Sziasztok!
Holnap megyek megnézni egy GS 500 F-et. Miket érdemes megnézni rajta? Vannak árulkodó jelek, amit kerülni kell?
Alacsony vagyok (164 cm), remélem nem jelent majd gondot a motor magassága.
Hali,
Nemrég fogyott el vagy 10 éve vettem vagy 20-at. Rézből volt, de nem tömör, mintha hajlitanánk egy csövet egy rézlapból és abból egy karikát. Amikor meghúztam a csavart megfelelően összelapult, ebből kifolyólag csak 1x használatos volt.
Az idők során a fordulatszámmérő lapja elég rendesen megfakult és valamennyi nedvesség és pára is bejutott. Erre van valakinek ötlete, hogyan lehet felújítani, megszépíteni, cserélni? Köszi előre is a tippeket. (2001-es)
Persze ettöl függetlenül bármit bármivel össze lehet szerelni, csak képesség, pénz és idö kérdése... (nekem az M72-es uralban egy mz 250 kromszárral összefüzött cb 900 Bol do´r teló van can szintén a cb honda villahidjában. Ès hogy nagyobb legyen a zavar, mindegyik villahíd -alsó villahíd..., de kellett új kelyheket esztergálni a váznyakba, új tengely kellett a keréknek, a sáredönek új felfogtás, féklap...)
Sziasztok! Új tag vagyok. Tavaly ősszel vásároltam egy GS500E típuso motort újra kezdőként. 3500km mentem vele idáig, ki jött egy két hiba azt szerelovel próbáltam orvosolni, de nem hagyot ott, akit érdekel, a több infó hogy milyen problémák merültek fel az jeleze majd részletesen leirom.
Hát ezt a kényelmetlenséget én is cáfolom. Jó persze ez egyén függő is.
De én idén is többször voltam vele egész napos túrákon. 300-350 km ami mondjuk 5 óra nettó idő gond nélkül megy. 400 km után kezdek igazából csak fészkelődni. De volt idén 500 km felett is egy nap és nem éreztem vállalhatatlannak.
Mert a legjobb tartományban (100-120 között, 6-ban 5000-6000 fordulaton) ráz mint a veszedelem. Egy óra motorozás után két ujjal fogom a markolatokat, mint szűzlány a legelső faszt...
Az ülés és a lábtartó is túl közel van egymáshoz, nem jó egy egész napot motorozni rajta.
A GS ötttá egy kimondottan jó motor....ha fos lenne nem gyártották volna olyan sokáig....nem bírná a sok tulajos próbálkozásokat....és óccccó a fenntartása.
Kezdő motornak? Teljesen jó szerintem. Én ha lehet, háztól venném, mert az eladó környezete sokat elárul arról, hogy hogyan állt a dolgaihoz az eladó. Ami csapda, az az, hogy a gumi alkatrészek a leggondosabb használat esetén is tönkremennek, de ez minden járműre igaz.
Holnap megyek megnézni egy GS 500 F-et. Miket érdemes megnézni rajta? Vannak árulkodó jelek, amit kerülni kell?
Alacsony vagyok (164 cm), remélem nem jelent majd gondot a motor magassága.