Szasztok
Nem tudná megmondani vki h a mocinak milyen a motorteljesítménye?
Jaa, szentem igaz 2005ös modell ,de eddig a yamaha fz6n a csúcs, ez lehet a legnagyobb konkurense(szentem)
jha, mint látod teljesen más kategória.
kicsit offolok ha már megkérdezted, hát eddig kb én is 200km-nél tartok, de nagyon elégedett vagyok, igen jó ez a gép!!! HIába 900as, olyan mint egy kezesbárány! Nagyon szuper! Könnyű, erős, jó fékek, indul minuszokban is :DDD ! Remélem szezon alatt se lesz gond vele...
A KAWA árban 300e olcsóbb mint a GSR, de ezért le kell mondj 2hengerről és 27 LE-röl. De viszont egy nyomatékosabb, alacsonyabb fordulatszámon dolgozó, könnyebb motorod lesz. Külső megjelenésre a két motor azonos stílusban épült, szakítva a "hagyományos" naked-bike formákkal (CB600F, FZ6, GSF 600) . Én mind a két motort láttam már, szerintem a GSR sokkal erőteljesebb tekintélytparancsolóbb mint a Kawa, de az a vas se roszz!
Ülj rá nézd meg, hogy neked melyik tetszik jobban, és válassz!
Hát igy más. nem tudtam hogy a GSR az soros 4-es.Ha valaki csucsteljitményt akar akkor biztos hogy jobb a soros 4.Azért a kevesebb hengernek is vannak előnyei (pl kevesebb alkatrészből megvan )
Max, hogy szuperal az uj géped, ha egyáltalán tudtál már menni vele ilyen időkben? Én nekem még 200km-t se sikerült menni az enyémmel!
sztem a kettőt nem lehet egy lapon említeni.
GSR nagyon király sor4 GSX-R blokkal van, míg az ER6 egy 2hengeres cucc, ami sztem nagyon nem egy kategória. Hiába ugyanakkora ccm.
SZTEM.
Bár mindkettő nagyon tetszik!!!
Naked párti vok, Hornetet akartam igaz kicsit régebbit, aztán 900RR lett belőle.
De ha lehetőségem adódna sztem újban GSR-t vennék ha ilyen kategóriában keresgélnék. Nagyon tetszik.
A GSel (meg az ER-el) nyilván nem egy kategoria, még ha mindkettő ezek utodjai lesznek.
Igazábol a GS meg az ER eléggé egy kategoria volt.
Szóval miben jobb az ER6 (ha nem forditva gondoltad)
Elfogultság nélkül is mondhatnám de ég és föld....
Ha teheted nézd meg mindkettőt élőben...
A Suzukinál a GS 500-al lehetne egy lapon említeni... viszont annál most jobb sok szempontból..
Az MTV (nem a magyar királyi 1-en ) a zene TV-én adják a gép reklámját! Érdemes megnézni, jó lett, bár igazából nem derül ki hogy itt forgatták nálunk!
Furat x Löket 67,0 x 42,5 mm
Hengerûrtartalom 599,4 köbcentiméter
Sûrítési arány 12,5:1
Teljesítmény 98 LE (72kw) 12000/min-nál
Max. forgatónyomaték 65Nm (6,7 kpm) 9600/min-nál
Keverékképzés Benzin befecskendezéses 38 mm-es szívótorok
Olajmennyiség 3,6 liter
Gyújtás Digitális (tranzisztoros)
Indító rendszer Elektromos
Kenés Nedves olajteknô
Erôátvitel 6 sebességes mechanikus
Primer áttétel 1,926
Végáttétel 3,000
Váz típusa Dupla alumínium bölcsôváz
Villaszög / Utánfutás 25,5 fok / 105 mm
Felfüggesztés elöl 43 mm teleszkópos villák, teljesen állítható rugó-elôfeszítés
Felfüggesztés hátul Központi rugóstag, hidraulikus lengéscsillapítók, tekercsrugók, 7 állásban állítható rugó-elôfeszítés teljesen állítható csillapítás
Kerékabroncs elöl 17M/C x MT3,5 colos, öntött alumínium ötvözet
Kerékabroncs hátul 17M/C x MT5.5 colos, öntött alumínium ötvözet
Fékek elöl 4 dugattyús féknyergek, 310 mm-es dupla tárcsával
Fékek hátul 1 dugattyús 240 mm-es tárcsával
Gumiabroncs elöl 120/70 ZR17 M/C 58W
Gumiabroncs hátul 180/55 ZR17 M/C 73W
Üzemanyagtartály 16,5 liter
Hosszúság 2090 mm
Szélesség 775 mm
Magasság 1075 mm
Tengelytáv 1400 mm
Szabad magasság 130 mm
Ülés magasság 785 mm
Önsúly 183 kg