Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

"Viszont van egy jó tulajdonsága: a gomba műanyag feje a csuszást felfogja és fékezi a motort."

Ez tény. Akkor rakok a lapos vasra is műanyagott. Nagyobb felűlet nagyobb lassulás. .
( )
Ja hallottam olyan bukógombárol ,hogy olyan erős volt hogy semmi baja nem lett, de kitört a blokkból(egy darab). Ugymeg nagyobb volt a kár mint gomba nélkül esett volna.
Az a gond, hogy 1 pontón nagyobb terhelést kel elviselnie mint 3-mon.
Ja és hány bevásárlószatyort tudnál ráaggasztani
Idomos motorra a bukogomba az egyetlen megoldás, de sajna nem a legjobb.
Deforditva a sima GS-en is érne egy bukogomba annyit mit egy idomoson (még többet is mert a gomba max az idomok ripityomratörést védi ki.)
Viszont van egy jó tulajdonsága: a gomba műanyag feje a csuszást felfogja és fékezi a motort.
Bukógombát is rakhatsz 3 helyre. Egyébként pedig az a lényeg, hogy az érjen először földet. Ha egy helyen van csak akkor sem törik a moci! Tehát egyenértékű a bukócsővel... legalábbis idomvédelem szempontjából.
"Ám, én a bukógombára voksolnék... az van kitalálva az idomos motorokra."

Csak nem aGS-re.

A gomba csak 1 ponton vekszik fől, mig a bukócső,-sin, 3 ponton.
Jóbban bizok a 2. variánsban.
Elvileg az "I" vas a legerősebb, de csak egy irányban. A cső kicsit gyengébb, de ugyanolyan szilárd bármely irányban. Nem véletlenül van csőből, bármi mással felesleges kísérletezni, és még ronda is.
Képzeld ha szolt volna valami felháboritót mennyien előkerültek volna
Nem.
Számitóttam rátók.
ÚGY-ÚGY

Máshol nem látók csavarozási lehetőséget.
Csak tesztelted, hogy itt vagyunk-e?
Látóm előkerültetek
Szerintem szögvas, zártszelvényt nagyon át kell gondolni, mert az élei balesetveszélyesek lehetnek.
Nem véletlenül van hogy No-ban minden ami a motorra kerül TÜV köteles.Gondolom a heggesztéseknek is szabvány szerintinek kell lenni.
De ugybár a GS500F nél ugyanazok a felgogatási pontok. Gondolom a bukógomba a motor elején a vázhoz rögzitő pontjánál lenne (ahol a hosszu átmenő csavar van).De akkor lehetne oda aká a simára is bukógombát rakni?
Vagy a zártszelvény. Abból is ki lehet hegeszteni az idom formáját. Ám, én a bukógombára voksolnék... az van kitalálva az idomos motorokra.
Szögvas! A derégszög miatt az a leg ellenállóbb
No,ehhez nem kell nagy fizikusnak lenni, hogy tudjuk, a laposvasnak nincs esélye a hajlítószilárdsági versenyben a cső ellenében!
Pár kérdés?
"vastagfalú"=mm-ben mennyi is.

Bár nekem nem jó ez a megoldás, csak fontolgatók.

Én valszeg lapos vasból csinálók rá, mert az én GS-em idomos és a cső nem fér el.
De 1 kis trűkkel a lapos vas befér, mint a streetfighter-ek nek. . .

Ki mit ajál, milyen vastag és széles legyen?

CSŐ. VS. LAPOS VAS. Egyenlő esélyel induljanak.

NA KIVÓLT JÓ FIZIKÁBÓL.
SZÍÍÍAASZTÓÓÓK .
Hali. Ma ültem kék paripám nyergében és gurultunk is vagy 1 1/2 km-ert de kezdett valami csúnya esni az égböl és visszafordultunk kimélve magam és paripám testi épségt,bár Ő rettenthetetlenül ment volna tovább de csak az én kezembe volt a kormány.Bizony ez a fél óra mig megetettem voltal és benzinnel helyre rakta a lelkem.
Hali.Nem nem, Ő az enyém.
Ha jól láttom ez Fecó 68 és Teddy gépegysége
Nem készül,, mivel 2 embertől van a birtokomban.......az pedig ugye elég unalmas lenne...........
Írtam hogy elszállt a rendszer ezért küldjétek újra, de azóta nem jött semmi..........
Hali!
Blue, mi újság a téli klippel?
Készül?
Nagyon izgatott vagyok!