül bármilyen kérdésed lenne én szívesen válaszolok akár ebben akár az fz6 topicban.
Üdv: Rece
Szia Péter,
csak helyeselni tudom az előttem leírtakat.
Amit a Steve írt az mind tökéletesen fedi a valóságot, de azt hozzá kell tennem, hogy nekem FZ6N-em van. Ezért a GSR 600 szélvédelméről és rögzítési pontjairól fogalmam sincs. De azt gondolom, hogy ha figyelmesen vagy akár csak felüleltesen megnézed a két motort és még tegyük mellé a kissé gyöngéb ER6 kakasakit , akkor azonnal felmérhető, hogy melyik piaci szegmenst támadták meg a gyártók. A mindenkori vásárlónak elsősorban önmagában kell eldöntenie, hogy mire akarja használni a majdani motorját. Tehát konkrét elképzelés híján elveszel a túlkínálatban. Abban a pillanatban azonban, ahogy letisztult a dolog, már egyáltalán nem zavaros a kép. Hogy melyik márkát vegyed? Ez a személyes véleményem szerint két dolgon múlik: 1. a magadban kialakított mítosz az adott márkával kapcsolatban, 2. melyik márka kereskedő szimpatikusabb és földrajzilag hozzád közelebb eső. Objektíven nézve a dolgot, nem hiszem, hogy műszakilag bármelyik mai japán motor olyan hibákkal küzdene, amiket egy átlag motoros hiányként értékelne. Tehát marad a szimpátia és a külcsíny. Válaszd azt, amelyik jobban tetszik. De a Stevenek igaza van, túrázni sem a GSR600 sem az FZ6 nem alkalmas úgy, hogy elvidd a motoron a fél életedet. Bár a yamahára már kapható hátsó és oldal dobozok kompletten kiváló minőségben de könyörgöm hogy néz ki az a motor agyon dobozolva és föl plexizve???!!!
Szevasz Péter!
Itt vannak a természetesen szubjektív válaszaim:
1.) Vannak a motorhoz, kis szélvédőcskék, amik inkább design elemek, mint tényleges szélvédelmet nyújtó eszközök. Amennyiben neked fontos a szélvédelem, ne vegyél GSR-t. Ez egy vérbeli naked bike, vétek lenne szélvédővel elrondítani! Egyébként egyenes háttal szerintem 130 km/h amit még hosszabb távon bírni lehet a motoron. Ennél nagyobb tempóban egyenes háttal, már csak a legdurvább túramotoron tudsz megmaradni!!!
2.) Bár vannak kiegészítők, azért nyilván messze nem annyi, mint egy olyan típus esetében, ami már 5 vagy több éve fut az utakon pl. Bandit. Hátsó dobozt már láttam a neten GSR-hez. Rém ronda lesz tőle a motor. Nekem típus független gyöngyvászon oldaltáskáim, meg nyeregtáskám van. Egyszer próbáltam felrakni a motoromra de mivel akkor siettem nem ment a dolog. Nem találtam sehol rögzítési pontokat. Azért biztosan fel tudnám rakni ha nagyon akarnám, de ez is mutatja a GSR-t nem felbatyuzott túrázásra találták ki, hanem örömmotorozásra!!! Egyébként az ülés alól 4 gyöngyvászon fület lehet kihajtani, ez az összes rögzítési pont, meg amit még kitalálsz magadnak, pl. hátsó lábtartó!
Én a motort egy pici tanktáskával és hátizsákkal használom!
3.) Nem igazán értem az utolsó kérdésedet. Nekem eddig minden motoromon rezonált a visszapillantó, legfeljebb csak az változott, hogy milyen motor fordulaton kezdett el remegni és mennyire. Na és? Százhúszadlagos kérdés. Amit kell azt így is, úgy is látok benne, a mögöttem haladó rendszámát meg nem szoktam leolvasni.
