Teddy!
1. Kössz a kígyót, nagyon érdekes volt! 10 percig néztem, hogyan is van az a rettenetes "állat"!
2. A fűtéshez egy kis adalék(ingyé, nem 2000-é!). Ha késleltetni akarod a bekapcsolását, akkor a negatívot vidd egy relével az olajnyomás jeladójától. Ebben az esetben csak akkor tud müxni, ha jár a motor - általában kijelenthetjük, hogy csak akkor van olajnyomás!
Nekem is lesz ilyenem. A múltkor "cikkeztem" róla. Csak még nem leltem valami szép kivitelűt. Mindegyik otromba lenne a GS-en. Még a végén "GOLD WING" lesz a GS-ből. Szóval, keresgélek valami ócccó, és szép formájú kézvédőt én is.
Vagy jönnek az érdeklődők, és megnézik. Tekergetik, és nem kerül vissza OFF-ba. Minden eshetőséget és meglepetést szeretnék kiküszöbölni. Főleg a feledékenységem... Hiszen ez nem dudál, ha baja van.
Én lemondtam a fűtésről........
Inkább egy olyan dologn agyalok, mint pl a DL kormányvédője......
MÉ?
Mert amikor esik az eső akkor fázik ugye a mancs.....hiszen vízszintesen talál az eső el.....
No akkor - ha fent van egy ilyen védő - akkor ugye elviszi a kezed felet a cseppeket, vagyis sokára ázik csak el a kesztyű......
Esély Petya már vett a Banditára egyet majd kiváncsi leszek a tapasztalatokra........
Mellesleg ugye alapban nem az inditással van a gond, hanem a leállással......
Hiszen mikor elindulsz akkor nem fázik a kezed - vagyis nem kacsolod be majd csak egy 5-10km múlva mikor már áthültél......
Ellenben a gond a leállással van, mert mikor megáll az ember akkor felejti el lecsavarni OFF-ra.....
Így gondoltam én is. Hiszen indításkor mennek jobbra-balra az áramok. Nem akartam még egyet rátolni, így a síma gyújtáskapcsolós vezérlés sem lett volnba tökéletes. Valmi egyszerű kis időzítővel akarom megoldani. Ha jól gondolom, akkor valami hasonló kondenzátor lehet, mint az autókon az ablaktörlő "szakaszolója".
A leírást elraktározom, és, ha bajba kerülök, akkor azonnal hívlak majd... remélem nem fogsz aludni!
:-)
Ja hogy extra igények is vannak:-))))
Akkor fizes:-))))))))))))))))
Hülyeségnek nem hülyeség, hiszen legalább alapon nem szopatod le az akkut......hiszen a gyújtásráadásnál ugye kapásból megy a lámpához pár A-per, plusz ugye a gyújtáskondikhoz is megy vagy 90...........plusz ugye a START gomb is a fütésen 40W
Na akkor inkább leírom a műveletett......
Legalábbis ahogy Én csináltam
1., Sajnos Én nem tudtam egyben levenni a markolatot ezért PVC vágóval szétvágot.......és leszeded.
2., Mivel a kormányvégsúly ott van, ezért a fütés gumimarkolatát kivülről vágd be csillag alakba......a vizszintes részt ne bántsd, mert ott már a fütőszáll fut!
3., Elsőnek told fel a kuplung oldalt. Nekem laza volt ezért 3 helyen (belül, középen, szélen) Én tettem rá 2-3-4-5-6-...menet szigetelőszalagot, ami kifesziti......
Addig probálkoz mig épp hogy rámegy.
Ekkor szedd le, olajozd be az ujjad és kend be belülről a markolatot........egy kis port (homok, liszt...stb, sebhintőpor) szórj rá a kormány szigetelőszalagos részére....(ez fogja majd felszivni az olajat)
Ekkor már könnyen rácsúszik, és a melegbe ugye el is "szárad"
4., A gázoldalon a fehér gázkar amolyan KÖRMÖS kivitel, hogy a gumi ne forogjon el......sajnos ez miatt a gázoldali fűtés nem fog felmenni, mivl annak FIX müanyag belső hengere van....
A körmöket PCV vágóval hámozd le......
Itt is tegyél 1-2-3 menet szigetelőszalagot és a hasonló művelettel tedd fel. Ha nem akarsz tökölni akkor a müanyagot kend be FBS-sel és akkor TUTI hogy nem fog elforogni.
5., a fütés kábelkivezetése ALUL legyen, mert különben nem fogod tudni behúzni a kuplungot (nem elfordult előre és csodálkoztam hogy miért nem tudom behúzni.......)
6., mikor fent vanak a fütések, akkor a tetszőleges helyre tedd fel a termosztátot (szabályzó egységet)......
7., dugd össze a kábeleket (el se tudod téveszteni mert jelölve van minden hogy mit mihez kell csatlakoztatni......
8., a kábeleket dugdosd be a lámpatest mögé (nekem ott volt)
9., a tápkábelt pedig vidd el a váz melett (fogasd oda fekte szigszalaggal vagy kábelkötözővel)
10., Tedd be a biztosítékot (a relé nem fontos, már ha van egyáltalán - nekem nem volt)......
