Én csak a Suzuki Hollósról tudok nyilatkozni, mivel mind a két motoromat náluk szervízeltettem. Elájulva nem vagyok tőlük, főleg mivel drágák, de legalább mindíg lelkiismmeretesen elvégezték amit kellett. Tömören ennyi. Megjegyzem szerintem most náluk is tumultus van...
Mas:
Kinek milyen velemenye/tapasztalata van a szervizekrol?
Ugy nez ki nem tudom 1000-es szervizre oda vinni a gepet, ahol vettem, mert tobb, mint 3 hetre tudnanak adni idopontot, az meg horrorsok.
Sziastok.
Köszönöm a tanácsokat a tanuló motorom egy gs 500 nem éreztem olyan erősnek ezért gondoltam gsr600-ra. De egyenlőre még tanulok nem fogom húzni neki mint állat szeretném rendesen bejáratni összeszokni vele. Egyépként 22 éves 187cm és 100 kiló vagyok úgyhogy nem érzem olyan nagynak méreteimhez képest. Kovács István elküdend nekem a GSR teszteket gt5@enternet.hu címre? Köszi Sziasztok
Nekem is ez az első "nagy" motorom, de én első körben lebeszélnélek az 500-asról. Nem tudom ugyan hány éves vagy, és milyen a temperamentumod az utakon, ha húzd a fülét tipus , akkor semmi féle képpen ne kezdj 600 motorral, mert rövid uton az árokban találod magad!!!
De ha higgadtabb és megfontoltabb vagy, akkor nyugodtan vegyél, 600-ast! Amig bejáratod, és csak 6000 fordzulatig húzod adig nagyon kezes, jól kezelhető,és az 1000 km azért nem csak a motort járatja be hanem a pilótát is. De 8000 fölött megvadul és megy minta állat!
Én is motorválasztáskor néztem az 500-as kategóriákat, de mindenki lebeszélt róla, még a boltban az eladók is!!! Azzal érveltek, hogy 1 hónap után kicsinek fogom találni. És utána árulhatod, és ha sikerül eladnod akkor is bux egy csomót rajta
De ez az én szubjektív véleményem!!!
Minél több embert kérdezz meg, mert nem könnyű döntés!!!
Szevasz GT!
Ha még nem volt nagy motorod, én nem javasolnám a GSR-t. Persze ettől még nyugodtan vehetsz magadnak! Én első nagymotornak valamelyik Japán márka 500-as gépét tartom a legjobbnak. A gyártó már ízlés kérdése.
Én 1200-es Banditról ültem át a GSR-re és bizony az első métereken tudott meglepetéseket okozni a temperamentumával! A Motor Revü tesztben úgy jellemezték a motort, hogy magas fordulaton „hihetetlenül keményen megy”! Nem biztos, hogy egy kezdőmotornak ilyen paraméterekkel kell rendelkeznie. Amúgy ha tudod, mikor hogyan kell húzni a gázt, akkor nagyon kezes tud lenni. Én imádom ezt a típust! Ha konkrét véleményekre vagy kíváncsi, profiktól, akkor elküldöm neked a GSR teszteket (Motor Revü, SuberBike). Azért nézd át az 500-as kínálatot, de ha mégis GSR-t vennél, észnél kell lenned nagyon!
Jó elmélkedést!
Üdv:
Steve
hali. Hétvégén egy szervíz utáni nagy motorozás (Szolnok-Eger-Mátra-Gyöngyös-Szolnok) volt. Egerig 5-8000 -ig forgattam. Fogyasztás 4,8l/100km, ezzel nagyon meg vagyok elégedve. Mostmár a gumi szélei is kezdenek kopni a nagy döntögetésekben Május elsején ha az idő engedi akkor Kunmadaras. Eddigi tapasztalataim alapján nagyon meg vagyok elégedve menettulajdonságaival, teljesítményével és fogyasztásával egyaránt. Csak a bogarak kerülhetnék el a pleximet
Sziasztok. Most tervezem motort venni gsr 600 nagyon tetcik kiváncsi lennék a véleményetekre kezelhetőség szempontjábol mivel ez lesz első nagymotorom lehet hogy kicsit erős is lessz.
hello. Megvolt az ezres szervíz. Olajat vittem (Motul 300V 10W40), gyári olajszűrő (3400Ft), munkadíj (4500Ft) vagyis olaj+7900Ft. Ha nem viszem az olajat akkor 24500Ft összesen.
Hi!
Nemsokára itt van május 1. Ha esetleg van kedvetek közösen lemotorozni Kunmadarasra, akkor csinálhatnánk egy jó kis GSR-es csapatot. Szerintem nagyon megéri lemenni, én biztosan ott leszek!
Várom a véleményeket!
