köszi az együttérzést.
nekem az uszodából asszem annyi marad, hogy elviszem a gyereket edzésre a héten kétszer na de az is uszoda , vagy nem ???
sajnos a héten el kell kezdenem az előkészületeket a külső hőszigetléshez, így a délutánok foglaltak.
azt hiszem a jun 2-4 közötti zalaegerszegi találkozóig a motort csak akkor fogom látni ha a garázsba megyek valami miatt
már kérdeztem, de asszem nem válaszoltál, hogy van e kedved eljönni.
pénteken reggel indulok, ott találkozok a cimbikkel és megyünk egyet csapatni ausztriába, este aztán dáridó.
Mit is mondhatnék, jobbulást!!! Átérzem a helyzeted!
Azért legalább lesz egy hét szüneted. Az is valami!
Nekem ilyenkor segíteni szokott egy kis uszoda meg némi szaunázás!
Én biztosan szorítanék ra időtt!
olyan mérgesen mééé nézel rá ???
igy már mindjárt más, plexivel én is simán birom a kétszáz körüli tempót kicsit ráhajolva, de nekem annyira nem tetszik plexivel a motorom, hogy nem használom.
Ártani nme árt, enni nem kér, ha nagyobb útra indulok legfeljebb rá dobom.
A festés elkészült, terven felül még az előszoba is belefért.
Két hét múlva folyt. köv. nappali, konyha és tettes társai
úgy fáj mindemen, hogy be sz......ok.
egész hétvégén nyomtam reggeltől estig.
Szevasz Rece!
Látom túlélted a festést! Ez jó hír!
Lehet, hogy meglepő, de tartósan tudtam menni 200 körül. A Banditommal ezt nem tudtam megtenni, mert annyira cibálta a szél a fejem hogy néhány km után már nem tudtam a vezetésre figyelni. Az meg nem túl egészséges ebben a tempóban. Ezért tettem is rá egy kis plexit (lásd ábra). Az is csak akkor működött, ha ráhasaltam a tankra, de a fejem teljesen szélcsendben volt, és nekem az már elég. Ahogy írtam is nem egy leányálom, az igaz, de ki lehet bírni. A GSR-en a lámpa és a műszerfal pont helyettesíti azt a kis plexit. Ránézésre én sem hinném, de hát most már kipróbáltam, úgyhogy tuti a dolog.
Én hétvégén + 2 nap Tihanyban fogom lógatni a lábam! Te még festegetsz egy kicsit???
Üdv
Steve
Hi Steve,
plexi nélkül kétkilót tudtál menni tartósan???
nem gyönge...
én nekem kb 170ig kényelmes egyenes testtartással, utánna már erőteljes gondok vannak.
ráhasalva meg nagyon kényelmetlen ez a bicikli.
Üdv Abdul!
Gratula a gépedhez! Sok-sok balesetmentes és élvezetes km-t kívánok vele!!!
A bejáratásnál nehéz lesz megállni, hogy csak a megadott határig húzd a gázt, de bírd ki!
Bejáratás után mindent meg fog adni a motorod, ami csak szem, száj ingere!!!
Üdv
Steve
Üdv mindenkinek!
Már egy ideje olvasgatom a fórumot és most már biztos vagyok abban, hogy jól döntöttem. Még bejáratós a drága, de már alig várom, hogy kipróbáljam én is egyesben a 100-at!
(A kép nem tudom, hogy hova került, de feltöltöttem az biztos! )
Végigolvasva a hozzászólásokat nagyon sok megerősítést kaptam Tőletek, hogy ez a motor kell nekem! Még sajna nem állok anyagilak a csúcson és nekem is ez lenne az első nagy motorom, tehát sok még a kérdőjel, de ezért a mociért megéri várni. Azt szűrtem le az első km-ek általatok leírt tapasztalataiból, hogy a motor egyaránt alkalmas rövidebb túrázásokra és a "gőzkiengedésre" is... javítsatok ki, ha tévednék
Ma végre ki tudtam próbálni a motorom autópályán. 1-esben max sebesség 100 km/h, 14000-es fordulaton, ezt csak az érdekesség kedvéért néztem.
A Balaton felé délelőtt totál tele volt a pálya, így igazából nem lehetett hasítani. Ami számomra nagyon kellemes meglepetés volt, hogy 5.-ben kb. 160-170-ről valami brutálisan lehet kigyorsítani. Talán még jobban, mint anno az 1200-es Banditommal. Szabályosan állva lehet hagyni a fenti tempóval haladó autókat! Na ez nagyon tetszett!
Délután visszafelé már sokkal szellősebb volt a forgalom. Ez azt eredményezte, hogy Siófoktól Budaörsig 190 és 210 között tudtam haladni. 6.-ban 200-nál pont 11000-et pörög a motor és ami még meglepő volt, 6.-ban 200-ról még határozottan lehet gyorsítani! A végsebességet még nem néztem meg. Az úttartás 200 fölött is tökéletes, mint ha zsinóron húznák. Persze ez egy ilyen motornál már alapkövetelmény. További piros pont jár azért is, hogy 200 fölött a motoron lehet maradni plexi nélkül!! A lámpa és a műszerfal tökéletesen elterelte a levegőt a fejemről ha ráhasaltam a tankra, de csak a fejemről. Tehát nem árt, ha jó fizikumú az ember, mert kapaszkodni azt kell rendesen. Azért ne felejtsük el ez egy naked bike! A Siófok Budaörs távolság azért már határeset kényelmi szempontból, 200-as tempóban, mert a végére totál elzsibbadt a lábam, és a karom is kezdett megfájdulni. Ettől függetlenül nagyon élveztem a dolgot.
