Egyet értek Steve-vel, én tavaly ősz óta néztem az esélyes vasakat : Yamaha fz6 Honda cb600f és a GSR. Végül azért maradtam a GSR mellett mert az egy teljesen új fejlesztés, na meg a kinézete.......... Ja és az ára!!! Veri a Hondát is meg a Yamahát.
Mentem már a géppel 140-el, és igazából nem volt vészes a menetszél.
A futóműről meg csak annyit, hogy a BP-utak csak az endurók számára jók, a többi motor szenved ezeken a kátyús nyomvályús útnak hívott beton csapáson . Előtte egy Aeroxom volt, aminek olyen kemény volt a futóműve, hogy azon gondolkoztam hol lehet (boxolóknál láttam) fogvédőt venni . A GSR-nél sokkal kevésbé jön ki ez, a nyomvájuktól nagyon féltem, mert a robogót is igencsak elvitte, de a Suzukit nem vezeti el annyira.
Steve légyszives csinálnálj egy fényképet a bukógombáról, és töltsd már fel! Köszi!
Hi T.J!
Egy szupersport motor és naked bike futóműve két külön téma. Az előbbié mindig jóval keményebb lesz, mint az utóbbié. Egyébként a SuperBike GSR tesztjében is komolyan megdicsérték a motor futóművét (az első futómű felkeményítése után), pedig ők aztán mindent lefikáznak, ami nem sportmotor!
A fejidom ízlés kérdése. Én a naked típusú motorokat szeretem, így szóba se jöhet semmilyen fejidom, maximum valami kicsi plexi. Én országúton nemigen szoktam 130-nál jobban haladni, azt meg ki lehet bírni plexi nélkül is. Autópályán meg nemigen szoktam 200 alatt haladni, akkor meg így is, úgy is rá kell feküdni a tankara, ha van fejidom, vagy plexi, ha nincs.
Sok sikert a motorvásárláshoz (nekem mindig Suzukim volt és egyikben sem csalódtam, én biztos nem vennék Yamahát)!
Üdv
Köszi az infot! Azt gondoltam, hogy utcai motor léven ez sem tűri a kátyukat, csak a tesztben említett "lágyabb lett mint a kisgixeré" nem volt viszonyitási alap...
Esetleg info kisplexiről az orrára (ld. "idomtalan" Bandit, FZ6n etc)? Böngésztem az eu-i S lapokat de csak műszerburkolatot láttam eddig.
Igazság szerint nagy gondban vagyok motorvásárlás terén. Bandit volt az első terv, aztán beleszerelmesedtem a kis Fazerbe, de a Y árpolitikája egyre kevésbé szimpi...
Full csupasz bicsajt meg nem akarok venni, mert a mai 600-osokkal is lehet utazótempoban 160-at is menni, ott meg azért van szél.
Hi!
Futómű ügyben. Természetesen egyáltalán nem tolerálja a futómű a gyengeminőségű utakat, főleg mivel a gyári beállítás is közelebb áll a sportoshoz mint a túráshoz. Kifejezetten nem szereti a keresztben felgyűrődött aszfaltot (az M3-as kivezetőn engem rendszeresen a levegőbe dob egy ilyen), az útbordákat, a nyomvályúkat (a hátsó 180-as gumi előszeretettel kúszik oldalra, ha belemész egy ilyenbe), meg semmilyen egyenetlenséget. Ezen nem is kell csodálkozni, hiszen ez a motor nem egy nagytestű túramotor ami kivasalja az úthibákat és még csak nem is terepmotor amivel lazán haladsz át tankcsapda méretű kátyúkon. Az első futómű gyári beállításán amúgy is célszerű keményíteni, mert a tempósabb kanyarokban esetenként behintázik az eleje. Ez 5 perces munkával teljesen megszüntethető. Összességében szerintem nagyon eltalálták a GSR futóművét, de az nem kátyú vadászatra, hanem sokkal inkább kanyargyalázásra született!
Gondolom a többség még bejáratja a paripát, de azért megkérdezem: milyennek találjátok a futóművét? Hgoy birja a magyar utakat? Anno olvastam, hogy nem tul kemény, ergo a mi gyenge útainkat is tolerálja?