A GSR esetében engem még semmilyen sebességnél, semmilyen fordulaton nem zavart a tükör rezgése, pedig biztos rezeg!
A kérdéseidből ítélve nem biztos, hogy a te motorod egy GSR. Szerintem sokkal jobban járnál valamilyen fejidomos géppel, amihez szép oldal, meg hátsó dobozokat kaphatsz
Ha túrázni szeretnél inkább, ne vegyél GSR-t! Ha igazi örömmotorozásra vágysz, batyu és utas nélkül, akkor csak GSR-t vegyél!!!!
Bukósisak és ruha ügyben nem tudok mit mondani. Szerintem sisakban 40-50e forinttól, bőrruhában kb. úgy 150-170e-től már igényes jó minőségű példányok vannak. A márka meg teljesen ízlés és divat kérdése.
Üdv
Steve
Remélhetőleg újrakezdő motoros leszek hamarosan. Két motor között vaccillálok, a Suzuki GSR 600-as és a Yamaha FZ6. A Suzuki jobban tetszik, de 3 problémám van vele.
1. aggaszt, hogy nincsen "szélvédő", bár erről már írtatok eleget... (mármint hogy 140-160-ig nem probléma)
2. eléggé kevés a kiegészítő. Táskák, dobozok vannak hozzá? Oldaltáska van?
3. legjobban aggaszt: többen említették a rezonanciát, és hogy ez miatt rosszul rosszul látni a tükörben. Ez mennyire jelent problémát?
Még két általános kérdés: mostanában melyik bukósisak a menő? (biztonság és használhatóság szempontjából)
Milyen ruha? (biztonság, ár szempontjából)
Ha valaki tud egy ki időt szakítani, és válaszol, akkor megköszönöm!
Szia!Ha lehet inkább lebeszéllek a habozásról!!!!!
Minnél elöbb menj be a legközelebbi kereskedöhöz és rendelj egyet!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ne foglalkozz a pénzproblémáddal!nekem is van böven,de még is megvettem és nagyon jól tettem!
Az enyém 10 napos és már benne van 1100 km!nem gyenge a vas,szinte mindent helyettesit ami jó!
A GSR minden bajodat,gondodat kiirtja belöled ahogy bepöccinted a blokkot!utána jöhet bármi,mert lazábban tudod venni az akadályokat!Remélem a döntésedet sokban befolyásoltam!jo vásárlást!üdv
a sisak témában is hasonló a helyzet, mint a ruhában. Azt gondolom, hogy az arany középút az ha veszel egy márkás sisakot és abból nem az aktuálisan legdrágábbat, hanem mondjuk annak a márkának a közép tartományát célzod meg. Ha így teszel, akkor biztos lehetsz benne, hogy az ár/érték/biztonság tekintetében jól jársz.
Én a Shoei pártján állok. Minden darabot kézzel készítenek japánban. Szerintem ez olyan, mint az Old Spice: ez bizonyíték, nem igéret .
Az enyém Shoei XR 800, ez egy kiválló darab, csendes és szerintem nagyon szép.
A mai elvárások szerint a sisaknak kivehető béléssel kell rendelkeznie a könnyű tisztántartás érdekében, valamint a dupla D gyűrűs csat az elvárható. Az enyém még fix bélésű és normál csatos, de szerintem ettől még tökéletes.
A szentendrei úti Louis nem hivatalos képviselet és kicsit drágább is mint a bécsi. Ha nagy bevásárlást tervezel, akkor inkább menj ki Bécsbe, hidd el jobban jársz. Persze te tudod.
Az a bolt ahol melózom az egy GSM szaküzlet és a felsősor csak az old shcool-ból áll,és szeretik nézni!
Örülök ,hogy megmaradt a szép családi szokásotok,ami a lábadat illeti!
Merre felé szoktad öblögetni a vasad kipufogórendszerét,Kedves UHG-296?Mi itt a Balcsi környékén,bármikor csatlakozzhatsz hozzánk UHH-660!