11., kösd rá az akkura........
Ha nem akarsz szoppantyúzni, akkor nem az akkura kötöd, hanem szétszeded a lámpát és csinálsz egy lehúzást a TOMPITOTT fényről (90%-ban ugy is ezt használja az ember).....és akkor TUTI, hogy nem fodulhat elő az, hogy rajtahagyod a fűtést, és másnapra MEGDÖGLÖTT az akkud..........
Mivel most ugyse motorozol, így ha neked ráér akkor várj vele és megcsináljuk együtt........akkor tanulhatsz is......
Természetesen ha fizetni akarsz érte akkor tessék:-)))))) Én biztos nem adnék ki ezért a 30 perces müveletért 2000-ret..............
Én is szereltem:-)))
Elmentem drifftelni a boltig:-))))
Mire felakadt a shubert......állat volt:-) Bármit csinéáltam , ment a gép mint állat:-))))
Hazajöttem berángattam a fürdőbe a robeszt, és darabokra szedtem:-))))))
Na ennyit a páradús levegőről és a -7 fokról......mert ennyi volt a baja........
A légszürőn kersztől bemenet a párás levegő, ott a karbiban megtalálta a shubert tetejét és lefagyasztota.......
Menet közben ugyan ez, csak akkor ugye kihúzott tűnél:-)
Szeretném a gyújtáskapcsolóhoz igazítani a cuccot. Tehát, oda is be kellene buherálni, és egy külön biztosítékot is betennék... Nos ehhez kell némi szakértelem. Jah, és egy "időzítőt". Ha gyújtásra teszem a pacit és be van kapcsolva a fűtés (mert speciel úgy felejetettem ), akkor csak úgy tudjon bekapcsolni, ha már jár a moci. Tehát, gyújtásratétel után nagyjából 20 mp múlva. Variál a medve, mi?
Azt hiszem én is így gondolom!
Az viszont tény, hogy elektromos tudásom kimerül a laposelemmel, és egy bicikliizzóval való világítás tudományában. Ezért gondoltam, hogy nekilátok "képezni" magam... hiszen, ártani nem árt. Ha a mester csinálja, akkor legalább nem lesz tanulópénz, és gányolás... No, kitalálom. És okosodok...
Ma elkezdem kitanulni a "villamossági szerelő" szakmát. Azt hiszem két hét múlva elkezdem felszerelni a markolatfűtést. Majd dokumentálom Blue oldalára, ha valakinek kedve szottyanna... Bár elég sokat hátráltat a tény, hogy egy képzett szerelő kétezerpénzért beköti...
Dzsoki! Teddynek is jöhet a cucc. Ha lesz fényezve is, akkor "selyemfényű" feketét kérek majd. Viszont megálmodtam azt is, hogy a szürke sem lenne rossz megoldás. Ha már kettőt úgy csinál "Oszibácsi", akkor a harmadik is lehet szürke. Tehát, ha vennie kell fekete festéket, akkor inkább a szürkéből vegyen többet. Így rendel a határozott vevő! Oszt majd kész lesz...
1. Kössz a kígyót, nagyon érdekes volt! 10 percig néztem, hogyan is van az a rettenetes "állat"!
2. A fűtéshez egy kis adalék(ingyé, nem 2000-é!). Ha késleltetni akarod a bekapcsolását, akkor a negatívot vidd egy relével az olajnyomás jeladójától. Ebben az esetben csak akkor tud müxni, ha jár a motor - általában kijelenthetjük, hogy csak akkor van olajnyomás!
Kifizetem a felét, ha videózol és fényképezel közben!
Ez nem jó párosítás:-((((
www.rmcmotor.hu
webshop......polispor
t termékek......
Vanak szépek is, de zok már a 10-est ütik, vagy meg is haladják
Inkább egy olyan dologn agyalok, mint pl a DL kormányvédője......
MÉ?
Mert amikor esik az eső akkor fázik ugye a mancs.....hiszen vízszintesen talál az eső el.....
No akkor - ha fent van egy ilyen védő - akkor ugye elviszi a kezed felet a cseppeket, vagyis sokára ázik csak el a kesztyű......
Esély Petya már vett a Banditára egyet majd kiváncsi leszek a tapasztalatokra........
Hiszen mikor elindulsz akkor nem fázik a kezed - vagyis nem kacsolod be majd csak egy 5-10km múlva mikor már áthültél......
Ellenben a gond a leállással van, mert mikor megáll az ember akkor felejti el lecsavarni OFF-ra.....
A leírást elraktározom, és, ha bajba kerülök, akkor azonnal hívlak majd... remélem nem fogsz aludni!
Ja hogy extra igények is vannak:-))))
Akkor fizes:-))))))))))))))))
Hülyeségnek nem hülyeség, hiszen legalább alapon nem szopatod le az akkut......hiszen a gyújtásráadásnál ugye kapásból megy a lámpához pár A-per, plusz ugye a gyújtáskondikhoz is megy vagy 90...........plusz ugye a START gomb is a fütésen 40W
Legalábbis ahogy Én csináltam
1., Sajnos Én nem tudtam egyben levenni a markolatot ezért PVC vágóval szétvágot.......és leszeded.
