Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Láncos az is, csak más a feszítője.
Ami a GS-ben van, az olyan, mint egy csavar, amit egy órarugó tekerne folyamatosan. A csavar ahogy menne előre a menetben, tolná kifelé a hegyét. A videózott motor egy Yamaha Virago, ott gyakori, hogy a motort túl alacsony fordulaton próbálják terhelni, emiatt a lánc szakaszosan löködi a feszítő dugattyúját és a fentebb említett spirál "menet" kitágul, kikopik és hajlamos egy-egy menetnyit visszaugrani. Sajnos mivel órarugó van benne, ilyenkor a feszítő veszít az erejéből.
(valahogy így működik. http://youtu.be/KDun2ayGckc)

Az ER5-é meg racsnis, egy rugó tol egy fogazott oldalú dugattyút előre és egy visszacsúszást akadályozó köröm, mint egy racsnis szerkezeten, megakasztja és így nem tud visszalazulni.
Igen, most venném - olvastam a titigeket, és gyanítom, azok a hangok inkább élesek, amit én hallok az inkább kalapálás-hoz hasonlítható, ahogy neki csattan a vm.lánc . Vagy - főtengő? az biztos nem szelep hang - azt már sokat hallottam :)
A Kawánál, hogy hogy nincs? vezérmű fogaskerekes? vagy ott jobban megoldották?
Most vennéd? Hát, ha a lánc és feszítő is gatya akkor vagy alkudd bele (lánc: 12 ezer, egy bontott jó feszítő egy huszas, - plusz 40-60 ezer munkadíj), vagy nézz egy másikat, vagy akkor már inkább egy Kawasaki ER5 aminek nincsenek ilyen nyűgjei. :)
Kösz a videót! igen talán kicsit mélyebb, nem "szelephézagos" hang, de a hengerek felől inkább, mint lentebbről, azért a vmlánc volt a tipp. A videóhoz képest alacsonyabb alapjáraton jön ki igazán, gázra elhallgat. Most venném, de kicsit bizonytalan vagyok. Nincs benne 70ekm, de nem cserélték 60e-nél a vmláncot.
Ez ugyan nem GS500, de a vezérműlánc automata feszítője kopp ugyanolyan. A videó során kicsit visszalazítom kézzel, amíg a lánc nekiáll csapkodni. Ilyesmi zajt hallasz?

http://youtu.be/P6UX4q8ofu0
Ami főtengely hibának hallatszik? A "titing" max laza szelephézag- szerű zaj, nem?
Esetleg a mítikus titing? Arra keress itt rá, vagy 10 éve sokszor volt téma, hogy mi okozhatja, nekem is volt rá elméletem és másoknak is.
Üdv! Kerestem(de nem találtam) itt az oldalon: Mi lehet gs 500 csattogó hang alapjáraton a blokkból? Lehet a vezmlánc? Csattanhat az akkorát, hogy már főtengelyhibára gyanakodunk? Esetleg volt valakinél hasonló? Kösz a hozzászólást előre is!
Az elmúlt 2 év sokunknak alakult elég siralmasan, nem vagy egyedül vele. De van egy jó kis Hondád, nyergelj fel és irány a terep! Kell ennél jobb? Hajrá!
Én már elég ritkán olvasgatok, sajna ritkán is motorozok, az elmúlt 2 év siralmas volt motorozás ügyileg, pedig 2-3 éve vettem egy Honda xlr250r-et is, h majd terepen is kirándulgatok. :)))) Ahogy tavaly januárban megfogadtam, idén is megteszem. TÖBBET FOGOK MOTOROZNI!! :)))
Hát... nem kell felvenni a sisakot, akkor hamar megy az.
Itt a én!
Boldog ünnepeket....meg olyanokat is ,hogy 2023-ban szénné motorozhassuk az arcunkat :)
Amikor a lista tetejen latom, en is mindig beleolvasok, hogy miert.
Én is benezek rendszeresen, pedig lassan 15 éve nincs gs-em. Lassan kikopik a típus is.....
Hát igen. Nekem is már 3 éve nincs meg a GS, bár hébe-hóba ellátogatok erre a fórumra (is), de régi nevektől kevés hozzászólást lehet olvasni. Az újabbak meg valahogy nem annyira aktívak, mint az 5-8 évvel ezelőtti társaság.
Sziasztok! A régi csapatból már csak elvétve járunk ide! Jó volna látni régi arcokat egy bejelentkezés erejéig. 😀
Revideálom az álláspontomat - inkább nem szeretnék ott élni, bontószökevény GS500 itthon is akad, ha jól szétnézek :D
Uh, hát ez tényleg 90 eurót ér.
Hirtelen raneztem a hirdetesekre… 170 € iranyaron mar van… azt siman le tudom alkudni 90-re. ;) 41e km van az oranban.
http://youtu.be/-2lUTixBtFQ Bogyó baszassa neki. 😆
Szeretnek en ott elni, ahol 90 euro egy GS500. Meg ugy is, hogy nem a szivem csucske :)
Én is a 25ösre gondoltam vastagabb falvastagsággal. Olyan 2mm meg 2,7est láttam vastagságilag.
Ennyiért GS500-at lehet kapni! :)