ÜDV KYKEE!
A szervízkönyvben elvileg 800 km (10500 fordulat), illetve 1600 km után pedig ami a csövön kifér szerepel. Ezek szerint az 1000 km-es szervíz után még nem lehet mindent kipróbálni??
A Louis katalogust nézegetem a neten, meg a shox-ot is.
Ráadásul a munkahelyemhez közel van a shox üzlete, illetve egy másik üzlet is, ahol a louis cuccokat lehet kapni. Nekem a legnagyobb problémám, hogy nem tudom mit vegyek. Milyen márkát ajánlasz pl. sisakban? Autós hasonlattal: nem szeretnék Dáciát venni, hanem inkább Mondeót vagy Volvót. De a sisakokban ruhákban mi a felső középkategória?
Üdv,
P.P.
Imádd csak a retro stuff-okat,mert ilyen is kell és tiszteletben tartom! Ezért vagy TE egyéniség!Nekem is van egy-két retromobilom az üzletemben polcon,meg is csodálják öket!A lábad meg biztos jó is és nem csak a bokádtól a csipődig ér,hogy elérd a földet!
üdv KYKEE!
ha pesti vagy, akkor én szivesen adok neked egy Louis katalógust. Abból tudsz választani magadnak megfelelő ruházatot.
Egyébként ha rám hallgatsz, akkor szánsz a dologra annyi fáradságot és időt, hogy kipöfögsz Bécsbe a Louis megastore-ba és felöltözöl tetőtől talpig kevessebb pénzből és igényesebben, mint itthon bárhol.
Csak szólj és adom az ötleteket
Ne aggodj a GSRnek igen csak kiemel az eleje!Ha megveszed(jól teszed),bejáratás után fruttiz egyet a
gázon és utána győzd becsukni a szádat,mind a meglepetéstől,mind az élménytől amit ez a kütyü tud!
Jó vásárlást és kellemes öblögetést a mocival!
üdv KYKEE!
Ne aggodj a GSRnek igen csak kiemel az eleje!Ha megveszed(jól teszed),bejáratás után fruttiz egyet a
gázon és utána győzd becsukni a szádat,mind a meglepetéstől,mind az élménytől amit ez a kütyü tud!
Jó vásárlást és kellemes öblögetést a mocival!
üdv KYKEE!
Mi Balatonalmádii GSRsek vagyunk!az elözö oldalon olvastam,hogy múltkor erre fele öblögetted a vasat!
Ha legközelebb megint erre járnál akkor jelezd,hogy talizhassunk!a hétvégére tervezünk egy Majki kiruccanást a tóhoz,ha az idő is engedi,meg ha nem jön közbe semmi!ha felkeltette az érdeklödésedet,
akkor elvárjuk hogy csatlakozz! (Ez persze szól az összes GSResnek is akik olvassák eme oldalt!)
Ha jól emlékszem Te szeretnél alakitani egy GSR klánt!?Részünkéről NO PROBLEMO!
Kellemes napot,és belesetmentes öblögetést!
üdv KYKEE!
Köszönöm szépen, hogy elmondtátok a véleményeteket.
Én pontosan tudom, hogy mire fogom használni a motorom: örömmotorozásra, hogy kikapcsoljon, kiszakítson a hétköznapokból, hogy érezzem a szabadság érzését. De ettől függetlenül remélem lesz jópár 2-4 napos hétvége, ahova kocsi helyett ezzel mennék, oda viszont el kell vinni nadrágot, pólót, cipőt, úszócuccot stb. Ezt valahogy meg kell oldani, mindegy hogy tanktáskával vagy a hátsó ülésre(hez) rögzített táskával. Dobozt állandóra nem akarok rárakni, annyi szépérzékem nekem is van.
Tetszeni pedig a GSR-600-as tetszik, méghozzá a piros, a fene az ízlésembe. (amúgy nemcsak a külseje, hanem a motor viselkedéséről írtak is meggyőzőek voltak, pl. a gáz finomabb mint a FZ6-on, mivel eléggé orrnehéz ezért nehezebben emelkedik el az eleje, jó úttartás, stb.)
