Ma remek idő volt, gurultam is egy 150 km-t. Nekem még nem lilul a kipufogó, csak besárgult. Gondlom azért nem mert még nem mentem vele egyhuzamba sokat.
Viszont a matt fekete festés a tankon, ott ahol a térdem oda ér, ott elkezdett kifényesedni. Ezért lefóliáztam a tankot, és kapott a vas egy tankpadot is.
Már majdnem 600 km van a gépbe, nem soká olaj csere!!!
Hi!
Szombaton isteni volt a kunhegyesi túra. Az időjárás is kedvező volt, meg a 4-es út minősége is megfelelt az elvárásaimnak. Maga a rendezvény ugyan felejthető volt, azért mégis csak jó volt a kb.200 motorost együtt látni. Sőt még a kiállításon is akadt néhány igazán szép motor. Persze a legfontosabb hogy sikerült nagyjából 350 km-t mennem a géppel, ami végig tökéletesen viselkedett és egyre inkább éreztem rajta, hogy nagyon mutatná már az oroszlán körmeit! A fogyasztás is meglepően alacsonyra sikeredett 5,4 l/100 km. Igaz hogy nagyon öreguras tempóban, nagyrészt 6000-es fordulaton, 110-el. A motorban most 735 km van, úgyhogy közeledik a bejáratás második szakasza, meg az olajcsere, hál’ isten. A kipufogó könyökök viszont meglepő mértékben lilulnak. A levegő-olaj hűtéses Banditomon 7000 km és jó néhány 230 km/h-ás autópályás menet után még szinte semmilyen elszíneződés nem volt látható. Nektek is lilul???
További jó motorozást nektek!
Hi!
Én is köszönöm a meghívást, de szombaton Kunhegyesre megyek, az ottani motoros bulira, vasárnap pedig más, nem motoros elfoglaltságom van.
A kunhegyesi program, ha valaki nem ismerné:
MÁRCIUS 25. (szombat) - MOTORKIÁLLÍTÁS ÉS SZÉPSÉGVERSENY
Helyszín: Kunhegyes, Dózsa György Ált. Iskola
Meghívott vendégeink a dragversenyzők, gépeikkel együtt. Itt minden dragot megnézhetsz, a legújabbakat is.
Amit még láthatsz: Angyal Zoltán "Szemöldök" új streetfighter showja!
Koncert: Blues Company, Dogs és mások...
Te is nevezhetsz délig a helyszínen (a nevezés INGYENES, a díjazás PÉNZES), a következő kategóriákban:
- sport
- chopper
- veterán
- lowrider
- épített
- drag
- streetfighter
Amint látjátok, főleg a "Néked" bagázs tervezi megjelenni vasárnap, ezért is gondoltam, hogy titeket is érdekelne.
Az útvonal még nem konkrét, gyakorlatilag bármi lehet, úgyis az a lényeg, hogy menjünk! Szóval lehet írni ötleteket is (hegyi szerpentinek kizárva - lásd: késői olvadás, bizonytalan útfelület). Péntek délutánig kiderül pontosan a dolog! Semmi durvulásra nem kell számítani, csak egy nagy, közös évkezdő gurulásra kb max. 150-200 km távon. esetleg hosszabban, de ha így lesz, azt megírom.
Ha jönnétek, akkor: Lista bemásol, saját név beír, és gooooooo!
szöveg A csúcs amit futottam a géppel az kb 120 volt (itt olyan 6500 forgott a VAS) amúgy folyamatos tempó az a 110 km/h 6.-ban 6000-es fordulatnál. Ennél a tempónál nincs még különösebben érezhető menetszél. Az xr-1000 sityak meg nagyon jó. Felvenni kicsit szar de ha már fent van kényelmes és jó. Kicsit zajosnak találom, de a zajcsökkentő szett nélkül használom most. Amúgy minden tökéletes rajta, jól szellőzik, nem párásodik. szöveg Türelmesnek lenni??? Ilyen körülmények között? Marha nagy kíhívás ! De megáljuk és nem rántunk oda!
Ja az ülés. Azzal én is hasonlóan jártam, de mivel láttam hogy mi fér (meg mi nem fér) oda ezért úgy határoztam nem szedem le többet
Amúgy megfürdettem a drágaságomat, és most csillog villog a garázsba
Azt nem tudom mikor megyek legközelebb, mert most megint rossz időt jósolnak
reet
Egyetértek azzal amit a bejáratásról írtál! Az olajcseréig tényleg nem ajánlatos gyötörni a gépet! Amúgy pedig megéri türelmesnek lenni, mert később meghálálja a motor! Azért piszok nehéz megállni, hogy ne tekerje rá a gázt az ember.
Sajnos én most nem tudok hétköznap motorozni mert késő délutánig dolgozok. Viszont ha kicsit melegebb lesz reggelente (mi. 6-7 fok), akkor motorral járok majd dolgozni, mint ahogy eddig minden évben. Talán a jövő héttől…
Neked addig is jó motorozást!