A motor fogyasztása már nem volt ennyire szívderítő a fenti tempót tartva. Pontosan nem mértem meg, de hogy sok volt az biztos. Pillanatok alatt tűntek el az üzemanyag szintjelző pálcikái.
Röviden ennyi, és tényleg nagyon igaz az Origós teszt megállapítása: skizofrén ez a GSR!!!!
Jaaa! Majd el feledém! Hungaroring május 28. SU-CSA-MO-TA!
Ha az időjárás is beleegyezik akkor szeretnék ellátogatni erre a hepajra.
Valaki még tervezi a vasárnapja ilyetén eltöltését?
Halidéj!
Látom szépen bővül a GSR600 tulajok tábora! Biztos tudjátok hogy ha a Magyar Suzuki ZRT kereskedelmi partnereitől vásároltatok a motort és jogsitok nincs akkor ők fizetik sőt a Hungaroringen ingyenes vezetéstechnikai tréningen is részt vehet a vásárló. Na most én úgy tudom hogy a vezetéstechnikai tréning akkor is jár ha már van jogsid. Erről érdeklődött már valaki? Én jövőhétre kapok konkrét választ. Szerintem kár lenne kihasználatlanul hagyni ezt a lehetőséget.
Gizmo!
Negatívumok? Alapvető negatívum nincs. Szerintem ízlés kérdése, hogy esetleg valakinek nem tetszik a motoron ez, vagy az. Az egyik visszatérő gumicsont a nyomaték, a másik hogy rendesen pörgetni kell a gépet, hogy tényleg brutál legyen. Szerintem egy 600-as géptől senki ne várjon olyan nyomatékot, amit egy 1000-es vagy 1200-es motor produkál. Akinek meg nem bírja a füle a motor sivítását mondjuk úgy 12000-es fordulaton az nem vegyen 600-as gépet!
Nagyjából ennyi.
Steve
Sziasztok.
Ma végre átvettem kék GSR 600-asomat de mivel a jogsi mg nincs a kezembe nem tudtam még sokat menni vele éppen csak hazahoztam de remélem jövőhét hétvgén már eltudom kezdeni járatni. Hosszú hét lessz de valahogy csak kibírom, aztán kezdem gyüjteni a kilómétereket.
Jó motorozást mindenkinek.
hello mindenki! Én sajnos csak 1500 Km-nél tartok még. Hosszabb útra nem volt időm és időjárásom menni. Városba meg nem szeretetk oda vissza lötyögni. Akivel együtt szoktam motorozni (SV-650s) sajnos elesett. Szerencsére Ő nem de a motor az megsérült. Negatívumot nem tudok mondani, nekem ez tökéletes az elvárásaimnak ebben a kategóriában. Jó lenne egy közös motorozás veletek, remélem előbb-utóbb ez is összejön. Én is most kaptam új jogsit, de csak azért mert betelt a pecsétek helye, pedig 76óta vigyáztam rá (még a rózsaaszín széthajtós) sajna le kellett adnom.
Nekem még sajnos nincs meg a vas, de ha Allah is úgy akarja, belátható időn belül ez már nem így lesz. Szép és jó a motor stb,stb, de én arra lennék kíváncsi, hogy mi az, amivel nem vagytok tökéletesen elégedettek? Szóval mi a tapasztalat? A pozitívokat sejtem, a negatívok érdekelnének, már ha van ilyen.
Hát köszi a jó tanácsot, de ezeken már túl vagyok.
Volt fzr 1000-em, r6-om stb.
A mostani megoldás nyilvánvalóan kompromisszum.
Talán csak kicsit csalódott vagyok a pályanap után, persze az eszemmel tudom, hogy ez volt a jó választás. Nem vagyok versenyző, így a motorommal 99 %-ban közúton közlekedek. Neked nem kell ecsetelnem a választás előnyeit. Nem beszélve a váltás előtti elrontott hétvégéről, ami az utolsó lökést adta a váltáshoz. A párommal nem volt egy felemelő érzés az r6 nyergében túrázni. Mindkettőnknek kínzás volt.
Akkor legalább a pályázást kipipálhatod! Azért azt nem hinném, hogy az R6 tökéletes lenne! Nem csak azért mert én Suzukis vagyok, hanem mert mit fogsz akkor majd mondani a 2007-es, 2008-as, stb. R6-okra??? Lassan gondolkodnod kéne a típusváltáson! Pl. R1. Na?
Én már biztosan maradok a naked kategóriában, de ha kijön majd a GSR 1000, akkor azért gondolkodóba fogok esni...
Addig viszont élvezzük a visító 600-ast, ami azért koránt sem kis élvezet!!!
Munkamentes hétvégét! Vagy ez csak illúzió???
Esetleg, viharlámpa mentes motorozást!!!
A pályázás jól sikerült, de sajnos végkép meggyőzött arról, hogy ez a motor nem pályára született. Kipróbáltam az új r6-ot pályán, hát apám........... több mint jó, tökéletes.
A mindennapokban és kétszeméllyel kiváló de nem pályázni.
Kíváncsi lennék a tiédre, hogy milyen, majd egyszer talán összejön.
Majd meglátom.