Az életemet, egészségemet nagyon féltem, ezért a sisakra, ruhára nem fogom sajnálni a pénzt. Mivel azonban az én motoros „karrierem” 1983-96 közé esett (Simson, MZ 150 majd ETZ 250), amikor is -ahogy Ti is írtátok- még nem volt divat a védőruha, így ezekben semmi tapasztalatom, ezért én nem tudom, hogy most milyen sisak, milyen ruha, milyen protektor nyújtja az elfogadható biztonságot. Ha típussal segítetek, akkor az Interneten utána tudok nézni.
A sisaktól a biztonság mellett jó szellőzést, páramentességet és meglehetősen csendes motorozást várom el. A ruhában sem a divat, hanem a biztonság érdekel, de nehéz itt is eligazodni, (pl. azt mondják a corduba ruha beleég az ember bőrébe esésnél), és protektorokból is van több féle.
Sajnos annyira nincs sok időm hogy minden gyár minden termékének leírását elolvassam, így is ráment az egész hétvégém a fórumok, tesztek olvasására, ezért tettem fel ilyen kérdéseket.
Üdv,
P. P.
Ui.: a lábam meg majd leér valahogyan, legfeljebb magas talpú cipőt veszek
Itt a XXI. században vannak még karburátoros motorok???
CBF600? Az ilyen, nem?
Szegény Péternek javasoljunk valami korszerűbbet! Meg aztán lehet, hogy le sem érne a lába...
Ha még ezen kívül bármilyen kérdésed lenne én szívesen válaszolok akár ebben akár az fz6 topicban.
Üdv: Rece
Ez a CZ-s évjárat ennyire egy követ fújna??!!
csak helyeselni tudom az előttem leírtakat.
Amit a Steve írt az mind tökéletesen fedi a valóságot, de azt hozzá kell tennem, hogy nekem FZ6N-em van. Ezért a GSR 600 szélvédelméről és rögzítési pontjairól fogalmam sincs. De azt gondolom, hogy ha figyelmesen vagy akár csak felüleltesen megnézed a két motort és még tegyük mellé a kissé gyöngéb ER6 kakasakit , akkor azonnal felmérhető, hogy melyik piaci szegmenst támadták meg a gyártók. A mindenkori vásárlónak elsősorban önmagában kell eldöntenie, hogy mire akarja használni a majdani motorját. Tehát konkrét elképzelés híján elveszel a túlkínálatban. Abban a pillanatban azonban, ahogy letisztult a dolog, már egyáltalán nem zavaros a kép. Hogy melyik márkát vegyed? Ez a személyes véleményem szerint két dolgon múlik: 1. a magadban kialakított mítosz az adott márkával kapcsolatban, 2. melyik márka kereskedő szimpatikusabb és földrajzilag hozzád közelebb eső. Objektíven nézve a dolgot, nem hiszem, hogy műszakilag bármelyik mai japán motor olyan hibákkal küzdene, amiket egy átlag motoros hiányként értékelne. Tehát marad a szimpátia és a külcsíny. Válaszd azt, amelyik jobban tetszik. De a Stevenek igaza van, túrázni sem a GSR600 sem az FZ6 nem alkalmas úgy, hogy elvidd a motoron a fél életedet. Bár a yamahára már kapható hátsó és oldal dobozok kompletten kiváló minőségben de könyörgöm hogy néz ki az a motor agyon dobozolva és föl plexizve???!!!
Itt vannak a természetesen szubjektív válaszaim:
1.) Vannak a motorhoz, kis szélvédőcskék, amik inkább design elemek, mint tényleges szélvédelmet nyújtó eszközök. Amennyiben neked fontos a szélvédelem, ne vegyél GSR-t. Ez egy vérbeli naked bike, vétek lenne szélvédővel elrondítani! Egyébként egyenes háttal szerintem 130 km/h amit még hosszabb távon bírni lehet a motoron. Ennél nagyobb tempóban egyenes háttal, már csak a legdurvább túramotoron tudsz megmaradni!!!
