Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szép!!! Csak nekem nagyon piros De az a jó hogy mindenkinek más teccik!!!
Szolnokon vásároltam, Rodeo Ride 34. Ez volt az első GSR-600 itt Szolnokon. Nem tudtam ott hagyni. A szervíz: olajat viszem 4600Ft/l, Szűrő gyári ~3500Ft, Utángyártott ~1600Ft, REZSI óradíj 4000Ft/óra. A végéleges összeg majd kiderül..
Ehez mit szóltok? Katalizátor megmentő cucc
link
Gratula Piroskához! Tudható hol vásároltad? Tudod már mibe fog fájni az ezres szervized?
Az kellemes ár volt! Kívánom, hogy soha ne kelljen, munkába állnia...
Hello. Egy motoros ismerősöm intézte, nekem 7500 Ft volt. De a környéken már láttam sokkal többért is!
Gratula a géphez! Jó az a felnicsík, feldobja az összhatást! A gombád honnét való és mennyiért?
Steve
csak sikerült. ennél a motor jobban megy
Na, akkor hol is vannak azok a képek???
Hello Mindenki!
Március elején jutottam a géphez. Nekem nagyon bejön. Nállam Ő a befutó. Most kb 700Km van benne Locsolkodás után szervíz Csak Motul. És itt van 2 kép, mivel még piros nincs is a fórumon.
vigyázni ám a bukógombákkal!
milyen csavar van benne
le van -e könnyítve, hogy az törjön, ne a menetet tépje szét...
sajna mostanában láttam egy két gomba által hazavágott hengerfejet - vázat
Én a Dannyboy-tól vettem bukógombát (DHM) és meg vagyok vele elégedve. 16000 Ft volt a pár és elég erős anyaga van plusz még jól is néz ki attól függetlenül, hogy egyáltalán nem kicsi. LSL-ben én is gondolkodtam, de drágább is nem is néz ki olyan jól és szerintem nem is fog annyit mint ez. Egy két havernek itthon gyári formáról esztergált gomba van fent szerintem ezek is jók és főleg olcsók. Az LSL-nél is már a márkáért kell fizetni szerintem.....
A bukógomba témához azért annyit hozzászólnék, hogy Tomiboy gombái sztem jobb minőségűek, mint a nagy LSL, ami az előző motoromon volt nem olcsóé, és csúszáskor nagy sza.rt se csinált, annyira pici. Ugyanez a valtermoto is. nem véletlen, hogy az új gépemre is tőle rendelek majd. Attól mert olcsóbb, még nem szarabb, sőt!
Arat is irhatnal, ugyis mindenkinek az lesz az elso kerdese.
Valamint, hogy hogyan lehet hozzajutni, mert pl. engem erdekelne.
En pl. szarok a minoseget tanusito papirra, mert tudom mennyit er :)
Koszi.
Hi!
1. Én nem minősítettem a gombádat!
2. Mindenki olyan alkatrészeket tesz a motorjára amilyet akar.
3. Én azonban ezután is csak olyan alkatrészt teszek az enyémre, ami vagy gyári, vagy minőségi tanusítvánnyal rendelkezik.
4. A döntés mindenkinek a józan belátására van bízva...
Steve
THX a fotokat Steve, nem is olyan vészesen lesz tőle csúnya motor
Én hétfőn viszem a szervízbe a drágaságot, akkor majd én is beszámolok hogy mi mennyi volt.
Doc kössza videjót, majd megnézem,csak kicsit nagy a terjedelme.
Azért megnézném mitől tud többet ez a TÜV-ös gombesz, mint az enyém. Attól, hogy a másik olcsó, és nincs hozzá minősítés még nem szar. A TÜV bizonylatot sem úgy kapja a gomba, hogy odavisznek 1 mocit, amire a gyártó felszerelte a gombát, és utána bemutat a tesztpilóta 1 esést vele. A bizonylattól még lehet silány a minősége. Ez azt bizonyítja, hogy a gyártó nem szegény, és van pénze 1 ilyen papirra.
Nagyon szivesen elmagyarázom élőben milyen anyagokból és hogyan készül a gombám, és milyen szempontok alapján történik az anyagválasztás és a tervezés.
Szevasztok!
Meg volt az 1000-es szervizem. Eddig a motor úgy működött, mint a Doxa óra, pontosan és precízen, minden fennakadás nélkül!
A szerviz költsége a Suzuki Hollósnál: 30.984.-Ft (576.- láncspray, 16.416.- Castrol R4 10W50, 600.- féktisztító, 3.024.- olajszűrő, 10.368.- munkadíj).
Reet! Itt vannak a képek a bukógombáról. Javaslom, hogy csak TÜV minősítettet vegyél, nem éri meg túl olcsóval kísérletezni! Otthon csak akkor rakd fel, ha van nyomatékkulcsod. A meghúzási nyomaték 35-40 Nm, és csavarrögzítőt is kell használni! Kívánom nektek is, hogy soha ne kelljen teljesítenie a feladatát!!!!!!!!!!!!!
Délután a szervizből hazafelé szarrá áztam, de hát azt mondják akkor kell motorozni amikor „jólesik”!
Steve
reet!
A linket kifejezetten néked ajánlom bár szerintem mindenkinek érdekes lehet.
http://www.motorinfo.hu/news.php?nid=4057
Bár lehet láttátok már de aki nem érdemes megnézni még a videót is mert sok minden érthetőbbé válik mint például az hogy miért nincs például Romániában gyáruk.
Szia Doc!

Előszőr is: vazzeg...
Már múlóban volt az SV-mániám...

Reális válsztás lenne, tény. Ultimate V2 blokk a TL-ből, mindenhol húz.
És alsó idommal tényleg gyönyörű (bár az majd" minden fejidomos nakedhoz rendelhető: Bandithoz, Fazerhez biztosan).

Na, nem offolok tovább, köszönöm mind2töknek a válaszokat.

Kellemes motoros időt, széles útakat és élvezetes kanyarokat!
Segítsen már valaki az eltévedt kollégának, a kawa telószár méret ügyében!!!!!
reet!
Holnap remélem lesz fotó a gombáról, akkor maj felrakom ide.
Még érdekes választás lehet számodra egy SV650S-es is ám. Ára jobb és egy V2-es feeling sem elhanyagolható. Valamint ha néked az idom lényeges a fejidom ugye alap és kérhetsz hozzá teljes idomot is.
A GSR600 viszont egy új út a naked motorok közt. Gyönyörű! Ezt ma (is) bizonyította jópár körbeálló nézelődő és a nem kevés fotoaparát ami memóriakártyájára rögzítette a kicsit útporos drágámat. Nem csak menettulajdonságai remekek hanem mint elemzők írták : A vér nem válik vízzé! Szóval ez mégis csak egy kis gixxer!
Na most légy okos!
Ok, köszi még1x. Mérlegem a dolgot 1000rel.

Hétvégén me"ek üléspróbára...