2., Mivel a kormányvégsúly ott van, ezért a fütés gumimarkolatát kivülről vágd be csillag alakba......a vizszintes részt ne bántsd, mert ott már a fütőszáll fut!
3., Elsőnek told fel a kuplung oldalt. Nekem laza volt ezért 3 helyen (belül, középen, szélen) Én tettem rá 2-3-4-5-6-...menet szigetelőszalagot, ami kifesziti......
Addig probálkoz mig épp hogy rámegy.
Ekkor szedd le, olajozd be az ujjad és kend be belülről a markolatot........egy kis port (homok, liszt...stb, sebhintőpor) szórj rá a kormány szigetelőszalagos részére....(ez fogja majd felszivni az olajat)
Ekkor már könnyen rácsúszik, és a melegbe ugye el is "szárad"
4., A gázoldalon a fehér gázkar amolyan KÖRMÖS kivitel, hogy a gumi ne forogjon el......sajnos ez miatt a gázoldali fűtés nem fog felmenni, mivl annak FIX müanyag belső hengere van....
A körmöket PCV vágóval hámozd le......
Itt is tegyél 1-2-3 menet szigetelőszalagot és a hasonló művelettel tedd fel. Ha nem akarsz tökölni akkor a müanyagot kend be FBS-sel és akkor TUTI hogy nem fog elforogni.
5., a fütés kábelkivezetése ALUL legyen, mert különben nem fogod tudni behúzni a kuplungot (nem elfordult előre és csodálkoztam hogy miért nem tudom behúzni.......)
6., mikor fent vanak a fütések, akkor a tetszőleges helyre tedd fel a termosztátot (szabályzó egységet)......
7., dugd össze a kábeleket (el se tudod téveszteni mert jelölve van minden hogy mit mihez kell csatlakoztatni......
8., a kábeleket dugdosd be a lámpatest mögé (nekem ott volt)
9., a tápkábelt pedig vidd el a váz melett (fogasd oda fekte szigszalaggal vagy kábelkötözővel)
10., Tedd be a biztosítékot (a relé nem fontos, már ha van egyáltalán - nekem nem volt)......
11., kösd rá az akkura........
Ha nem akarsz szoppantyúzni, akkor nem az akkura kötöd, hanem szétszeded a lámpát és csinálsz egy lehúzást a TOMPITOTT fényről (90%-ban ugy is ezt használja az ember).....és akkor TUTI, hogy nem fodulhat elő az, hogy rajtahagyod a fűtést, és másnapra MEGDÖGLÖTT az akkud..........
Mivel most ugyse motorozol, így ha neked ráér akkor várj vele és megcsináljuk együtt........akkor tanulhatsz is......
Természetesen ha fizetni akarsz érte akkor tessék:-)))))) Én biztos nem adnék ki ezért a 30 perces müveletért 2000-ret..............
Én is szereltem:-)))
Elmentem drifftelni a boltig:-))))
Mire felakadt a shubert......állat volt:-) Bármit csinéáltam , ment a gép mint állat:-))))
Hazajöttem berángattam a fürdőbe a robeszt, és darabokra szedtem:-))))))
Na ennyit a páradús levegőről és a -7 fokról......mert ennyi volt a baja........
A légszürőn kersztől bemenet a párás levegő, ott a karbiban megtalálta a shubert tetejét és lefagyasztota.......
Menet közben ugyan ez, csak akkor ugye kihúzott tűnél:-)
Te most hülyülsz vaze?
Úgy kötteted be?
Szerinted meddig tart az akkuról levenni a 2 sarut, és a fütés saruját is feltenni?
Cimbi! Ha nem tudnál valamit (amit kétlek) akkor szólj és addok telefonos segítséget, vagy akár webcamerás MSN-t is telepítek a kedvedért:-))))
Nagyobb gond a fütés felszerelése a kormányra......de mivel Én már túlvagyok rajta, így azt is eltudom mondani.
Nekem is okés 10 pengőért.
Az viszont tény, hogy elektromos tudásom kimerül a laposelemmel, és egy bicikliizzóval való világítás tudományában. Ezért gondoltam, hogy nekilátok "képezni" magam... hiszen, ártani nem árt. Ha a mester csinálja, akkor legalább nem lesz tanulópénz, és gányolás... No, kitalálom. És okosodok...
Dzsoki! Teddynek is jöhet a cucc. Ha lesz fényezve is, akkor "selyemfényű" feketét kérek majd. Viszont megálmodtam azt is, hogy a szürke sem lenne rossz megoldás. Ha már kettőt úgy csinál "Oszibácsi", akkor a harmadik is lehet szürke. Tehát, ha vennie kell fekete festéket, akkor inkább a szürkéből vegyen többet. Így rendel a határozott vevő! Oszt majd kész lesz...
Nekem jó lenne a február eleje.
Az ár meg látom csak a jövő héten lesz fix. Ha nem megy 10fölé, nekem 100% h kell.
köszi