A Banditos plexit az egyik motoros haveromtól vettem 5.000.- forintért mivel ő nagyobbat tett a motorjára. Hogy hol vette ...? Ha nagyon kell megkérdezem, úgy tudom kb. 10.000.- volt újonnan.
Az alábbi oldalon láthatjátok mi is várható gyári kiegészítőkből a GSR600-hoz :
http://www.suzuki.de/code/wwwzub1.php?branch=0&GO_x=1&Modell e=GSR+600&zub=1
Fejidom szerintem mindenképpen szükséges lesz aki hosszabb túrákra szeretne elindulni mert én nem lennék alkalmas centernek még egy középiskolás kosárcsapatban sem de nem a ladbaérzékem miatt és mégis le akar kapni a szél 120 felett a gépről Szóval fejidomból jó forgalma lesz a kereskedőknek szerintem
Persze, ez már izlés kérdése. A listából nekem is csak a bukógomba és a karbon kiegészítők amik felkerülnek a motorra. Mással tényleg kár lenne elcsúfítani a gyárilag is dögös formát. Persze a szükség nagy úr, kíváncsi leszek autópályán a tankra hasalva hogy jön majd a szél. A Banditon nagyon jött, ezért egy kis méretű plexit raknom kellett rá. Egyenes háttal ülve szinte semmit sem lehetett érezni belőle, de a tankra hasalva tökéletesen teljesítette a feladatát. Szóval ez itt a nagy kérdés: plexi, vagy nem plexi???
Ja ezeket láttam a motorkiállításon, de igazán nem nyerte el egyik se a tetszésemet. Bukogomba az kell minden képpen, de lesz hozzá bukó cső is. Megvárom milyen lesz a csö, és árban mit fog mutatni annak a fügvénye, hogy melyiket választom.
Van már cső is a vasra, az ár kb 120.000.- lesz de még nem konkrétat nem tudok
Hi!
Máris tőbb kiegészítő kapható GSR-hez. Aki volt a motor kiállításon élőben is láthatta ezeket. A bukógombát mindenkinek javasolnám, az ördög nem alszik...
Kedves István !
A következő listát tudom küldeni a GSR 600-as motorhoz :
Hütőtakaró ( pár) jobb-bal : fekete : 17.000.- Ft
Oldalspoiler : fekete : 60.000.-
Rendszámtartó : fekete : 16.000.-
Lámpamaszk : fekete : 15.000.- Ft.
Első sárvédő carbon : 38.000.-
Kipuf. takaró carbon : 27.000.- Ft / pár
Superbike kormány : 18.300.- Ft
S-bike kormánytartó : 11.700.- Ft / pár
Bukótuskó : 16.000.- Ft. fekete
Szia : Üdv
Markó István
NIVO & J.F.F. Motor Team Kft.
H 8200 Veszprem
Kisto u. 3.
tel: 0036 88 566-270
fax: 0036 88 404-799
E-Mail: suzuki@nivojff.hu
Web: http://www.nivojff.hu
H-P: 9-17, Sz: 9-12
Ma délután megszületett édesgyermekem! Csak mobilomml készült kép van róla (egyenlőre ) de mivel apás szülés volt hát nem tudtam kattintgatás nélkül megállni. Most már csak a jó idő és a MOL által ismét drágábban beszerezhető benzin kell hogy összeszokjunk. Mindenkinek balesetmentes ( de dögös csajokkal teli ) motoroskalandokat kívánok!
Mentem már a géppel 140-el, és igazából nem volt vészes a menetszél.
A futóműről meg csak annyit, hogy a BP-utak csak az endurók számára jók, a többi motor szenved ezeken a kátyús nyomvályús útnak hívott beton csapáson . Előtte egy Aeroxom volt, aminek olyen kemény volt a futóműve, hogy azon gondolkoztam hol lehet (boxolóknál láttam) fogvédőt venni . A GSR-nél sokkal kevésbé jön ki ez, a nyomvájuktól nagyon féltem, mert a robogót is igencsak elvitte, de a Suzukit nem vezeti el annyira.
Steve légyszives csinálnálj egy fényképet a bukógombáról, és töltsd már fel! Köszi!