Idén már én is többet szeretnék motorozni, mint az elmúlt 2-3 évben. Fel akarom újíttatni a futóműveket is a CBR-en. Az első teló nem nagy kunszt, de azért kíváncsi vagyok, hogy a hátsó rugós tag mennyibe fog fájni.
Perik, neked meg van még a CBR?
Ezt most kaptam, qrva jót röhögtem: https://www.facebook.com/neatzaromania/videos/6220567274668151/?extid=NS-UNK-UNK-UNK-AN_GK0T-GK1C&mibextid=1YhcI9R&ref=sharing
...mondjuk ha a "titingnek" nevezett vezérműzaj miatt akar valaki belenyúlni, nem fog segíteni az új feszítő, ott a vezérműtengely az, ami oldalirányban túl sokat mocorog és hézagoló alátét kell. https://iili.io/K6Pga9.jpg
(ennél jobb felbontásút nem találok erről a bulletinről sajnos, de a lényeg látszik)
Bocs, egy kicsit más: hogy lehet ide profilképet feltenni? (beléptem a szerkesztésbe, felraktam a profilképet is, de mint látható nem sikerült, milyen lépést hagytam ki?)
A kettő nem zárja ki egymást. Egyenesen és központosan tartja a nagy fogaskerék közepén a váll, az indító nyomatékot átadja és ki is old a szabadonfutó. De alacsony fordulaton, amikor időben nagy a szünet két gyújtási ciklus között, azaz nagy a főtengely szögsebességének az ingadozása, kotyog előre-hátra a cucc. Amikor emeled a fordulatot ez az ingadozás csökken vagy megszűnik és halkul a zaj.
Furcsállom is, hogy nem jutott eszembe, mert egy általam jól ismert és kevéssé kedvelt típuson pont ugyanez a műsor.
Komoly hogy komoly....... 😆
Holvótá?