Ez nem igazán terv, inkább a szükség. Ha az uj 940, akkor az enyém kb 500-550 lehet. Na, ennyiért marad, hiszen egy kis 250-est adnak 3 évesen 700-ért. Magamban már le is mondtam a DL-ről, majd egyszer, talán.500 ér még 2 év mulva is eladhatom.
Nos, jó a terv. Nem szabad odaadni... most zuhan az ára ezerrel. Majd, amikor a K8-as, vagy a K9-es listán nem lesz rajta a típus, akkor megy ismét vissza az ára anormál szintre. Úgyhogy esSO, szerintem majd együtt cserélünk pacit 2009-ben. Addig meg marad a vágyakozás...
Főni!
Már engedtem, de ujfent csak azt tudom mondani: szaré-húgyé nem adom, akkor marad. Te ismered a gépet, tudhatod, hogy milyen állapotban van, nincs széthajtva, stb-stb. Esőt is csak Szlovéniában látott!
Tehát a műszaki állapota olyan, hogy még jó pár évig kiszolgál engem.
Nem beleugattál, hanem jószándékúan hozzászóltál , amit köszönök.
Most nekem talán inkább Debrecen rémlik, de többet is néztem, ezért keveredhetnek a fejemben.
Azon viszont nem csodálkozom, hogy ilyen áron elvitték seperc! 11-ei volt a feladás.
Ez a típus 2 milla! Már-már gyanúsan olcsó! Esetleg tudsz valami közelebbit? Nekem addig sajna nem téma a vásárlás, amíg a jelenlegit nem tudom eladni. Márpedig 500-ért nem adom, akkor inkább megmarad!
hát, ezzek a hitel dologgal ugy voltam, hogy eccer élünk, bármi lehet, betegség, baleset, akármi, inkább legyen most. aztán ha nem jön be, még midnig lehet majd akkor gondlkodni. de sztem itt mindenkinek nagyon az elsők között van a listán a motor.. a ciuki az hogy havi ennyiér (igaz nem ennyi időre) már egy sv-t is vehettem volna rég..
Ez csak úgy müködik ha engedsz az árból.......kicsit-sokat......
De ugye az új akcióan egy ZSIR új már csak valami 940.....igy a tiéd nem fog elmenni SAJNOS 800-ért....
Ha beszámoltatod akkor 10-et tudsz csalni:-))) Mert beteszük a régi órát ami most NTibinél van....igy csak valami 22-23 (?) van az órában:-)))
Komolyan mondom, néha olyan vagy, mint egy debil 7 éves kisegítős
Ráadásul úgy tudsz visszakérdezni hogy fogalmam sincs miről beszélsz.....
NEM NEMADNÁM EL - hanem ha specc összeragasztgatom, átalakitom, szabom, varrom, hegesztettem - az ugye már NEM GYÁRI ÁLLAPOT (ilyen pl ha átfestetném is....)
De hogy értsd!
A motort vegyük ÚJRA...... 1798.000ft
Megvettem - innentől EUROTAX lista van (ezt a biztósítoknál tudod megnézni- amugy valami 30.000ft a cd) ráadásul ugye EU-s...ahol eleve alacsonyabb árak vannak.
Tehát most ér kb 1.600.000-at.....
Ha átalakítom...stb....akkor ebből az árból LESZÁLOHATJÁK (nem feltétlenül) a visszaállítási költségeket.....
PL AIRBUSH-ozom a tankot...... akkor ők az 1,6 misiből levesznek 25.000-ret amennyi az újrafényezés FEKETÉRE........STB...stb.....
Tehát minden GYÁRI állapotba történő visszaállítást.
Ezért jobb inkább ELADNI a gépet magadtól - ha el tudod adni! Hiszen pl legyen 1,6 a moci.....és az Airbush legyen 70.000ft..... akkor azt már mint EXTRÁT tudod "beszámolni".....vagyis többért tudod eladni mint 1,6
Csak hogy ha kérdezik tudjam mondani....
Már engedtem, de ujfent csak azt tudom mondani: szaré-húgyé nem adom, akkor marad. Te ismered a gépet, tudhatod, hogy milyen állapotban van, nincs széthajtva, stb-stb. Esőt is csak Szlovéniában látott!
Tehát a műszaki állapota olyan, hogy még jó pár évig kiszolgál engem.
Most nekem talán inkább Debrecen rémlik, de többet is néztem, ezért keveredhetnek a fejemben.
Azon viszont nem csodálkozom, hogy ilyen áron elvitték seperc! 11-ei volt a feladás.
Ez a típus 2 milla! Már-már gyanúsan olcsó! Esetleg tudsz valami közelebbit? Nekem addig sajna nem téma a vásárlás, amíg a jelenlegit nem tudom eladni. Márpedig 500-ért nem adom, akkor inkább megmarad!
a pörgés nem az Én világom..... 2x volt már részem benne.....a 3.-ra nem vágyom
Nem esSO vagyok:-))))
Direkt nincs feltelepítve.......
Nekem minden nap jön egy......azt törlöm is, mert nem tudom megnézni:-))))))
Ez csak úgy müködik ha engedsz az árból.......kicsit-sokat......
De ugye az új akcióan egy ZSIR új már csak valami 940.....igy a tiéd nem fog elmenni SAJNOS 800-ért....
Ha beszámoltatod akkor 10-et tudsz csalni:-))) Mert beteszük a régi órát ami most NTibinél van....igy csak valami 22-23 (?) van az órában:-)))
Nyugi csak viccelek
De felőlem fizetheted nekem a maradék 20-at:-)
Komolyan mondom, néha olyan vagy, mint egy debil 7 éves kisegítős
Ráadásul úgy tudsz visszakérdezni hogy fogalmam sincs miről beszélsz.....
NEM NEMADNÁM EL - hanem ha specc összeragasztgatom, átalakitom, szabom, varrom, hegesztettem - az ugye már NEM GYÁRI ÁLLAPOT (ilyen pl ha átfestetném is....)
De hogy értsd!
A motort vegyük ÚJRA...... 1798.000ft
Megvettem - innentől EUROTAX lista van (ezt a biztósítoknál tudod megnézni- amugy valami 30.000ft a cd) ráadásul ugye EU-s...ahol eleve alacsonyabb árak vannak.
Tehát most ér kb 1.600.000-at.....
Ha átalakítom...stb....akkor ebből az árból LESZÁLOHATJÁK (nem feltétlenül) a visszaállítási költségeket.....
PL AIRBUSH-ozom a tankot...... akkor ők az 1,6 misiből levesznek 25.000-ret amennyi az újrafényezés FEKETÉRE........STB...stb.....
Tehát minden GYÁRI állapotba történő visszaállítást.
Ezért jobb inkább ELADNI a gépet magadtól - ha el tudod adni! Hiszen pl legyen 1,6 a moci.....és az Airbush legyen 70.000ft..... akkor azt már mint EXTRÁT tudod "beszámolni".....vagyis többért tudod eladni mint 1,6
Ha ezt a DL-t nyíregyházán találtad, akkor elkelt, ha nem, akkor bocs, hogy beleugattam.