Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem kaptam jegyzőkönyvet
Köszi!
Én kerekezem de kuplung nélkül 100nál veszem fel gázzal és felváltogatok max 5.ikig,mert akkor már 200 környéke és gyengül a moci,meg az már sebesség!Lehet hallani a videóimon,hogy jók és gyorsak a váltások,meg ha nincs holtpont,nincs váltás sem
Kisebb fogaskerék van elől így nem kell a kuplungos kiemelés
Node ha a harmadikba rakáskor sérül, akkor úgy örbül el, hogy nem akarja a 3.-at, és majdnem 6.-ba teszi... Persze az is lehet, hogy a kis elgörbülettől felmelegedett, és kilágyult, és utána görbült meg alaposan, de ez már igen sok "ha"-s feltételezés... Ennyi erővel a szembejövő galamb is okozhatta
Ja, jó a szerelő és haver,meg együtt jártunk edzésre is, ezzel nincs is kifogásom és nem is hibáztatom őt!Csak az a kúrva csavart! Arról viszont nem tehetek és volt 2 GSR aminek magától leesett a váltókarja a csavar hiánya miatt.Nekem ott maradt és nem vettem észre,csak gumicserénél
Nincs tehetetlenség,azt mondta a márkaképviselet képviselője,hogy nem garis,innentől kykeenek kell lépni
a jegyzőkönyvvel kellene kykeenek tovább indulni a kermi felé,illetve jelezni a kereskedőnek,hogy kérjen kermi vizsgálatot.
Az a villa a 6.-at és a 3.-at kapcsolja
vegyél 250es fzr-t. amúgy ja, sztem írj levelet a hungarynak, és ha ők elhajtanak, akkor frankón irj a NAGY suzukinak angolul... egy sörbe fogadok hogy ők lerendeznék az itteniekkel, hogy egyből hipphoppcseréljék ki neked!
Én csak azt láttam, amikor 2-szer voltam a műhelyében, hogy érti a dolgát. Nem is őt minősítettem ezzel, hanem a "tehetetlenséget" az ügyben.
Az enyém még nem szerelte, csak Ő rakta össze amikor kikerült a dobozból.
Háát nehéz ügy... Mindenesetre szerintem a csizmában váltás, és az elhagyott csavar nem valószínű, hogy befolyásolta a dolgot, mivel akkor valószínűleg mindegyik sebességfokozat léptetővillája így járt volna, és pláne az alsó fokozatok. Mondjuk kérdés, hogy melyik fokozatot kapcsolja másik állásban a 6. léptetővillája, bár ha a 6-ost kezdte kidobni, akkor valószínűleg az lett durván kapcsolva... Mindenesetre látatlanul ugyan, de az a vélemyem, ha valaki keményen rugdossa a fokozatokat, akkor az 1-2-3 előbb megy el, hiszen többet kapcsoljuk, ráadásul keményebben. Az egyekerekezés szerintem megint nem okozhatja, hiszen 6.-ban nemhiszem, hogy kerekeztél... Szomszédnak kerekezéstől szállt el anno a Tundercat kettes fokozata, de az azért, mert úgy ekrekezett, hogy betette kettőbe, bezúzta a kuplungot, és mikro tiltott, kiengedte a kuplungot, és a váltó nem vette be rendesen a fokozatot, lekapta a körmöket. Mindenesetre alsó fokozatokban a kerekezés könnyen okozhatja, node 6-osban...
Szerintem érdemes lenne a motorrevüsök véleményét is kikérni az ügyben, egyrészt, mert ők elhivatottan, és lelkiismeretesen utánajárnak nemcsak a hazai berkekben, hanem esetleg németországban is, ahol valószínűleg léteznek már magas futásteljesítményű darabok, esetleg tesztmotorok is, és ha azoknál is előfordult, kiderülhet, hogy típushiba, és ebben az esetben talán a suzuki hozáállása is megváltozik.

Még egy érdekesség, hogy az ember felfele kapcsolva nem is tud olyan keményen váltani, miért görbülne el a léptetővilla? Az, hogy elszineződött valószínűleg már ennek a következménye, esetleg kicsit pontatlanabbul gyártották, súrlódott, ettől felmelegedett, kilágyult, és ettől hajlott el. De most jut eszembe, nem volt GSR hosszútávteszt a motorrevübe? őőő itt következett egy kb 10 perc kotorászás, de juppíí megvan! 2007 februári motorrevübe van a 25 e km-t futott motorjuk. Hümm kapcsolóvillák elkékültek, elszíneződött az egész léptetővilla, és a kukactengely is.... Ellenben deformálódás nicns.
Igen,Pisti nagyon ügyes, tavaly 2. volt a szerelők között az országban,de ennek nincs köze az esethez.
Igen, a Magyar Suzukira értettem a márkaképviselet kifejezést....
Csak nem Veszprémben vetted a pacit? Az enyém is onnan való...
Az a srác jól szerel, ahogy néztem. Nem is értem, miért akadékoskodnak.
Köszönöm
Jegyzőkönyv készűlt!
Arról kellett volna kapnom másolatot?
Csináltasd meg. A javítást úgyis te fizeted ki vitás kérdésben. Majd csak utána térítik vissza, ha jogos a panasz. De most, hogy szét van borítva, vegyék fel jegyzőkönyvbe a legaprób részletet is.
Magyar Suzuki Zrt.
2500 Esztergom
SCHWEIDEL József u. 52/a.

