Benne vannak a pálya finanszírozásába!Hozatnak lapát helyett markolót és jó munkás embereket!Azt is igéték, hogy egy évig minden pályázónak állják az olajat és a gumit előre hátra! Ez aztán a cég!
Bammeg hallottátok? megnyílt egy olcsó és még majden hogy ingyenes motorszervíz!Nagyker ár felénél olcsóbban motorolajok!Nyitási akció:ajándék utcai gumiszett! ! !
Nyitva non-stop,Bésci út 1-100
ja. Gyilkolom a gépet
A 4000km nagy része Mátra, Mecsek, van benne egy Hungaroring, és egy Balaton körtúra. A szélein kezd a minta kopni. De azért akarom cserélni, mert pályáni is szeretnék, és arra nem jó.
Akárki akármit mondd én a Metzeler racetac-re szavazok,nálam az bizonyított,még télen is!kb 6000 mentem el vele!Hamar melehszik jól tapad és lassan hűl ki!Minden gumit kipróbáltam már (dunlop,michelin,pirelli,metzeler,durex),de nem véletlenül a motorgumik királya a metzeler!Meg olyan jó is mint a hogy hangzik!Ez rám is igaz Finkezeller=Metzeler
Kicsi thebear,mit puszilkodsz,még változatlanul a csajokat favorizálom,tudod pici olajkályhám
Nos, a gyári BT 014 -es 9000 km után jön le a motorról. Ebben semmi kímélés nincs!
Szeretek jókat gyorsulni, valamint benne van ~60 Hring kör. (ahol szintén nem a gumi kímélése a cél)
Még mindig van rajta kb. 1.5 mm mélység, de én már nem hagyom fent ennyinél.
(thebear saját elmondása szerint kb. fele ennyi km-et megy el vele, mert neki ABS-es a motorja és nagyon durván megy )
Vágott slick guminál is van sok féle márka és típus!
Utcára és időnként pályára a K2-est érdemes használni. (médium)
A nagyon puha értelemszerűen hamarabb kopik, de addig meg jobban is tapad.
A kemény pedig nem melegszik fel utcai tempónál.
Szóval a médium slick van közel azonos tulajdonsággal, mint az utcai gumi. Azaz hamar felmelegszik és nem hűl ki gyorsan. (még ez is hamarabb melegszik fel az utcai guminál....ami nem hátrány)
Egyébként egy vágott slick-el el lehet menni 7000 km körül!
(thebear biztos kevesebbet menne el vele, mert neki ABS-es a motorja és nagyon durván megy )
Én szerettem a BT-14 közúton Szenteendre-Visegrád közöttt a hegyi részen kiraktam peremig... soha meg nem csúszott, ha elég meleg volt, nem úgy mint a conti road attac, ugyan azon az úton van még kb 7-8 mili majrécsik, és már így is rakta ki a a seggét. De ezzel a gumival 12e kilómétert is el tok menni úgy hogy a közepe nem szopódik annyira....... valamit valamiért
Szerintem ha valaki sokat használja a motorját "normális közúti közlekedésre" ne vegyen túl lágy gunit a motorjára, mert olyan kocka lesz 3e kilóméter után hogy a kanyarba nem tudja majd berugdosni se a motort.... de egy előnye lesz, nem kell sztenderre állítanod a motorodat megáll a saját lábán
A másik meg aki pályázik annak kell a jó guni. Erre a motorra idális a versenyzők által levetett slick vagy versenygumi... De ha valaki annyira szerelmes a pályamotorozásba, annak a helyébe én tartanék két garnitúra gumit, egyet a pályára egyett meg az közútra. És amikor tudom, hogy megyek másnap pályázni elmennék a "sufnituningosocsógumiszerelőhöz" felrakatom vele a pályagumit, és másnap meg visszacseréléném.
na elmegyek addíg enni,szőrhonya van,de megborotváltam.
igen kell csináltatnunk egy másik pályát!
azé jó volt. de szerintem elfelejthetjük azt a helyet,a történtek után.
Nyitva non-stop,Bésci út 1-100
A 4000km nagy része Mátra, Mecsek, van benne egy Hungaroring, és egy Balaton körtúra. A szélein kezd a minta kopni. De azért akarom cserélni, mert pályáni is szeretnék, és arra nem jó.
R:I:P: Zénó,kár hogy Ő már ezt nem nézheti meg!
Láttad,a Z6-al végig mögötted vótam.... pedig nem sportgumi....
Kicsi thebear,mit puszilkodsz,még változatlanul a csajokat favorizálom,tudod pici olajkályhám
Neked eszi az oljatot a kutyuli,Nferi? Nekem egy csepp nem tünt el belőle,őegig aztán volt pálya meg az amikor nincs a földön az elsőkerék
én csak metzelert teszek a gépre,eddíg a Z6 volt (sport-túra),de asszem váltok valami sport gumira...
Nos, a gyári BT 014 -es 9000 km után jön le a motorról. Ebben semmi kímélés nincs!
Szeretek jókat gyorsulni, valamint benne van ~60 Hring kör. (ahol szintén nem a gumi kímélése a cél)
Még mindig van rajta kb. 1.5 mm mélység, de én már nem hagyom fent ennyinél.
(thebear saját elmondása szerint kb. fele ennyi km-et megy el vele, mert neki ABS-es a motorja és nagyon durván megy )
Vágott slick guminál is van sok féle márka és típus!
Utcára és időnként pályára a K2-est érdemes használni. (médium)
A nagyon puha értelemszerűen hamarabb kopik, de addig meg jobban is tapad.
A kemény pedig nem melegszik fel utcai tempónál.
Szóval a médium slick van közel azonos tulajdonsággal, mint az utcai gumi. Azaz hamar felmelegszik és nem hűl ki gyorsan. (még ez is hamarabb melegszik fel az utcai guminál....ami nem hátrány)
Egyébként egy vágott slick-el el lehet menni 7000 km körül!
(thebear biztos kevesebbet menne el vele, mert neki ABS-es a motorja és nagyon durván megy )
A másik meg aki pályázik annak kell a jó guni. Erre a motorra idális a versenyzők által levetett slick vagy versenygumi... De ha valaki annyira szerelmes a pályamotorozásba, annak a helyébe én tartanék két garnitúra gumit, egyet a pályára egyett meg az közútra. És amikor tudom, hogy megyek másnap pályázni elmennék a "sufnituningosocsógumiszerelőhöz" felrakatom vele a pályagumit, és másnap meg visszacseréléném.
De ez csak az én véleményem