érdekes dolog erz egyébként. A kocsimban cseréltem olajat, szűrőt, pollenszűrőt otthon. A teljes költség 16.000. Volkswagen szervíz: 60.000. Nem márkaszervíz: 25-30 közt.
És a Castrol Edge olaja ment bele, ami nem olcsó.......
Ha a motort számolom: szűrő 2000, olaj: Act: 9100. Racing: 12.000. Tehát még az olcsóbb szervíznél is beljebb vagyok 5 ropival, a sajátomnál meg 11-el.....
Na tehát még1szer. www.suzuki-interat.hu
Itt helyben csinálták 18 Ft-ért ami úgy jött össze hogy:
1 Csatrol ACT EVO Bike 4 T X-tra 4 L 12048
2 Szűrő 3098
3 meló 1/2 óra 3240
Kuplung nélkül váltok simán dehát keréken azért más
Nah majd igyekszem.
Köszi és mégegyszer elismerésem , az tudja csak milyen nehéz is ez aki próbálgatja több kevesebb sikerrel.
Nekem sem ment elsőre!A ricardo neve alatt lévő videón váltok először!
Csináld azt hogy úgy gyakorlod a váltást kuplung nélkül mintha fent lenne az első kerék!Fontos a gyors váltás!Nem tesz jót a blocknak ha kerón tilt le!Gyakorolj és vigyázz magadra!Menni fog,csak ne parázz!
szia
A kettőben való felváltás nekem is megy de csak addig tudok menni amíg le nem tilt, gondolom kuplung nélkül váltassz.
Én nem merek váltani egyszer próbáltam de lerakta az elejét. Szerintem nem tartottam eléggé holtponton
És a Castrol Edge olaja ment bele, ami nem olcsó.......
Ha a motort számolom: szűrő 2000, olaj: Act: 9100. Racing: 12.000. Tehát még az olcsóbb szervíznél is beljebb vagyok 5 ropival, a sajátomnál meg 11-el.....
Bocsi a folytás miatt, jobbat nem tudok
www.suzuki-interat.hu
Itt helyben csinálták 18 Ft-ért ami úgy jött össze hogy:
1 Csatrol ACT EVO Bike 4 T X-tra 4 L 12048
2 Szűrő 3098
3 meló 1/2 óra 3240
Én most voltam 1000 sen. 9000.- Ebbe benne volt az olaj szűrő. Én vittem az olajat. az olajban tudok segíteni ha gondolod.
Ginó köszi ! 8.400.- ból kijött a szervíz. Az olajat én vittem.
Köszi......
Tecsós vagy ósános olaj és utángyártott olajszűrő?
Te tudod....
fndi, hol 18?
szia
Nah majd igyekszem.
Köszi és mégegyszer elismerésem , az tudja csak milyen nehéz is ez aki próbálgatja több kevesebb sikerrel.
Csináld azt hogy úgy gyakorlod a váltást kuplung nélkül mintha fent lenne az első kerék!Fontos a gyors váltás!Nem tesz jót a blocknak ha kerón tilt le!Gyakorolj és vigyázz magadra!Menni fog,csak ne parázz!
A kettőben való felváltás nekem is megy de csak addig tudok menni amíg le nem tilt, gondolom kuplung nélkül váltassz.
Én nem merek váltani egyszer próbáltam de lerakta az elejét. Szerintem nem tartottam eléggé holtponton
Kettőben veszem fel és 5ig elváltok!
köszi