Természetesen ajánlva feladva, még a tértivevényt is megkockáztatnám.

Én a Motorkerékpár Divíziónak címezném... ügyintéző név nincs hozzá.
Akkor sohasem fogok motorozni mire ennek a procedúrának vége!
Akkor összerakatom az új váltóval,elhozom és motorozom tovább gari nélkűl,már úgy is hamarosan lejár!
De a levelet azért elkűldöm,nevek, címek nélkűl,hagy olvasgassanak egy kicsit!
Van igazságod. Viszont a Suzuki kereskedések speciel nem képviseletek, hanem márkakereskedők. Tehát a képviselet a Magyar Suzuki Zrt. Innentől kezdve igaz, amit írtál. Az ő állásfoglaásuk kell az ügyben... nem "holmi" kereskedőé. Nem leszólom őket, de ők tényleg csak dealerek.

Sőt, még az is lehet, hogy elviszik a motort valamelyik európai vezérképviselethez. És még az is lehet, hogy e-miatt visszahívnak egész szériákat... no, de ezt nem a kereskedő dönti el.
Nem egészen ,ugyanis jogviszonyban az adott kereskedővel áll,akitől a motorját vette,mivel vele kötött szerződést.A márkaképviselet 1 forintot nem fog fizetni a kereskedőnek,ezt a gyártó teszi meg jogos esetben.
Tudom,ilyen dolgokat intézek.
Problémás esetekben ,mikor az ügyfél a márkaképviselethez fordul,akkor a képviselet kivizsgálja,elutasítja vagy elfogadja az igényt. Ha elutasítja akkor mehetsz kermihez,de nem a márkaképviselet ellen,hanem az adott kereskedő céggel szemben.A kereskedőnek kell kérnie a vizsgálatot.Ők (kermi) megmondják kinek van igaza,csak ezért Pestre kell utaztatni a vitás cuccot.
Ennyi a létra,kb.
Köszi!
tudsz adni egy címet,ahova írhatok?
No, Atya!

A kereskedőnek semmi alapja, hogy minősítsen téged. A gép garis, neki meg kell nézni, hogy mi a baja, aztán kuss. Lehet ez a legjobb barát is akár. A problémáról tájékoztatnia kell az importőrt, akinek utána kell járni a "világban", hogy volt-e már ilyen probléma...
Tehát, neked az importőrnél kell érvényesítened a garanciás igényed. A kereskedőnek és a szerviznek meg legyen mindegy, hogy te fizeted őket, vagy az importőr. Neki még mindig kuss van.
Ha kiderítik, hogy az egykerekezés miatt van, akkor van a pipa, akkor nincs gari. De nem tudják kideríteni, mivel valami kimaradt... így ez az elsődleges hibaforrás. Jó kis kálvária, de egy "sufni" márkaszerviz nem dönthet ilyen kérdésben...ez a lényeg. Importőr és Gyár... no, ők kompetensek.
Neeeee ,csak láncos kutya
Jött a Suzukitól valaki,de velük jóban volt!Tehát ismerős!Igazán egyedűl állok egy olyan dologgal szemben,hogy nem tudom mi a helyes út!Jóban vagyok a kereskedéssel is,de már volt egy nagyobb vita,hogy nem kellett volna egykerekezni,meg ez a motor nem erre van kitalálva,stb..
Ezt a kikűldött szakértő is alátámasztott,meg hogy ha csízmában váltok akkor lehet ilyen probléma,hogy pontatlan a váltás ami ilyet eredményez a váltóban.
Viszont a csavar,amia recéstengelyen váltókaron megy át nem volt benne.Én erre gyanakszom,mert akkor a recén kóg a váltókar és pontatlan lesz a váltás,ami előbb utóbb kopást eredményez és a fokozatokat megeheti!Erre azt mondta az illetékes,hogy ez hülyeség,mert akkor átfordúlt volna a váltókar.De nem és ki tudja mennyit motoroztam így el, mire észre vettem és pótroltam a hiányzó csavart.Az a mai napig bent van a váltókarban! ! ! ! ! ! ! ! A legutóbbi lánckerékcsere után nem sokkal jelentkezett a hiba,hogy elkezdett kihagyogatni a 6.ik.
Írok egy levelet a Suzuki ZRT-nek és ez leírom,de nem fogok kisírni egy garis javítást csak megemlítem a dolgokat.Viszont az én GSRem futotta az országba a legtöbb kilométert és ebből fakadóan ilyen problémábval még nem szembesűltek,tehát nincs kiindulási alapjuk sem.
Mit tanácsolsz?
GSesek,bocsi az OFFolásért,de lehet bárkinek ez egy jó példa a hozzáálláshoz ha valakinek garis még a motorja.Addig vagyunk mi ügyfelek amíg visszük a pénzt,aztán le vagyunk sz@rva!