Steve
Motoros majális
2006. május 1. Kunmadaras
VIII. MOTUL Kupa Motoros Gyorsulási Verseny a Kawasaki és az adrenalin támogatásával.
AGV Streetfighter Show Sorozat.
Igényes kiállítások, szabadidős programok, műrepülő show!
Meglepetés: 12.000LE-s Patriot Jet Dragster autó, a volánnál egy hölggyel!!
A motul 300v az versenyolaj. Teljesen felesleges bele. 2 rongyos motorex ugyanolyan jó, mint a 4500-as motul arra a célra amire használjátok. Gondolom egyikötök sem versenyez a motorjával, és nincs megtuningolva egyiksem.
Megvolt ma az olajcsere, 16.100.- ft fizettem mindenért (olaj olajszűrő munkadíj) és nincs itthon a munka lap nem tudom meg mondani milyen olajat tettek bele, de ha jól emlékszem Motul 10w-50 volt.
Mas:
Kinek milyen velemenye/tapasztalata van a szervizekrol?
Ugy nez ki nem tudom 1000-es szervizre oda vinni a gepet, ahol vettem, mert tobb, mint 3 hetre tudnanak adni idopontot, az meg horrorsok.
Köszönöm a tanácsokat a tanuló motorom egy gs 500 nem éreztem olyan erősnek ezért gondoltam gsr600-ra. De egyenlőre még tanulok nem fogom húzni neki mint állat szeretném rendesen bejáratni összeszokni vele. Egyépként 22 éves 187cm és 100 kiló vagyok úgyhogy nem érzem olyan nagynak méreteimhez képest. Kovács István elküdend nekem a GSR teszteket gt5@enternet.hu címre? Köszi Sziasztok
Együtt vettétek a Sznupival?
Nekem is ez az első "nagy" motorom, de én első körben lebeszélnélek az 500-asról. Nem tudom ugyan hány éves vagy, és milyen a temperamentumod az utakon, ha húzd a fülét tipus , akkor semmi féle képpen ne kezdj 600 motorral, mert rövid uton az árokban találod magad!!!
De ha higgadtabb és megfontoltabb vagy, akkor nyugodtan vegyél, 600-ast! Amig bejáratod, és csak 6000 fordzulatig húzod adig nagyon kezes, jól kezelhető,és az 1000 km azért nem csak a motort járatja be hanem a pilótát is. De 8000 fölött megvadul és megy minta állat!
Én is motorválasztáskor néztem az 500-as kategóriákat, de mindenki lebeszélt róla, még a boltban az eladók is!!! Azzal érveltek, hogy 1 hónap után kicsinek fogom találni. És utána árulhatod, és ha sikerül eladnod akkor is bux egy csomót rajta
De ez az én szubjektív véleményem!!!
Minél több embert kérdezz meg, mert nem könnyű döntés!!!
Jó vásárlást!
Ésszel kell kezelni, és akkor kezes nagyon.
Ha még nem volt nagy motorod, én nem javasolnám a GSR-t. Persze ettől még nyugodtan vehetsz magadnak! Én első nagymotornak valamelyik Japán márka 500-as gépét tartom a legjobbnak. A gyártó már ízlés kérdése.
Én 1200-es Banditról ültem át a GSR-re és bizony az első métereken tudott meglepetéseket okozni a temperamentumával! A Motor Revü tesztben úgy jellemezték a motort, hogy magas fordulaton „hihetetlenül keményen megy”! Nem biztos, hogy egy kezdőmotornak ilyen paraméterekkel kell rendelkeznie. Amúgy ha tudod, mikor hogyan kell húzni a gázt, akkor nagyon kezes tud lenni. Én imádom ezt a típust! Ha konkrét véleményekre vagy kíváncsi, profiktól, akkor elküldöm neked a GSR teszteket (Motor Revü, SuberBike). Azért nézd át az 500-as kínálatot, de ha mégis GSR-t vennél, észnél kell lenned nagyon!
Jó elmélkedést!
Üdv:
Steve
Nemsokára itt van május 1. Ha esetleg van kedvetek közösen lemotorozni Kunmadarasra, akkor csinálhatnánk egy jó kis GSR-es csapatot. Szerintem nagyon megéri lemenni, én biztosan ott leszek!
Várom a véleményeket!
Steve
Motoros majális
2006. május 1. Kunmadaras
VIII. MOTUL Kupa Motoros Gyorsulási Verseny a Kawasaki és az adrenalin támogatásával.
AGV Streetfighter Show Sorozat.
Igényes kiállítások, szabadidős programok, műrepülő show!
Meglepetés: 12.000LE-s Patriot Jet Dragster autó, a volánnál egy hölggyel!!
Megvolt ma az olajcsere, 16.100.- ft fizettem mindenért (olaj olajszűrő munkadíj) és nincs itthon a munka lap nem tudom meg mondani milyen olajat tettek bele, de ha jól emlékszem Motul 10w-50 volt.