Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

jóóó étvágyat én is megyek ennja
Benne vannak a pálya finanszírozásába!Hozatnak lapát helyett markolót és jó munkás embereket!Azt is igéték, hogy egy évig minden pályázónak állják az olajat és a gumit előre hátra! Ez aztán a cég!
minnyjáá híívom!
keresd meg őket....ha beszállnak akkor 2 lapátot hozzál.

na elmegyek addíg enni,szőrhonya van,de megborotváltam.
Ezt az új motorszervízt is meg kellene kérnünk szponzornak
délután szerezz lapátot,én viszek cementet. valahol őskü környékére gondoltam.oda csináljunk 1et.
cshe 2-t nézték? ?
igen kell csináltatnunk egy másik pályát!
szerintem más műsort néztek....
azé jó volt. de szerintem elfelejthetjük azt a helyet,a történtek után.
..ott kameráztak a mobiljukkal egy motoros csapat és azok mondták,hogy megyünk mint gépállat!
csak akkor drágább,ha magadnak csinálod.
Bammeg hallottátok? megnyílt egy olcsó és még majden hogy ingyenes motorszervíz!Nagyker ár felénél olcsóbban motorolajok!Nyitási akció:ajándék utcai gumiszett! ! !
Nyitva non-stop,Bésci út 1-100
mit hallott mónyika?
ja. Gyilkolom a gépet
A 4000km nagy része Mátra, Mecsek, van benne egy Hungaroring, és egy Balaton körtúra. A szélein kezd a minta kopni. De azért akarom cserélni, mert pályáni is szeretnék, és arra nem jó.
Láttam hááá,jól mentünk,ezt többen is megjegyezték az álló motorosok között!Monyika hallotta is!
R:I:P: Zénó,kár hogy Ő már ezt nem nézheti meg!
jajaja. Metzeler forevőőőő....
Láttad,a Z6-al végig mögötted vótam.... pedig nem sportgumi....
téééleg,mekkora egy pöcst vagyok!El is felejtettem,hogy a Motorszerelők koronázatlan királynője megaszonta eztet!
Akárki akármit mondd én a Metzeler racetac-re szavazok,nálam az bizonyított,még télen is!kb 6000 mentem el vele!Hamar melehszik jól tapad és lassan hűl ki!Minden gumit kipróbáltam már (dunlop,michelin,pirelli,metzeler,durex),de nem véletlenül a motorgumik királya a metzeler!Meg olyan jó is mint a hogy hangzik!Ez rám is igaz Finkezeller=Metzeler




Kicsi thebear,mit puszilkodsz,még változatlanul a csajokat favorizálom,tudod pici olajkályhám
Sziasztok! Segítsetek nekem. fejidomot keresek gsr-re.A gyárinak az árát sokallom, viszont az lenne a legjobb. Van vmi ötletetek?
pont azért nem eszi.megmondta maci is: mer akkó nem ér bele az olajba a dugattyú....
Szevasztok!
Neked eszi az oljatot a kutyuli,Nferi? Nekem egy csepp nem tünt el belőle,őegig aztán volt pálya meg az amikor nincs a földön az elsőkerék
a contiról nekem is rosszakat mondtak.
én csak metzelert teszek a gépre,eddíg a Z6 volt (sport-túra),de asszem váltok valami sport gumira...
Szia fndi!

Nos, a gyári BT 014 -es 9000 km után jön le a motorról. Ebben semmi kímélés nincs!
Szeretek jókat gyorsulni, valamint benne van ~60 Hring kör. (ahol szintén nem a gumi kímélése a cél)
Még mindig van rajta kb. 1.5 mm mélység, de én már nem hagyom fent ennyinél.
(thebear saját elmondása szerint kb. fele ennyi km-et megy el vele, mert neki ABS-es a motorja és nagyon durván megy )
Vágott slick guminál is van sok féle márka és típus!
Utcára és időnként pályára a K2-est érdemes használni. (médium)
A nagyon puha értelemszerűen hamarabb kopik, de addig meg jobban is tapad.
A kemény pedig nem melegszik fel utcai tempónál.

Szóval a médium slick van közel azonos tulajdonsággal, mint az utcai gumi. Azaz hamar felmelegszik és nem hűl ki gyorsan. (még ez is hamarabb melegszik fel az utcai guminál....ami nem hátrány)

Egyébként egy vágott slick-el el lehet menni 7000 km körül!
(thebear biztos kevesebbet menne el vele, mert neki ABS-es a motorja és nagyon durván megy )

Én szerettem a BT-14 közúton Szenteendre-Visegrád közöttt a hegyi részen kiraktam peremig... soha meg nem csúszott, ha elég meleg volt, nem úgy mint a conti road attac, ugyan azon az úton van még kb 7-8 mili majrécsik, és már így is rakta ki a a seggét. De ezzel a gumival 12e kilómétert is el tok menni úgy hogy a közepe nem szopódik annyira....... valamit valamiért
Szerintem ha valaki sokat használja a motorját "normális közúti közlekedésre" ne vegyen túl lágy gunit a motorjára, mert olyan kocka lesz 3e kilóméter után hogy a kanyarba nem tudja majd berugdosni se a motort.... de egy előnye lesz, nem kell sztenderre állítanod a motorodat megáll a saját lábán

A másik meg aki pályázik annak kell a jó guni. Erre a motorra idális a versenyzők által levetett slick vagy versenygumi... De ha valaki annyira szerelmes a pályamotorozásba, annak a helyébe én tartanék két garnitúra gumit, egyet a pályára egyett meg az közútra. És amikor tudom, hogy megyek másnap pályázni elmennék a "sufnituningosocsógumiszerelőhöz" felrakatom vele a pályagumit, és másnap meg visszacseréléném.

De ez csak az én véleményem