Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv Rece!
Hát nem irigyellek, az fix. Azért ne aggódj, motorozni viharlámpával is élvezet! Gondolom én...
Meg asztán jönnek még jobb idők is!!!
Milyen volt a pályázás???
nemtok roluk semmit, de nagy a kuss :)
Hali Steve,
én pénteken vettem át a mocimat és hétfőn már türelmetlenül vártam a szervizelést.
De a rá következő másfél hónapban csk két és félezer km jött össze.
Az idén sem hajtottam még szét a bringát.
Jó neked, hogy szombaton balcsizol. Én az idén belecsapok a lecsóba rendesen.
1. belső festés (teljes ház)
2. külső hőszigetelés
3. pince vízszigetelés
Plusz családi nyaralás, egyik gyerek ballagás, barátok vendéglátása külföldről, heti fűnyírás ja és persze két munkahely 6-16-ig, hétfőnként munkakezdés 5-től iskola este nyolcig.
Aztán meg megyek motorozni a farkamra akasztott viharlámpával
Akkor viszont mindjárt más a helyzet! Ebben a megvilágításban már sokkal inkább úgy tűnik, nem tétlenkedtél!
Gratula az új jogsidhoz! Az enyém 1981-es keltezésű, ami persze nem dicsőség, inkább csak a korral jár.
Mit tudsz a többiekről? Eladták a motorjaikat, vagy már nyári szabadságon vannak???
Jó motorozást a hétvégére! Én szombaton körbemotorozom a Balatont.
Azert csak 1000 mert csak aprilis 21 ota van jogsim, elotte csak allt a kicsike :)
Hát már hogyne érdekelne!
Azért, azt nem lehet mondani, hogy szédületes tempóban gyűjtöd a km-eket.
Én most 2300-nál tartok, na nem mintha ez fantasztikus mennyiség lenne...
Mostanában a többség nagy hallgatagságba burkolózik, de ha valaki mégis ide tévedne kíváncsi lennék hány km-nél tart éppen.
Ma voltam 1000-es szervizen. Ez nyilvan senkit sem erdekel, csak ugy irtam :)
Koszi.

Akarok is mocizni :)
Egy újabb GSR teszt.
http://origo.hu/motor/teszt/20060424asuzuki.html
Ala pvető megállapítás a fenti tesztből:
"Eddig annyi derült ki a néhány esetben beszúrt kigyorsítás során, hogy a hatezerig szépen, bársonyosan lépegető motor nyolcezertől átváltozik, előjön belőle - a reklámanyagokon is hangsúlyozott - láncos kutya, és úgy nekiiramodik, mintha csúzliból lőtték volna ki. A fenti kórkép meglehetősen egyértelmű: a GSR menthetetlenül skizofrén, alul egy kellemes barátságos városi cirkáló, 8000 ezer felé pörgetve és tartva pedig őrült ámokfutásra alkalmas szerkezet."
Jó mi!!!
En telefonon kerdeztem allianzt es vmi 16-ot mondtak a teljeskorure, pedig en nem is bp-en lakom, hanem mellette, erdekes...
Hi!
Voltatok Kunmadáron??? Vagy csak én voltam az egyedüli GSR-es ott a pusztában? Megjegyzem egy márkatársat sem láttam. Nekem oda-vissza 350 km Kunmadaras. Az idő fantasztikus volt! Fantasztikusan szar. Mind a 350 km-t szakadó esőben tettem meg. Most legalább kijelenthetem, hogy vízhatlanság tekintetében is jelesre vizsgázott a gépem! Az igazi döbbenet azonban akkor jött, amikor megérkeztem a reptérre. Valami iszonyú embertömeg volt kint! Kb. 6-700 motoros és megszámlálhatatlan autós. Én minden kunmadarasi balhén ott szoktam lenni, de olyan még egyszer sem fordult elő, hogy nem fértem oda a pálya teljes hosszában(!) a védő korláthoz. Ebből következően semmit nem láttam a pályán történtekből. Ettől azért nem kaptam sírógörcsöt, úgyis volt látnivaló a pálya mellett is. Röviden ennyi az élménybeszámoló, ha esetleg érdekelt valakit. Ha nem, akkor is.
Steve
ALLIANZ, teljes körű casco, 300e forint önrésszel: 10.900.-Ft/hó
Casco-t ki/hol/mennyiért kötött? Már aki kötött. Nekem eleg lenne csak lopásra, úgy láttam, hogy ilyet a maicasconál lehet.
Üdv Viru az egyenlőre még kis csapatban!
Itt megtekintheted a gyári lehetőségeket a szélvédelem növelésére :
http://www.spare.suzuki.hu/mc/gsr600/gsr.pdf
A többi GSR tulajnak is ajánlom megtekintésre mert nem csak fejidom hanem más finomság is található itt mint például Yoshimura kémény a kicsit talán gyárilag csöndesre hangolt motorunkra.
Továbbra is balesetmentes jó időt mindenkinek!
Hi Viru!
Gratulálok a motorodhoz! Remélem sok örömed fog telni benne. A plexit én nem igazán hiányolom, mert kb 130-ig kibírom egyenes háttal is, utána viszont tény hogy rá kell feküdni a tankra. A lámpa és a műszerfal viszont ebben a helyzetben tökéletesen eltereli a menetszelet és 200 fölött is a motoron lehet maradni. Ezt más plexi nélküli naked-ről nem igazán lehet elmondani! Azok a kis plexik amiket eddig a típushoz láttam, lényegében úgysem befolyásolnak semmit ha egyenes háttal motorozol. Egy túra plexit meg el sem tudnék képzelni GSR-en!
Steve
szia, gratulálok a géphez sok baleset mentes motorozást és jó időt kívánok.
Sziasztok!
Üdvözlöm a márkatársakat.
Április 12-én hosszas várakozás és álmatlan éjszakák után átvehettem az Amargo-nál ezüst színű GSR600-amat.
Mivel alacsony vagyok, férjemet kértem, hogy vigye haza a motort, ahol még aznap megtörtént az első műtét: le lett ültetve a motorom. Így kb. 5 cm-el alacsonyabb lett és szinte teli talppal leér a lábam.
Ezen kívül bukógombát is kapott.
Amennyire féltem ettől a motorotól, annyira megszerettem. Az első 25 km után már a Pilisben tekeregtünk. A GS500 után csodás érzés volt erre a motorra ülni. Nagyon jók a tapasztalataim, erős és fürge motor, csak a plexi hiányzik 120 fölött.
Kedden 1000-es szerviz