Ja, az ülést szedted már le? Nekem az első tépőzárak az istenért nem akarnak visszaragadni…
Steve
Mennyi volt eddig a "csúcssebesség" amit repesztettél vele? Illetve evvel kapcsolatos ami érdekelne hogy mennyire "mellbevágó" a menetszél így idom nélkül? Na meg persze mennyire vált be menet közben a SHOEI kalpag?
Lehet hogy igaza van a könyvnek, de azért maradok csak 6000 körüli max fordulatnál, 800 km után is csak kb 8000 fogom húzni, majd csak olajcsere és min 1200 km után húzom 10000 körülig
Ma is gurultam egy jót, mentem egy kanyart a Pilisben, döntögettem próbálgattam milyen is Meg sikerült jól össze trutymózni, egy csómó vízátfolyáson mentem át
A bejáratást a gépkönyv kicsit másképp tudja. Lehet, hogy neki van igaza?! Tehát, azt írja: 800 km-ig max. 7000, 800-1600 km-ig 10500. Na, és utána ami a csövön kifér. Írás szerint 14000!!!!
A fogyasztást én is 6 liter környékére mértem, kb. úgy 5,8-ra. Azért arra számíts, hogy bejáratás után pl. autópályán, vagy forszírozott menetnél magas fordulatszámon 10 liter fölött fog kajálni! Ami nem egy nagy élmény, de hát valamiből meg kell csinálni azt a 98 LE-t. Nekem már most világos, hogy minden helyzetben többet fog kajálni mint az 1200-es Banditom! Persze aki élvezkedni akar, az fizessen érte!
Jah én is így gondoltam a bejáratást, csak azárt jó hogy más is ezt mondja Amúgy ma megint tekertem bele egy kis km-t Tankolnom is kellet, úgy számoltam olyan 6 liter amit eszik.
Dunaújvárosban voltam, a 6-os úton M0-nál mocskos nagy dugó, úgy mentem a kocsik között mint az 50 Aeroxal
reet
Bejáratás? Igen, az fontos! Első 600 km max. 6500. Következő 600 km max. 10000. Aztán megnézzük mit tud a kicsike!
Javaslom huzamosabb ideig ne használj egy fordulatszámot, főleg az első 600 km-nél, az nem tesz jót neki, viszont a határozott gyorsításokat igényli, persze csak az ajánlott fordulatszámokig!
reet ez nem élő hisz nem hallatszik ahogy a 4 tüdeje zihál
de legalább végre nem csak reklámanyagon látom a finom kék színét ..és már nem is olyan sokat kell aludjak hogy végre én is fényképezhessem a bébimet
Gratula mindenkinek a DRÁGASZÁGOKHOSZ! Én is várandós vagyok már az enyémmel és a hónap végére várom ...méghozzá fiú lesz mert hát a kék az ugyi fijjú. Mire megérkezik talán a tavasz is ide tolja a képét mert az már nagyon időszerű lenne! Utána már csak az első ezrest lesz kicsit nehéz kibírni dehát legalább összeszokunk. Mindenkinek izgalmakkal teli de balesetmentes gurulást!
Hi, reet!
Sajna nem láttam időben, az előző leveled, így nem tudtam reagálni rá. Nekem 190 km-t sikerült ma begyűjtenem és nem is volt olyan hideg. Nagymaros, Zebegény, Rétság, meg össze-vissza mindenfelé a városban.
Üdv
Steve
Hi!
Kösz a gratulációt! (Már ha nekem szántad.)
Kisméretű? Nem tudom. Nyilván sok mindenre nem alkalmas. Pl. felbatyúzott túrázásra, asszony furikáztatására a hátsó ülésen, 300-al nyomulni az autópályán, stb. De nagyon sok mindenre alkalmas, úgymint, igazi örömmotorozásra, városi használatra autók között szlalomozni és még autópályán is megállja a helyét, ha tankrahasalós típusú a pilóta! 4.-ben 207-et tud a GSR (SuperBike teszt)! Ja, és az említett teszt szerint kőkeményen megy a gép!!! Ők már csak tudják. Na én ezért vettem GSR-t! Megjegyzem előtte 1200-es Banditom volt. Azért már nagyon várom a bejáratás végét, mert a GSR-nél 8000 felett kezdődik az élet, az orgazmus pedig 10000 után érkezik!!!!
Üdv:
Steve
Ma remek idő volt, gurultam is egy 150 km-t. Nekem még nem lilul a kipufogó, csak besárgult. Gondlom azért nem mert még nem mentem vele egyhuzamba sokat.
Viszont a matt fekete festés a tankon, ott ahol a térdem oda ér, ott elkezdett kifényesedni. Ezért lefóliáztam a tankot, és kapott a vas egy tankpadot is.
Már majdnem 600 km van a gépbe, nem soká olaj csere!!!