En is 22 korulit mertem.
Egyebkent ha 20 es 28 kozotti a szoras, akkor arany kozeputkent ajanlom a 25-os csovet. Zarojelben megjegyzem, az atmero csak EGY jellemzo, a falvastagsag a masik. Lehet, hogy a huszas csobol hajlitott cucc virslinek tunik, de ha 2.5mm-es csobol van, akkor a 28 mm vastag, de masfeles csonel komolyabb.
Ahogy néztem a neten a külföldi gyártóknál mondjuk ezeket találtam:
Renntech-nél 25ös átmérőjű csővel van
Heed-nél is 25ös átmérőjű csővel van
Sw-Motech-nél 22es átmérőt írtak.
Facebook csoportban is feltettem a kérdést ott páran írták hogy az egyiknek 20as csővel van, a másiknak 22es, a harmadiknak meg 28as csőből volt.
Tudom hogy van aki gyártja de csak van más lehetőség is jelen esetben, ami hogy is mondjam kicsit barátibb áron lenne. Ezért is érdeklődök a cső átmérőjéről hogy melyik lenne a jó méret.
Köszönöm a hozzá szólást KVX300! Megmertem a feszabalyzot, 7es érték körül mutatot a műszer mind a három irányba (+-). Kábeleket osszedugtam, indítom,. Alapjarat 1200,fesz, 2.7, 1500 fordulaton 14,4!?!?,5000 fordulaton 13,6 folyamatosan. No most akkor mi a harci helyzet, kontak hiba, vagy a fesszabalyzo nem jó vagy még is jó? Majd figyelni fogom, ha nem lesz jó, szerviz.
A fordulatszám változásra össze-vissza ugráló feszültségérték szinte biztos, hogy feszszabályzó probléma. Nekem is volt ilyen. Csere, és megoldódott a probléma. Jó feszszabályzó mellett is úgy érdemes beállítani az alapjáratot, hogy nem menjen a feszültség 13,0V alá, így nem merül az akku (a sok) alapjárat mellett. Ez szintén a sok városi bumlizás alatt szerzett tapasztalat. Az akku élettartama lutri. Volt 2 év alatt elhalálozó akkum és volt, ami 5 évet is kibírt. Az akku állapotára jó indikátor, ha motorozás után 24 órával rámérsz a kapcsokra. 12,4 V alatt már nem túl acélos a batéria, hamarosan cserés lesz. Praktikusabb előbb cserélni, mint lerohadni valamelyik túrán. A motor visszadadogását inkább karburációs problémának vélném, bár alacsony rendszerfeszültség mellett a gyújtásvezérlő is működhet rendellenesen.
Sziasztok! Infót szeretnék kérni tőletek. Szóval multimeterel mertem az aksitj jaro motornál a feszültség 12,6, kB 1300 fordulatnal, majd ahogy növeltem a fordulatot kB 1900 fordulatnal 13,4 de felugrot itt 13,8 ra is majd vissza eset 13.5re közben rangatot is egyet a motor majd vissza eset 1500 fordulatra itt mutatot 12,9, elkeztem növelni a fordulatot 4000-5000 között kicsit hosszasan is 12,7 mutat a mérő ezkozom a legjobb eredményt 1900as fordulaton mutatja, 3000es fordulaton 13 koroli a feszültség feljebb meg nem sok,a sarukat megtisztitotam de semmi változás. Az 1900-2000 fordulatot meg nem bírja sokáig vissza dadog, pedig nem hideg motornál próbáltam. Az aksi kB 4 éves havonta töltöm. Bocsánat hosszura sikeredett.
Szia, Baján a Sugómotornál volt amikor én kerestem, az enyémen másik fajta van, de volt nekik több évjárathoz való is. Igaz ez pár éve volt. Ahol még meg tudod nézni: Jelcsa, ö sok típushoz hirdet bontott alkatrészeket, köztük GS-hez is, 70/317-9083
Helló,
Lenne egy kérdésem,
GS be valaki használt már "zselés" avagy gondozásmentes akksit?
Mennyivel bírhatja tovább mint egy normál savas?
ilyesmire gondolok: https://www.zselesakkumulator....
Előre is köszi
Köszönöm,
Dehát mindenki a saját hibájából tanul, úgyhogy megmarad egy garnitúra benzincső, melynek vastag a fala. :-)
És a tankon lévő csonkokra képtelenség feltenni. :-(
Ez eleg elheto aron van, ingyen postaval jon Lengyelorszagbol, tehat vammentes es fasza, hatul is merevitett szajre.