Mindenkinek jó gurulást s jó időt kívánok

Viru
Doc!
A munkalapon a fékkel kapcsolatban csak féktisztítás szerepelt, mégis egyből érezhető volt a változás. Az igaz, hogy nekem sem volt semmi bajom elötte a fékkel.
Sajna úgy néz ki ezen a hétvégén nem nagyon lesz km gyűjtés. Az időjárás nem akarja, itt Pesten tegnap délután is brutális felhőszakadás volt. A végén még veszélybe kerül a hétfői kunmadarasi túrám is.
Jó hétvégét, és jó időt a motorozáshoz!
Steve
Steve!
Köszönöm az elektronikus újságcikkeket!
Már hasonlókat olvastam külföldi internetes elemzésekben és mivel kb egybevágnak így azt hiszem már tudom mit várhatok csak még elképzelni nem tudom.
Meglep hogy a fékhatásod javult szervizelés után! Minek köszönhető ez? Mert engem szinte meglep hogy milyen remekül működik és ez még fokozható? Bár tudom hogy nincs az a fék aminél jobbat ne lehetne kívánni.
Az autósokról meg annyit, hogy Szegeden is hozzák formájukat. Volt aki azon volt felháborodva, hogy egy motor foglalja a parkolót előle! Forgalomban meg persze zavarja őket hogy figyelniük kellene mobilozás tökvakarás sminkelés helyett.. ..bizony nem csak üzemanyagból kell feltankolni hanem szerencséből is bőségesen..
Balesetmentes de izgalmakkal teli motorozást mindenkinek!
Ja, és vigyázzatok nagyon az autósokkal itt a városban. Ugye tavaly egy már kicsinált engem, de úgy látszik idén is pályáznak rám. Mostanáig kétszer akartak fellökni, de eddig szerencsém volt. Mindkét esetben az autós szabálytalankodott. Nagykörúton irányjelző nélküli sávváltás (ezzel nap mint nap találkozok), aztán Szerencs utcára kikanyarodó busz nem ad elsőbbséget (húúú ez meleg volt)!!! Szóval csak óvatosan!!!
Doc!
Elküldtem a teszteket.
Nekem most 1800 km van a járgányba. 1000-es szervíz után nem vettem észre semmi különöset, max. jobban fogott a fékem. Különbség abban van, hogy most már vége a bejáratásnak és nincs fordulatszám limit. Na most már értm miről irtak a tesztekben amikor azt fejtegették "...mint akit makkos puskából lőttek ki...", vagy "...hihetetlenűl keményen megy...". 12000-től valami kegyetlenül elkezd tolni! Na ez változás! Ami még meglepett, hogy két személlyel is igen erőteljesen lehet haladni, vagy előzni, ha pörgeti az ember. Az élmény fokozásához pedig a hang is hozzájárul, mert ugyan alacsonyabb fordulaton nem túl karekteres, de 10000-felet 100% sportmotor hang kényezteti az ember fület, gyári dobbal. Egyre inkább úgy érzem, negyon egyben van a gép!
Steve
István én is szeretném kérni azokat a teszteket mert magamnak úgy sem hiszek ..a docholiday@maffia.hu címre küld lécci! Én még csak 500km-nél járok így még várnom kell a tesztben leírt részek próbálgatására amúgy is Az 1000-es szerviz óta vettél-e észre különbséget a motorod viselkedésében?
Hali Kovács Isti,
mi az emil címed?
Pardi-ban szervizeltettem a Váci úton, bejelentkeztem, pontban időben fogadtak, korrektek voltak, és mint írtam viszonylagosan olcsó volt.
De oda is be kell jelentkezni, most mindenhol sorban állás van azt nem tudom hogy ott mennyit kell várni...............
Full-Gas Budaörsi út?
Nagyon korrektek, nem is drágák szerintem.