2.) Bár vannak kiegészítők, azért nyilván messze nem annyi, mint egy olyan típus esetében, ami már 5 vagy több éve fut az utakon pl. Bandit. Hátsó dobozt már láttam a neten GSR-hez. Rém ronda lesz tőle a motor. Nekem típus független gyöngyvászon oldaltáskáim, meg nyeregtáskám van. Egyszer próbáltam felrakni a motoromra de mivel akkor siettem nem ment a dolog. Nem találtam sehol rögzítési pontokat. Azért biztosan fel tudnám rakni ha nagyon akarnám, de ez is mutatja a GSR-t nem felbatyuzott túrázásra találták ki, hanem örömmotorozásra!!! Egyébként az ülés alól 4 gyöngyvászon fület lehet kihajtani, ez az összes rögzítési pont, meg amit még kitalálsz magadnak, pl. hátsó lábtartó!
Én a motort egy pici tanktáskával és hátizsákkal használom!
3.) Nem igazán értem az utolsó kérdésedet. Nekem eddig minden motoromon rezonált a visszapillantó, legfeljebb csak az változott, hogy milyen motor fordulaton kezdett el remegni és mennyire. Na és? Százhúszadlagos kérdés. Amit kell azt így is, úgy is látok benne, a mögöttem haladó rendszámát meg nem szoktam leolvasni.
A GSR esetében engem még semmilyen sebességnél, semmilyen fordulaton nem zavart a tükör rezgése, pedig biztos rezeg!
A kérdéseidből ítélve nem biztos, hogy a te motorod egy GSR. Szerintem sokkal jobban járnál valamilyen fejidomos géppel, amihez szép oldal, meg hátsó dobozokat kaphatsz
Ha túrázni szeretnél inkább, ne vegyél GSR-t! Ha igazi örömmotorozásra vágysz, batyu és utas nélkül, akkor csak GSR-t vegyél!!!!
Bukósisak és ruha ügyben nem tudok mit mondani. Szerintem sisakban 40-50e forinttól, bőrruhában kb. úgy 150-170e-től már igényes jó minőségű példányok vannak. A márka meg teljesen ízlés és divat kérdése.
Üdv
Steve
Remélhetőleg újrakezdő motoros leszek hamarosan. Két motor között vaccillálok, a Suzuki GSR 600-as és a Yamaha FZ6. A Suzuki jobban tetszik, de 3 problémám van vele.
1. aggaszt, hogy nincsen "szélvédő", bár erről már írtatok eleget... (mármint hogy 140-160-ig nem probléma)
2. eléggé kevés a kiegészítő. Táskák, dobozok vannak hozzá? Oldaltáska van?
3. legjobban aggaszt: többen említették a rezonanciát, és hogy ez miatt rosszul rosszul látni a tükörben. Ez mennyire jelent problémát?
Még két általános kérdés: mostanában melyik bukósisak a menő? (biztonság és használhatóság szempontjából)
Milyen ruha? (biztonság, ár szempontjából)
Ha valaki tud egy ki időt szakítani, és válaszol, akkor megköszönöm!
Minnél elöbb menj be a legközelebbi kereskedöhöz és rendelj egyet!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ne foglalkozz a pénzproblémáddal!nekem is van böven,de még is megvettem és nagyon jól tettem!
Az enyém 10 napos és már benne van 1100 km!nem gyenge a vas,szinte mindent helyettesit ami jó!
A GSR minden bajodat,gondodat kiirtja belöled ahogy bepöccinted a blokkot!utána jöhet bármi,mert lazábban tudod venni az akadályokat!Remélem a döntésedet sokban befolyásoltam!jo vásárlást!üdv