Ja hallottam olyan bukógombárol ,hogy olyan erős volt hogy semmi baja nem lett, de kitört a blokkból(egy darab). Ugymeg nagyobb volt a kár mint gomba nélkül esett volna.
Idomos motorra a bukogomba az egyetlen megoldás, de sajna nem a legjobb.
Deforditva a sima GS-en is érne egy bukogomba annyit mit egy idomoson (még többet is mert a gomba max az idomok ripityomratörést védi ki.)
Viszont van egy jó tulajdonsága: a gomba műanyag feje a csuszást felfogja és fékezi a motort.
Bukógombát is rakhatsz 3 helyre. Egyébként pedig az a lényeg, hogy az érjen először földet. Ha egy helyen van csak akkor sem törik a moci! Tehát egyenértékű a bukócsővel... legalábbis idomvédelem szempontjából.
Elvileg az "I" vas a legerősebb, de csak egy irányban. A cső kicsit gyengébb, de ugyanolyan szilárd bármely irányban. Nem véletlenül van csőből, bármi mással felesleges kísérletezni, és még ronda is.
Szerintem szögvas, zártszelvényt nagyon át kell gondolni, mert az élei balesetveszélyesek lehetnek.
Nem véletlenül van hogy No-ban minden ami a motorra kerül TÜV köteles.Gondolom a heggesztéseknek is szabvány szerintinek kell lenni.
De ugybár a GS500F nél ugyanazok a felgogatási pontok. Gondolom a bukógomba a motor elején a vázhoz rögzitő pontjánál lenne (ahol a hosszu átmenő csavar van).De akkor lehetne oda aká a simára is bukógombát rakni?
Hali. Ma ültem kék paripám nyergében és gurultunk is vagy 1 1/2 km-ert de kezdett valami csúnya esni az égböl és visszafordultunk kimélve magam és paripám testi épségt,bár Ő rettenthetetlenül ment volna tovább de csak az én kezembe volt a kormány.Bizony ez a fél óra mig megetettem voltal és benzinnel helyre rakta a lelkem.
Nem készül,, mivel 2 embertől van a birtokomban.......az pedig ugye elég unalmas lenne...........
Írtam hogy elszállt a rendszer ezért küldjétek újra, de azóta nem jött semmi..........
Ez tény. Akkor rakok a lapos vasra is műanyagott. Nagyobb felűlet nagyobb lassulás. .
( )